|
Baztik
|
|
Torres og Pato? Har haft succes med Torres som dybdeliggende angriber, men kan ikke få Pato til at lave mål  Tror du vil få succes hvis du gjorde Pato som skarpretter. Hvordan skal jeg bruge David Villa og Messi?
Vh.Blackstone
Messi: Inderste angriber, i en offensiv kant. David Villa kan bruges på mange roller, har haft succes med ham både som dybdeliggende angriber, og som skarpretter. Er der virkelig ingen der ved hvordan man skal bruge Fabregas?!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Er der virkelig ingen der ved hvordan man skal bruge Fabregas?!
Hvad med at bruge ham som central midtbanespiller (support) eller avanceret playmaker (support) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whispers
|
|
balotelli/hulk? begge spiller helt alene på toppen og har ingen idé om hvordan de skal bruges.. Synes ikke rigtig nogen af dem score noget :/ er city hvis det gør nogen forskel 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 02 Dec 2010, 00:12 af whispers »
|
|
|
|
|
|
|
sebman
|
|
Nogen der har en ide om hvordan agbonlahor skal bruges i en 4-1-2-2-1 alene på toppen ?
|
|
|
|
|
|
Danmark: Brøndby/ Viborg Italien: Inter Spanien: Atl. Madrid Frankrig: PSG
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Nogen der har en ide om hvordan agbonlahor skal bruges i en 4-1-2-2-1 alene på toppen ?
Ja Jeg ville bruge ham som Skarpretter også lave ham som target mand i din opstilling også smide bolden i dybden til ham 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebman
|
|
Ja Jeg ville bruge ham som Skarpretter også lave ham som target mand i din opstilling også smide bolden i dybden til ham  Takker det prøver jeg 
|
|
|
|
|
|
Danmark: Brøndby/ Viborg Italien: Inter Spanien: Atl. Madrid Frankrig: PSG
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Hvordan skal Balotelli bruges?
hvilket hold er du, hvordan ser din opstilling ud og hvor havde du selv tænkt dig han skulle spille på banen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rasmusskovbo
|
|
Jeg er City og spiller 4-4-2 (diamant). Har ham pt helt fremme sammen med Tevez
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
hva spiller Tevez? hvilken indstilling
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
hmm.. det var lidt den samme ide jeg havde til Balotelli  men ellers tror jeg også han kunne egne sig til Komplet angriber
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
altså jeg havde jo selv brugt ham som Kant idet han har gode enskaber i Dribling, Indlæg og han er forholdvis hurtig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Madrid888
|
|
Hvordan skal jeg bruge Rooney og Higuain sammen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|