|
TimE
|
|
 ... dumbasses, og den næste kamp afgøre om jeg går videre som 2'er i gruppen eller skal i UEFA cup
|
|
|
|
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Er videre til 1/8 finalen i CL med Real, sæsonen 12/13 hvor jeg skal møde Chelsea. Efter jeg blev etter i gruppen og Chelsea højt overraskende sluttede toer, blev første kamp spillet på Stamford Bridge. Her hiver jeg en 2-0 sejr. Fantastisk resultat at tage med hjem fra London! Da det så blev tid til at mødes på Santiago Bernabeu, valgte jeg at gå på ferie.. .. og så plat, som det kan være vælger mit hold selvfølgelig at tabe 3-0 og dermed ryge ud af CL. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Hold da kæft det er surt :/ 
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
TimE
|
|
Er videre til 1/8 finalen i CL med Real, sæsonen 12/13 hvor jeg skal møde Chelsea. Efter jeg blev etter i gruppen og Chelsea højt overraskende sluttede toer, blev første kamp spillet på Stamford Bridge. Her hiver jeg en 2-0 sejr. Fantastisk resultat at tage med hjem fra London! Da det så blev tid til at mødes på Santiago Bernabeu, valgte jeg at gå på ferie.. .. og så plat, som det kan være vælger mit hold selvfølgelig at tabe 3-0 og dermed ryge ud af CL.  Hvorfor i alverden gik du overhovedet på ferie  ?
|
|
|
|
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Hold da kæft det er surt :/  Hva endte det med?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Hvorfor i alverden gik du overhovedet på ferie  ? Pga. spændingen i ligaen, hvor det virkelig er tæt, og der var et bestemt tidspunkt jeg skulle slutte af med at spille, så tænkte jeg bare at det ikke kunne lade sig gøre at tabe sådan en kamp.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Hva endte det med?
Jeg vandt heldigvis 2-1 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2770-Realfan
|
|
Så var der vel ikke så meget Aahrr over det?  Med mindre du altså ikke ville rykke op
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Så var der vel ikke så meget Aahrr over det?  Med mindre du altså ikke ville rykke op Nej men det var lige i det øjeblik jeg blev så sur, scorede først i det 199 minut! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Du mener forhåbentligt ikke det 199. minut?! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Du mener forhåbentligt ikke det 199. minut?!  Host* 119 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
NEEJ Crash dump, så bliver jeg lige sat 3-4 måneder tilbage!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Kan ikke få det til at fungere med et eneste fucking hold!!! Det er simpelthen så frustrerende!!!
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|