home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:03:22 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 658 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 590133 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Crewet
« Svar #2280: 24 Dec 2011, 14:24 »

Pluto og Hcan har allerede besvaret dette, men jeg vil godt lige supplere:

Det kan godt være at undskyldningen "tid" ofte er brugt, men det er så sandelig også en god undskyldning. Du må ikke glemme at vi alle sidder her frivilligt og for jeres skyld. De fleste af os har studie/gymnasie at passe i hverdagen og nogen har ting udover det. Vi ville med glæde levere masser af artikler til jer, men vi er også nødt til at prioritere vores tid. Den seneste tid har vi oplevet at flere crewmedlemmer har trukket stikket pga. manglende tid og prioritering af den sparsomme fritid - en beslutning som jeg har fuld forståelse for. Vi er dog heldigvis nogle stykker tilbage og vi har stadig et stærkt team.

Når du opfordrer folk til at stoppe, hvis de lider af tidsnød, så er jeg simpelthen nødt til at stritte imod. Én ting er at folk ikke har tid og overskud til at skrive artikler, lave projekter og lignende, men du må ikke glemme at der ligger meget andet i crewarbejde end lige dette. At lade sin stemme høre i baglokalerne er absolut lige så vigtigt. Her oplever vi heldigvis stadig at folk har tid og overskud til at tage del i diskussionerne og dette er alfa og omega for at siden kan drives.

Og så vil jeg i øvrigt ønske alle en glædelig jul! Smiley

EDIT: Jeg kan så se at du allerede har besvaret lidt af det jeg skriver i dit ovenstående indlæg Tunge

Bestemt et fint svar, Muten.

Har ikke de store tilføjelser, da jeg synes jeg rammer punkterne i min besvarelser ovenover Smiley

Men god jul til dig!

Enged
Gæst

« Svar #2281: 24 Dec 2011, 14:33 »

Man skal jo også huske på, at folk ikke hele tiden er i tidsnød. Folk har bare perioder, hvor der er mere travlt end før. I anden faktor er også, at det kun er Sulo, der går i folkeskole, ellers er vi kun folk på gymnasielle uddannelser eller videregående uddannelser. Så vidt jeg ved, er der ingen, der holder sabbatår i år. Før i tiden var det mere populært at være i crewet, når man gik i folkeskole. Det er det åbenbart ikke længere, hvilket man også bare kan se på de ansøgninger vi har fået ind. Vi har fået to ansøgninger på de sidste to måneder, så det er jo ikke fordi, at vi har en skov af hænder at vælge i mellem. Desuden skal man tænke på, at hvis et crewmedlem gik hver gang, at dette ramte en travl periode i privatlivet, så ville crewet nok kun bestå af Acido og Sunbao. Man kan jo ikke hoppe ind og ud af crewet som det passer en.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2282: 24 Dec 2011, 14:36 »

Man skal jo også huske på, at folk ikke hele tiden er i tidsnød. Folk har bare perioder, hvor der er mere travlt end før. I anden faktor er også, at det kun er Sulo, der går i folkeskole, ellers er vi kun folk på gymnasielle uddannelser eller videregående uddannelser. Så vidt jeg ved, er der ingen, der holder sabbatår i år. Før i tiden var det mere populært at være i crewet, når man gik i folkeskole. Det er det åbenbart ikke længere, hvilket man også bare kan se på de ansøgninger vi har fået ind. Vi har fået to ansøgninger på de sidste to måneder, så det er jo ikke fordi, at vi har en skov af hænder at vælge i mellem. Desuden skal man tænke på, at hvis et crewmedlem gik hver gang, at dette ramte en travl periode i privatlivet, så ville crewet nok kun bestå af Acido og Sunbao. Man kan jo ikke hoppe ind og ud af crewet som det passer en.
Hvis du mener, at Sulo er den eneste der går i folkeskole, så vil jeg komme med den påstand, at I potentielt ingen har, der går i folkeskole. Sulo går på samme gymnasium som mig. Wink

Enged
Gæst

« Svar #2283: 24 Dec 2011, 14:38 »

Der kan man bare se! Vi har ingen folkeskoleelever blandt os. Vi har endnu mindre tid så.

HansenLFC
Gæst

« Svar #2284: 24 Dec 2011, 14:41 »

I må rundt med opslag til landets folkeskoler!

Skal jeg tage dem i midt område? Vi må hjælpe hvor vi kan ! 

Wink Wink

Swizz CataR
Manager

« Svar #2285: 25 Dec 2011, 14:28 »

Omkring JeppeA, så er hans ansøgning til crewet et anliggende mellem ham og os - det synes jeg ikke vi skal hænge ud her Smiley Men jeg vil gerne pointere, at JeppeA stadig er inde omkring det arbejde vi er i gang med i crewet, og at han bl.a. arbejder på to spændende artikler for tiden, som vi håber i fællesskab at færdiggøre i løbet af den næste korte periode.

Vi vil rigtig gerne tage imod arbejde fra jer brugere, og vi ser også gerne på ansøgninger. Men vi vil også have lov at være kritiske, og såvel ansøgninger som tilsendte materialer skal være af et vist niveau for at vi siger ja tak Smiley Vi kan formentlig tilknytte Guldbrand til staben fra januar, hvilket formentlig vil øge vores produktivitet, men vi kan ikke understrege nok, at problemet jo ikke er udbedret ved hans tilføjelse.

Vi mangler hænder, og den eneste måde vi kan blive bedre på, er at vi får flere af jer ind. Så sidder der nogen iblandt jer, der har lyst til at give en hånd med, så send os for guds skyld en ansøgning. Så ser vi på det. Eller blot tilbyd jeres hjælp som freelance med artikler/projekter, så arbejder vi gerne på det i fællesskab. Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2286: 25 Dec 2011, 15:03 »

Vi mangler hænder, og den eneste måde vi kan blive bedre på, er at vi får flere af jer ind. Så sidder der nogen iblandt jer, der har lyst til at give en hånd med, så send os for guds skyld en ansøgning. Så ser vi på det. Eller blot tilbyd jeres hjælp som freelance med artikler/projekter, så arbejder vi gerne på det i fællesskab. Smiley

Sune vil ikke betale prisen for ti artikler, det dumme svin!

Noget helt andet er, at jeg synes det kunne være en god idé, at I lavede flere konkurrencer end blot de sædvanlige ved udgivelse og ved blogkonkurrencen. Selvfølgelig skal man ikke konstant "tvinge" brugerne i arbejde med belønning til følge, men en enkelt konkurrence (fx litterær konkurrnece) hvert halve år eller i kvartalet.. Det ville jo i den grad tilføje nogle artikler - hvis blot i husker at smide dem ind i artikeldatabasen crazy

Så skal man jo naturligvis på jagt efter præmier, og det kan så godt være den svære del af opgaven.

Generelt synes jeg dog, at I er gode til at fyre konkurrencer afsted med freaks i - man skal naturligvis ikke have fysiske præmier hele tiden, og så er freaks jo et godt alternativ.  Thumbs Up

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #2287: 25 Dec 2011, 15:53 »

Nu vil jeg ikke udtale mig særlig meget om FMF og crewarbejdet herinde, det kender jeg slet ikke sitet godt nok til. Jeg fornemmer dog crewarbejde tit dræber kreativiteten, da det indeholder en del skal opgaver og man tit falder i de samme ting gang på gang og det dermed bliver rutine. Dermed bliver det svært at mobilisere energien og tiden til at nytænke.

Tit kommer de helt nye kreative ting fra brugerne og dem trækker man så i crew for derefter at sætte dem på faste opgaver og dermed dør deres energi. Om det også sker på FMF ved jeg ikke men det er set før andre steder på den danske scene.

Jeg så jo helt JeppeA og andre forblev blandt brugerne og lavede præcis det de brændte for, i stedet for at bruge tiden på standard opgaver såsom blogkonkurrence, awards osv.

Crewarbejde ser jeg meget som arbejde med at skabe en platform hvor brugerne kan udfolde sig og komme med fede ideer og projekter, som crewet så kan "stjæle" eller støtte op om. Kan man opnå det, så får man et levende FM-site, hvilket jeg faktisk syntes FMF har. Det er dog fordi brugerne er aktive og deltagende.

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Swizz CataR
Manager

« Svar #2288: 25 Dec 2011, 16:56 »

Sune vil ikke betale prisen for ti artikler, det dumme svin!

Noget helt andet er, at jeg synes det kunne være en god idé, at I lavede flere konkurrencer end blot de sædvanlige ved udgivelse og ved blogkonkurrencen. Selvfølgelig skal man ikke konstant "tvinge" brugerne i arbejde med belønning til følge, men en enkelt konkurrence (fx litterær konkurrnece) hvert halve år eller i kvartalet.. Det ville jo i den grad tilføje nogle artikler - hvis blot i husker at smide dem ind i artikeldatabasen crazy

Så skal man jo naturligvis på jagt efter præmier, og det kan så godt være den svære del af opgaven.

Generelt synes jeg dog, at I er gode til at fyre konkurrencer afsted med freaks i - man skal naturligvis ikke have fysiske præmier hele tiden, og så er freaks jo et godt alternativ.  Thumbs Up

Jeg synes det er et rigtig godt indspark du kommer med her, og det er helt sikkert noget jeg personligt vil tage til mig, i mine fremtidige initiativer. Jeg kan jo ikke egenhændigt garantere for, hvad og hvordan vi prioriterer fremover, men jeg synes det er en god idé. Igen, så vil det være super, hvis der er brugere fra siden, der kan hjælpe til, da vi - om I så vil gøre det til en clishe eller ej - ikke har meget tid.  Men det kan vi formentlig finde en løsning på.

Nu vil jeg ikke udtale mig særlig meget om FMF og crewarbejdet herinde, det kender jeg slet ikke sitet godt nok til. Jeg fornemmer dog crewarbejde tit dræber kreativiteten, da det indeholder en del skal opgaver og man tit falder i de samme ting gang på gang og det dermed bliver rutine. Dermed bliver det svært at mobilisere energien og tiden til at nytænke.

Tit kommer de helt nye kreative ting fra brugerne og dem trækker man så i crew for derefter at sætte dem på faste opgaver og dermed dør deres energi. Om det også sker på FMF ved jeg ikke men det er set før andre steder på den danske scene.

Jeg synes ikke, at man er specielt bundet som crewmedlem. Der er naturligvis faste ting, som det forventes at man tager del i, men det er der som regel ikke meget arbejde i. Rent skribent/projekt-mæssigt er der dog næsten uendelig frihed, og der er ingen ting man her er bundet til at lave. Når det så er sagt, så er det rigtigt, at man ofte kan se kreativiteten og måske mere generelt produktiviteten falde efter at folk kommer i crewet, men her mener jeg at man skal huske, at brugere der ikke er i crewet, sjældent "præsterer" i mere end korte perioder af gangen. Kommer de så i crewet når de er på toppen, ja så falder det kort derefter helt naturligt.

Men for at konkludere på det hele, så mener jeg ikke at man er bundet i særlig grad til tyngende opgaver.

Jeg så jo helt JeppeA og andre forblev blandt brugerne og lavede præcis det de brændte for, i stedet for at bruge tiden på standard opgaver såsom blogkonkurrence, awards osv.

Crewarbejde ser jeg meget som arbejde med at skabe en platform hvor brugerne kan udfolde sig og komme med fede ideer og projekter, som crewet så kan "stjæle" eller støtte op om. Kan man opnå det, så får man et levende FM-site, hvilket jeg faktisk syntes FMF har. Det er dog fordi brugerne er aktive og deltagende.

Jeg er helt enig i, at det bedste site opstår, når brugerne har størst mulig del i sitet. De skal have et råderum, men de skal også bidrage med noget. Der er dog et behov for crewet, og som det er nu, så er vi for få. Vi har på få måneder mistet 5 mand, og vi har hidtil ingen fået ind. Vi modtager (som Enged var inde på) stort set ingen ansøgninger, og det gør det svært og uoverskueligt for crewet - fordi vi har ikke tiden.
Min pointe er derfor, at selvom JeppeA og andre, måske vil gavne mere som almindelige brugere i visse henseender, så er der et behov for nyt blod i crewet, og i øjeblikket kan vi ikke finde det. Ingen (stort set) gør opmærksom på sig selv for at komme ind, og vi har heller ikke mange bud på, hvem vi selv kunne prikke på skulderen.

Nu skal det jo ikke komme som kritik, at den kritik nogle kommer med, men jeg bliver lidt harm når fx Hansen lukker ud, at vi skal smutte hvis vi ikke har tid, eller når folk bagataliserer at vi ikke har tid. Der er sket en enorm ændring i sommers, i og med at stort set samtlige der tidligere ikke gik på uni, startede på uni, eller tog springet fra folkeskole til gymnasium. Her tænker jeg fx på Muten, Søgaard, Sulo og til dels også MBJ, der dog "blot" kom i 9. klasse. Dette skift har taget meget tid, hvilket er forskellen fra tidligere, hvor vi var flere, og hvor vi samtidig havde mindre tid. For 2 år siden, da jeg gik i gymnasiet kunne jeg jo også snildt skrive en halv artikel midt i en skoledag...

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Lavezzi
Gæst

« Svar #2289: 26 Dec 2011, 04:47 »

Hvad ville I sige til, hvis jeg søgte ind som ejer af siden?
« Seneste Redigering: 26 Dec 2011, 04:48 af Neymar » Logged

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #2290: 26 Dec 2011, 08:07 »

Hvad ville I sige til, hvis jeg søgte ind som ejer af siden?

Du må jo give et tilbud til Sune i såfald, og så må han vurdere om han vil sælge det hele, eller den del af siden du vil købe Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Lavezzi
Gæst

« Svar #2291: 26 Dec 2011, 13:25 »

Du må jo give et tilbud til Sune i såfald, og så må han vurdere om han vil sælge det hele, eller den del af siden du vil købe Smiley
Du skal aldrig tage noget seriøst, når der står redigeret af Neymar i bunden.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2292: 26 Dec 2011, 22:23 »

Så er der nyt på transfer fronten, vi har idag været en tur forbi Herning Fremads serie 4 hold hvor Guldbrand er blevet hentet ind på prøve fra.

HansenLFC
Gæst

« Svar #2293: 29 Dec 2011, 11:46 »

Så er der nyt på transfer fronten, vi har idag været en tur forbi Herning Fremads serie 4 hold hvor Guldbrand er blevet hentet ind på prøve fra.

Godt køb!  Peace

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #2294: 03 Jan 2012, 21:50 »

Nu er det efterhånden ved at være en del år siden jeg sad i crewet, hvor jeg, i hvert fald ud af til var en af de MEGET LIDT arbejdende. Dog var der altid gang i baglokalerne, og der var ofte situationer, hvor jeg følte at vores daværende crew var gode til at komme med flere vinkler og synspunkter - som gjorde at vi oftest traf de helt rigtige beslutninger.

Igen kan jeg kun tale for min tid, men der var vi super glade for seriøse ideer og artikler fra de menige brugerer og forsøgte på bedste vis at bakke op om dem. Lur mig om vi ikke en overgang kørte med FMF$ for artikler og sådan, men de skulle selvfølgelig redigeres og gennemlæses inden de blev lagt op, hvilket vi gladeligt gjorde.
Jeg syntes dog ALDRIG at kreativiteten blev dræbt af rutine opgaverne - som du kalder blogkonkurrencen, tværtimod var folk mere end glade for at der endelig var et projekt som vi kunne styre af.
Så hvis ideerne kommer er jeg sikker på at det nuværende crew gerne vil hjælpe dem på vej - ellers må jeg jo ind og sparke dem i deres fedladne små røve i baglokalerne.... Wink

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010