home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 709 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Aahrr-tråden FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Aahrr-tråden FM11  (Læst 140615 gange)
Thebarber
Landsholdsspiller

Sv: Aahrr-tråden FM11
« Svar #495: 10 Maj 2011, 17:15 »

Se det på den lyse side så er de der først om et halvt år igen Smiley
Jeg ville skam heller møde dem når jeg er i form.

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

SørenA
Gæst

« Svar #496: 11 Maj 2011, 20:45 »

http://gratisupload.dk/vis_billede/59801/

Det er kraftedderskarkemig bare ikke iorden! Havde at tabe mesterskabet på indbyrdes opgør! Specielt efter at være spået til en 9. plads i ligaen!

FredrikLeander
Gæst

« Svar #497: 11 Maj 2011, 20:50 »

http://gratisupload.dk/vis_billede/59801/

Det er kraftedderskarkemig bare ikke iorden! Havde at tabe mesterskabet på indbyrdes opgør! Specielt efter at være spået til en 9. plads i ligaen!
Damn, hvor surt!

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #498: 12 Maj 2011, 10:22 »

hader når man taber i de sidste minutter Skuffet

MBO
Juniorspiller
**

« Svar #499: 12 Maj 2011, 14:34 »

Er igang med Palermo og har vundet de sidste 4 sæsoner i træk. Så kommer en ny bestyrelse fra Singapore, som har røven fuld af penge. Så nu er jeg blevet en verdenskendt klub, alt for mange penge, en bestyrelse der forventer at jeg vinder ALT og jeg kan få stort set hvem jeg vil .. Det mister jeg sgu lidt for! Så holder mig stadig fra de store køb! Høje lønninger er til folk i klubben, som har kæmpet sig op!

fck-drengen
Gæst

« Svar #500: 12 Maj 2011, 15:16 »

Er igang med Palermo og har vundet de sidste 4 sæsoner i træk. Så kommer en ny bestyrelse fra Singapore, som har røven fuld af penge. Så nu er jeg blevet en verdenskendt klub, alt for mange penge, en bestyrelse der forventer at jeg vinder ALT og jeg kan få stort set hvem jeg vil .. Det mister jeg sgu lidt for! Så holder mig stadig fra de store køb! Høje lønninger er til folk i klubben, som har kæmpet sig op!
Har det lidt på samme måde med Elche i 6. sæson... Jeg er blevet overtaget, men ville egentlig hellere bygge økonomien op selv. Da de kom til, forventede de at jeg vandt alt, og det tvang mig til at bruge penge på færdigudviklede og dyre spillere  Skuffet Selvfølgelig er det fedt at have mange penge, men det mister sin charme når man ikke kan prale af selv at have kørt klubben op fra scratch...

MBO
Juniorspiller
**

« Svar #501: 12 Maj 2011, 15:26 »

Har det lidt på samme måde med Elche i 6. sæson... Jeg er blevet overtaget, men ville egentlig hellere bygge økonomien op selv. Da de kom til, forventede de at jeg vandt alt, og det tvang mig til at bruge penge på færdigudviklede og dyre spillere  Skuffet Selvfølgelig er det fedt at have mange penge, men det mister sin charme når man ikke kan prale af selv at have kørt klubben op fra scratch...

Lige præcis. Kan godt være jeg har vundet 4 sæsoner i træk med Palermo, men har altid kun skulle være med i topkampen. Nu forventer de jeg vinder alt - og de har som ved dig, lige opgraderet alt ved klubben.

Seller95
Manager

« Svar #502: 12 Maj 2011, 21:32 »

Er netop rykket ned med Blackpool i første sæson.. Fik 31 point, og langt størstedelen af dem, kom til sidst.. Virkelig en ringe sæson, hvor der var 3 point op til WBA på 17. pladsen... Det eneste jeg kan glæde mig over er, at jeg har en rigtig, rigtig god økonomi.
Nu gælder det bare om oprykning i den kommende sæson!

Arsenal <3

PhilipFlink
Manager

« Svar #503: 12 Maj 2011, 23:26 »

Er netop rykket ned med Blackpool i første sæson.. Fik 31 point, og langt størstedelen af dem, kom til sidst.. Virkelig en ringe sæson, hvor der var 3 point op til WBA på 17. pladsen... Det eneste jeg kan glæde mig over er, at jeg har en rigtig, rigtig god økonomi.
Nu gælder det bare om oprykning i den kommende sæson!

Jeg håber det sker for dig ! Smiley

Seller95
Manager

« Svar #504: 14 Maj 2011, 17:42 »

Så valgte bestyrelsen lige at sælge Christian Benitez i mit Blackpool save.. 21 basser i 25 kampe i Npower Championship.. 85 mio. Men kun 20 mio. med det samme... Tak for lort bestyrelse! Skuffet

Arsenal <3

fck-drengen
Gæst

« Svar #505: 14 Maj 2011, 18:11 »

Så valgte bestyrelsen lige at sælge Christian Benitez i mit Blackpool save.. 21 basser i 25 kampe i Npower Championship.. 85 mio. Men kun 20 mio. med det samme... Tak for lort bestyrelse! Skuffet
Kunne du ikke gå ind i ''transfercenter'' og annulere handlen?

cube
Manager

« Svar #506: 15 Maj 2011, 05:13 »

Har spillet 7 sæsoner i Hercules hvor jeg de sidste 2 har vundet Champions League begge år. Takkede lige ja til et tilbud fra Man City, men først fra maj måned af. Jeg spillede så med Hercules til maj og kom i Europa League finalen, men 2 dage før jeg nåede at spille finalen gik mit skifte til Man City igennem. Fuck hvor utur! Nu gider jeg ikke det spil mere!

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #507: 15 Maj 2011, 10:12 »

Har spillet 7 sæsoner i Hercules hvor jeg de sidste 2 har vundet Champions League begge år. Takkede lige ja til et tilbud fra Man City, men først fra maj måned af. Jeg spillede så med Hercules til maj og kom i Europa League finalen, men 2 dage før jeg nåede at spille finalen gik mit skifte til Man City igennem. Fuck hvor utur! Nu gider jeg ikke det spil mere!
Det lyder satme trist  Græder

Seller95
Manager

« Svar #508: 15 Maj 2011, 10:13 »

Kunne du ikke gå ind i ''transfercenter'' og annulere handlen?
Nej, det kunne jeg desværre ikke.

Arsenal <3

JimmyGP
Manager

« Svar #509: 15 Maj 2011, 16:11 »

League one; runde 38

Huddersfield - Southampton 2-1
0-1 Cruz '31
1-1 Guidetti '74
2-1 McDermott '81

Fuck det er latterligt det her.. Ikke nok med at jeg ryger ned på 2. pladsen to point efter Petersborough, men jeg bliver også snydt for 2 klokkeklare straffespark samt at Julio Cruz er røget ind i en skade.. Vi sad på første halvleg og de sidste tyve minutter, hvor Huddersfield så vælger at score to gange..  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off Jeg er dog stadig 6 point foran Swindon på 3. pladsen, men alligevel..  Skuffet

Det eneste positive ved den her kamp er at jeg nu ved at jeg er nød til at eje Alex Smithies Peace

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010