|
|
|
|
|
|
|
bobby112
|
|
Var mega tæt på at få Neymar til Huddersfield for 97 mio. Så vælger han at blive skadet i 3-4 måneder. Han klarede ikke helbreds-undersøgelsen -.-
|
|
|
|
|
|
Bobby er blot mit dæknavn
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Var mega tæt på at få Neymar til Huddersfield for 97 mio. Så vælger han at blive skadet i 3-4 måneder. Han klarede ikke helbreds-undersøgelsen -.-
Nedern kan du så ikke sætte ham til og blive hentet i næste vindue?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
så var du også selv udenom det, men som du siger så er det ligegyldigt når dine reserver spiller så godt
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
fred400
|
|
for satan mand 3 kampe på 4 dage 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobby112
|
|
Nedern kan du så ikke sætte ham til og blive hentet i næste vindue?
køber ham til vinter 
|
|
|
|
|
|
Bobby er blot mit dæknavn
|
|
|
|
|
ogasogas
|
|
|
|
|
|
|
|
Manchester United just arrogant, not better
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Efter en sindssyg første sæson i Champions League's knockout-kampe, kæmper jeg mig videre fra medrivende opgør mod bl.a. Arsenal, inden jeg ufortjent og uheldigt ryger til Real Madrid i semifinalen på reglen om udebanemål. BITTERT! Omend jeg er stolt da mit mandskab nok var det ringeste af de tilbageværende hold efter gruppespillet. 
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Efter at have fået Horsens tilbage i Superligaen og placeret dem på en 2. plads næsten halvvejs i sæsonen fik jeg et jobtilbud fra Brøndby. Jeg har lavet den regel at alle tilbud skal accepteres så jeg accepterede tilbuddet. Brøndby lå på en skuffende 7. plads da jeg overtog dem. Desværre lykkedes det mig ikke at få dem særlig meget længere op i tabellen. Problemet har været at få dem til at spille som et hold i stedet for en flok individualister. Dog vandt vi pokalturneringen hvor vi i finalen besejrede min forrige klub AC Horsens 2-0. Derfor har vi fået adgang til kvalifikationen til Europa League. Superligaen: http://oi55.tinypic.com/2di14bn.jpgFCK vandt sit 8. mesterskab i træk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balslev
|
|
Har lige startet mit først LLM spil med Chelmsford! Jeg spiller træningskamp mod Leeds, fører 5-2 efter 62 minutter spillet og ender med at spille 5-5.....
|
|
|
|
|
|
Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.
|
|
|
|
|
V-4-E
|
|
Taber Ligacup-finalen samme måned som jeg også ryger ud af FA-Cup til Cardiff(?!) og Europa League til CSKA. Ligger heldigvis nr. 3 med 10 kampe tilbage - er West Ham år 2014
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boier
|
|
Utroligt frustrende at overtage Milan midt i november, hvor de pt ligger på en "fin" 14. plads, føre dem til en 2. plads ved slutningen af sæsonen, og ikke blive "kreditteret" for det af ledelsen.. Come on! Det er simpelthen for firkantet - og det er et af de steder, hvor man virkeligt tænker over, at man spiller et spil... Hmm.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|