|
WaterWar
|
|
Er i først sæson og jeg er virkelig ramt af sort uheld på værst tænkelige tidspunkt: Så er der 3 af mine 11 startere der er ude for minimum 3 uger. Rooney har haft brækket foden siden december (er nu i feb) og han ventes tilbage indenfor 1 månds tid. Berbatov har lige brækket benet. 5 - 6 måneder. Valencia har forstrukket ryggen, 3 - 4 uger.  Og det er lige op til en anden kamp mod Bayern Munchen i CPL 1/8-finale hvor jeg SKAL vinde på hjemmebane med minimum 1 mål.. Suk. Må håbe at Chicharito og Macheda holder sig skadesfri.. Suk.
|
|
|
|
|
|
Official member of Manchester United Football Club
|
|
|
|
|
KongFjong
|
|
Hvordan fanden kan man forstrække ryggen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jemil
|
|
Er Liverpool i 2. sæson. Køber Pastore for 300 mil og skal til at bygge holdet op omkring ham. Det går strålende, og jeg ligger nummer 1 efter 7 runder, MEN så får han et skadet korsbånd og er nu ude i 9 måneder 
|
|
|
|
|
|
19-18!
|
|
|
|
|
Anden_ark
|
|
Ved ikke om det her er den rette tråd at smide dette indlæg i, men ville ikke oprette en ny tråd..
Efter den første i Aston Villa, hvor jeg endte på en 4. plads, så besluttede jeg mig at skilde mig af med de svage led inden den 2. sæson skulle igang. Jeg hentede lidt nyt til truppen. Spillere som var bedre end dem jeg solgte. Vi snakker 1-2 udskiftninger i start 11'ern. Alligevel formådede jeg sammen med mit hold efter 10 kampe at ligge nummer 16. I CL gik det godt og jeg gik videre på første pladsen i ret nem gruppe. Er der andre der har været ude for det samme? At jeres trup kan gå fra så god en sæson, til sådan en forfærdelig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bjerregaard
|
|
Ved ikke om det her er den rette tråd at smide dette indlæg i, men ville ikke oprette en ny tråd..
Efter den første i Aston Villa, hvor jeg endte på en 4. plads, så besluttede jeg mig at skilde mig af med de svage led inden den 2. sæson skulle igang. Jeg hentede lidt nyt til truppen. Spillere som var bedre end dem jeg solgte. Vi snakker 1-2 udskiftninger i start 11'ern. Alligevel formådede jeg sammen med mit hold efter 10 kampe at ligge nummer 16. I CL gik det godt og jeg gik videre på første pladsen i ret nem gruppe. Er der andre der har været ude for det samme? At jeres trup kan gå fra så god en sæson, til sådan en forfærdelig?
Prøv at ændre lidt i din taktik. Tror det er fordi dine modstandere ser dig som en størrer trussel nu, og så vil de spille mere defensivt mod dig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anden_ark
|
|
Har ændret min taktik til en tand mere offensiv i 3. sæson og nu flyder spillet igen. Så du havde nok ret i at holdene i PL var blevet lidt skræmte hvis man kan sige det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anden_ark
|
|
Miranda-> Personlig Grunde til utilfredshed: ( bekymret ) Vil til en større klub Generel tilfredshed: Villig til at blive i klubben Er det bare mig der sys det er en situation der er umulig at blive klog på? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jonaslund94
|
|
 Altid træls at tabe til Real Madrid, især når man har alt spillet og alle chancer i kampen 
|
|
|
|
|
|
FC Barcelona - Mes que un club.
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
 Altid træls at tabe til Real Madrid, især når man har alt spillet og alle chancer i kampen  det er da et dejligt resultat  gæt hvem jeg holder med i Spanien 
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
whale
Gæst
|
|
 Altid træls at tabe til Real Madrid, især når man har alt spillet og alle chancer i kampen  Realismefejl! Benzema scorede i en betydningsfuld kamp?!?! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jonaslund94
|
|
det er da et dejligt resultat  gæt hvem jeg holder med i Spanien  Det skulle da vel ikke lige være Real Madrid? 
|
|
|
|
|
|
FC Barcelona - Mes que un club.
|
|
|
|
|
Præsidenten
|
|
Mine fucking idiotiske angribere kan ikke score lige meget hvor store deres fucking chancer er! Det er jo latterligt at brænde henholdsvis 8 så 5 og derefter 4 åbne chancer i 3 kampe og sådan har det bare været de sidste mange kampe! Det er næsten som om det er nemmere at score på de chancer der ikke er store -.- Håber fanme det er noget de snart retter i en patch for det her er jo til grin!!!
|
|
|
|
|
|
FC Barcelona
|
|
|
|
|
matnic_92
|
|
 En utrolig spændende sæson skulle afgøres på sidste spilledag. Både Arsenal og United spillede uafgjort og jeg vandt 5-0 over Aston Villa. "Blot" 2 mål mere eller et nederlag til United havde sikret mig mesterskabet...ærge ligt..men der venter en CL-finale mod Barca lige rundt om hjørnet, så alt fokus på den nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|