|
a-fonne
|
|
Kan man omskole Marouane Fellaini så han kan spille midterforsvar?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Har lejet Sergio Araujo til D. Zagreb med købsoption, dog ligner det ikke at jeg skal udnytte den endnu. I 8 kampe har han scoret 1 mål, og det irriterer mig, fordi jeg troede han ville bombe for vildt i den kroatiske liga. Bruger ham som skarpretter alene og/eller med en avanceret angriber. Nogle der har haft succes med ham?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Har lejet Sergio Araujo til D. Zagreb med købsoption, dog ligner det ikke at jeg skal udnytte den endnu. I 8 kampe har han scoret 1 mål, og det irriterer mig, fordi jeg troede han ville bombe for vildt i den kroatiske liga. Bruger ham som skarpretter alene og/eller med en avanceret angriber. Nogle der har haft succes med ham? ville bruge ham som avanceret angriber der har han scoret et rimelig antal mål for mig i ajax som indskifter 
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
man kan hvad man vil  men kan du ikke skaffe dig en bedre midterforsvar? jeg mener han er super god på midten.
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Jeg ville klart bruge ham som Dybdeliggende playmaker eller Ankermand grundet hans gode hovedspil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Jeg ville klart bruge ham som Dybdeliggende playmaker eller Ankermand grundet hans gode hovedspil  helt klart enig. synes ikke det ville give mening at omskole ham til forsvarsspiller. 
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
HVordan vil i bruge Raul og Huntelaar)  Hunterlaar Skarpretter og Raul som den dybdelæggende angriber. Begge med offensiv mentalitet.
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Hvordan ville i bruge Arturo Vidal som MC i en 4-1-2-2-1?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jakob95kp
|
|
Nogen der ved hvordan Conner Wickham og Yaya Sanogo skal bruges ? :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Nogen der ved hvordan Conner Wickham og Yaya Sanogo skal bruges ? :-)
Conner Wickham Skarpretter Yaya Sanogo Targetmand
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Hvordan ville i bruge Arturo Vidal som MC i en 4-1-2-2-1?
Dybdeliggende playmaker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jakob95kp
|
|
Hvordan vil i bruge Chicarito? :-D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Hvordan vil i bruge Chicarito? :-D
Skarpretter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Haps
|
|
Har virkelig problemer med at få P. Henrique til at fungere! Jeg er Parma og jeg spiller en 4-4-2 med offensive kanter.. Så han spiller central midtbane, og der formår han virkelig ikke at vise sine kvaliteter. Nogen der har erfaringer med hvordan det er bedst at bruge ham? Også gerne som OMC.. Så må jeg bare skifte taktik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|