home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23598
  0 Brugere, 613 Gæster Online.

Nyeste Bruger: maxwilliams
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 588851 gange)
plutonium
Manager

Sv: Crewet
« Svar #2265: 24 Dec 2011, 12:48 »

Cesc: Jo, det er korrekt at der ikke har været nogen adventsgaver i år. Men vi har et reelt problem med at medlemmerne i crewet har en utroligt travl hverdag, og når det kommer til det, så falder de kreative ideer desværre lidt ud.

Som Wester også kommer ind på, så har der været mandefald i den seneste tid af samme grund (tid og prioritering i privatlivet)

Det er naturligvis beklageligt, og absolut ikke noget vi er stolte af, men der er ikke så meget andet at gøre end at håbe at det snart vender, så crewets medlemmer atter får tid og energi at lægge i siden.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

HansenLFC
Gæst

« Svar #2266: 24 Dec 2011, 13:03 »

Synes efterhånden den med tid bliver brugt igen og igen. Tid er da klart et problem, men dem som ikke har tiden burde måske sige stop for denne gang, de kan jo altid vende tilbage hvis tiden vender tilbage, det sker  jo ofte at der vender en tilbage.

Men hvad med JeppeA? Energi fyldt ung herre!

Skal dog siges jeg mangler ikke det Cesc efterlyser, kan ihvertfald ikke huske hvad det gik ud på tidligere det advent halløj.
« Seneste Redigering: 24 Dec 2011, 13:06 af HansenLFC » Logged

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #2267: 24 Dec 2011, 13:06 »

Fair nok! Det var ikke for at provokere og sige; kom i gang. Jeg ledte bare efter det, og synes ikke jeg kunne finde det.  

Og 100 procent enig i, at hverdagen er det vigtigste og siden kommer i en lavere prioritet - og dejligt der stadig er høj debat på trods af Crewet ikke har så meget tid som tidligere.

God jul!

plutonium
Manager

« Svar #2268: 24 Dec 2011, 13:14 »

Synes efterhånden den med tid bliver brugt igen og igen. Tid er da klart et problem, men dem som ikke har tiden burde måske sige stop for denne gang, de kan jo altid vende tilbage hvis tiden vender tilbage, det sker  jo ofte at der vender en tilbage.

Men hvad med JeppeA? Energi fyldt ung herre!

Skal dog siges jeg mangler ikke det Cesc efterlyser, kan ihvertfald ikke huske hvad det gik ud på tidligere det advent halløj.

Ja, den bliver brugt igen og igen, men det er jo som bekendt stadig aktuelt. Vi kunne da også lukke crewet, hvis det passer bedre ind i herrens smag?

Fair nok! Det var ikke for at provokere og sige; kom i gang. Jeg ledte bare efter det, og synes ikke jeg kunne finde det.  

Og 100 procent enig i, at hverdagen er det vigtigste og siden kommer i en lavere prioritet - og dejligt der stadig er høj debat på trods af Crewet ikke har så meget tid som tidligere.

God jul!

Det bliver absolut heller ikke opfattet provokerende! Faktisk synes jeg det er positivt at du spørger ind til det, for det tyder jo på at det er savnet. Jeg skal blankt erkende at min kreative nerve ikke arbejder på højtryk for tiden. Jeg har tid nok til at hjælpe med rent praktiske ting på siden, men det hjælper ikke meget, når det netop er kreativitet der skal bruges i forbindelse med advents-dagene.

En glædelig jul til dig også!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

HansenLFC
Gæst

« Svar #2269: 24 Dec 2011, 13:16 »

Skal du være pigesur fordi man siger sin mening Plutoium?

plutonium
Manager

« Svar #2270: 24 Dec 2011, 13:21 »

Skal du være pigesur fordi man siger sin mening Plutoium?

Nej, jeg skal være pigesur fordi jeg synes dine indlæg rettet mod crewet altid har en utrolig negativ ladning. Jeg er ikke i tvivl om at du selv finder dine indspark meget konstruktive, men som modtager af dem finder jeg dem yderst demotiverende og - faktisk - provokerende.

Kan meget vel være at jeg er blevet nærtagende hen over årene.

Desuden er der andet i crewarbejde end at pumpe artikler og andet ud. Vi har folk siddende i crewet som jeg ikke ville undvære for noget i verden, fordi vi arbejder godt sammen når der er sager der skal diskuteres. Hvis vi hældte alle dem ud fordi de ikke har tid til at skrive materiale ud så ville der hurtigt mangle uvurderlig erfaring i baglokalerne.

Ariana Grande
Manager

« Svar #2271: 24 Dec 2011, 13:27 »

Nej, jeg skal være pigesur fordi jeg synes dine indlæg rettet mod crewet altid har en utrolig negativ ladning. Jeg er ikke i tvivl om at du selv finder dine indspark meget konstruktive, men som modtager af dem finder jeg dem yderst demotiverende og - faktisk - provokerende.

Desuden er der andet i crewarbejde end at pumpe artikler og andet ud. Vi har folk siddende i crewet som jeg ikke ville undvære for noget i verden, fordi vi arbejder godt sammen når der er sager der skal diskuteres. Hvis vi hældte alle dem ud fordi de ikke har tid til at skrive materiale ud så ville der hurtigt mangle uvurderlig erfaring i baglokalerne.

Niks. Jeg er fuldstændig enig. Synes HansenLFC attitude det sidste stykke tid har været utrolig negativ og provokerende.

HansenLFC
Gæst

« Svar #2272: 24 Dec 2011, 13:29 »

Haha Plutoium.

Kom dog videre, den sag du åbenbart stadigvæk kører videre i er over et halvt år tilbage.

Jeg siger lige præcis at jeg ikke har haft brug for det samme som ham som efterspørger noget. Men påpeger at i bruger tid som undskyldning hvergang der er noget. Så siger jeg at man evt. kunne tage en pause og forslår endda en i kunne kigge nærmere på og så går du helt i selvsving.

verdenskrig
Manager

« Svar #2273: 24 Dec 2011, 13:31 »

Niks. Jeg er fuldstændig enig. Synes HansenLFC attitude det sidste stykke tid har været utrolig negativ og provokerende.

I det mindste piver han ikke så snart han er uenig med folk.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #2274: 24 Dec 2011, 13:37 »

Haha Plutoium.

Kom dog videre, den sag du åbenbart stadigvæk kører videre i er over et halvt år tilbage.

Jeg siger lige præcis at jeg ikke har haft brug for det samme som ham som efterspørger noget. Men påpeger at i bruger tid som undskyldning hvergang der er noget. Så siger jeg at man evt. kunne tage en pause og forslår endda en i kunne kigge nærmere på og så går du helt i selvsving.

Hvis du tænker på humørcrewet, så nej. Jeg var, sorry to say, ikke jeres største modstander under hele den sag, så jeg ser faktisk ingen grund til at have noget imod dig/jer på baggrund af det. Jeg tænker faktisk ikke i konkrete sager, men i min helt generelle opfattelse af dig på det seneste. Husk at der kan ligge mere i et indlæg end de skrevne ord. Tonen kan have en ret så afgørende betydning for hvordan de opfattes.

Og så vil jeg ikke ligefrem sige at jeg går i selvsving. Jeg er irriteret, korrekt.

HansenLFC
Gæst

« Svar #2275: 24 Dec 2011, 13:42 »

Hvis du tænker på humørcrewet, så nej. Jeg var, sorry to say, ikke jeres største modstander under hele den sag, så jeg ser faktisk ingen grund til at have noget imod dig/jer på baggrund af det. Jeg tænker faktisk ikke i konkrete sager, men i min helt generelle opfattelse af dig på det seneste. Husk at der kan ligge mere i et indlæg end de skrevne ord. Tonen kan have en ret så afgørende betydning for hvordan de opfattes.

Og så vil jeg ikke ligefrem sige at jeg går i selvsving. Jeg er irriteret, korrekt.

Men jeg bider mærke i at jeg er meget imod crewet.

Du skriver på det seneste, så vil jeg gerne vide hvad du tænker på der? Kan ikke huske jeg har skrevet negativt omkring jer siden det du selv nævner, og det ligger længere end et halvt år tilbage.

Til det markerede!

Hvorfor er det lige præcis det går dig sådan på?

I ved det jo udmærket godt selv og sviner jer jo på ingen måde i det jeg skriver, udover at jeg nævner i bruger den tit. Men det er jo ganske klart, eftersom i er her i fritiden og ikke får løn for det.
« Seneste Redigering: 24 Dec 2011, 13:44 af HansenLFC » Logged

plutonium
Manager

« Svar #2276: 24 Dec 2011, 13:56 »

Som sagt, så tænker jeg ikke i konkrete hændelser. Jeg er ikke typen der skriver ned hver gang jeg løber ind i noget på forum jeg ikke bryder mig om. Det eneste jeg kan sige er, at jeg normalt ikke er typen der let bliver provokeret. Som regel er det noget der bygges op over tid, og jeg har i længere tid følt at du virker mavesur når du udtaler dig.

Jeg kan derimod tænke tanken, nu du selv bragte humørcrewet op om du eventuelt stadig har nogle gamle sår der ikke helt er forsvundet.

Men hvorfor dit indlæg gik mig på; så var det egentlig bare endnu en gang jeg følte du var spydig. At bede folk om at stoppe i crewet fordi de ikke har overskud til at lave artikler og andet materiale er ganske enkelt forkert. Og før du siger det, så nej, jeg ved godt at du ikke efterlyser advents-materiale, men det var det snakken gik på da du skrev dit indlæg.

Lige for tiden er der heldigvis meget fredeligt på forum, så der har ikke været meget at diskutere i baglokalerne. Men det er jo ikke fordi der mangler aktivitet i den retning, når der så ER noget at diskutere, hvorfor det er decideret hovedløst at opfordre folk til at stoppe, når man ikke kender til hele situationen.

Nå, men det bliver nok det sidste jeg kan skrive i aften. Min kørelejlighed til familien på Amager nærmer sig, så jeg vil slutte af med at sige glædelig jul til alle.

Også de der ikke aktivt deltog i diskussionen her.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #2277: 24 Dec 2011, 14:01 »

Haha Plutoium.

@ HansenLFC - Som plutonium siger, så er det jo meget aktuelt at crewet tidsmæssigt har svært ved at finde den tid der skal til for at spytte de kreative artikler ud. Men er der et område man selv interessere sig for i spillet, kunne man jo selv lave en artikel og sende til os - Det vil blive tage imod med kyshånd. Vi arbejder selvfølgelig altid på at få så meget materiale ud til jer brugere. Der er dog mange andre ting bag siden der skal tages  stilling til, og da vi driver siden på frivillig basis, vil vi ikke altid have den tid grundet, skole, arbejde med videre.

Derudover er alle jo altid velkommen til at søge "ansættelse" i Crewet - Vi ved af erfaring at det er folk i 14-16(17) års alderen der har bedst tid til at være kreative og skrive artikler. Derudover mangler vi jo pt. lidt skribenter til crewet. Vi har masser af ideer, men knap så mange til at udfører dem!

og p.s. dit oplæg opfattes af mig også ret kritisk, men jeg prøver at være nuanceret og se det som at du gerne vil have lidt nyt på siden.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

HansenLFC
Gæst

« Svar #2278: 24 Dec 2011, 14:15 »

# plutonium & Hcan ..

At i føler at det er kritik kan i nu tage som i vil.

Jeg synes som sagt at jeg forsøgte at give nogle få input til de ting som jeg faktisk gav lidt kritik. Men det er vel som man læser det, og jeg ved udmærket at der er massevis af ting at tage stilling til. Størstedelen kan også være aktive i alle tråde i baglokalerne, og så fuldfører de jo også et stykke arbejde for crewet. Jeg skød jo ikke efter folk som laver noget for crewet, men i ved jo aller bedst selv hvem som evt. er kørt træt i jobbet som crewmedlem eller måske bare har minimal tid til det.

At være crewmedlem, så laver man jo noget for siden på den ene eller anden måde om det er forsiden eller om det forslag i baglokalerne.

Jeg nævnte selv JeppeA, som jeg synes har gjort et rigtig flot stykke arbejde på siden. Derfor jeg nævnte ham som en mulig event mand på siden eller hvad i nu kalder det. I siger selv i har en masse forslag, men mangler lidt nogen som skal udfører dem og der kunne jeg godt forstille mig Jeppe. & nej jeg kender ham ikke og aner jo slet ikke om han selv er intresseret. Selvfølgelig kan folk søge, men i kunne jo også selv hive fat i folk Smiley

Jeg hev kun HC frem i debatten fordi jeg troede det var det som Pluto hentydede til. Jeg er over det kapitel, og videre. Jeg havde så håbet i var det samme.

Synes i gør et fint stykke arbejde, men det jo som oftes kritikken man bemærker.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #2279: 24 Dec 2011, 14:21 »

Pluto og Hcan har allerede besvaret dette, men jeg vil godt lige supplere:

Det kan godt være at undskyldningen "tid" ofte er brugt, men det er så sandelig også en god undskyldning. Du må ikke glemme at vi alle sidder her frivilligt og for jeres skyld. De fleste af os har studie/gymnasie at passe i hverdagen og nogen har ting udover det. Vi ville med glæde levere masser af artikler til jer, men vi er også nødt til at prioritere vores tid. Den seneste tid har vi oplevet at flere crewmedlemmer har trukket stikket pga. manglende tid og prioritering af den sparsomme fritid - en beslutning som jeg har fuld forståelse for. Vi er dog heldigvis nogle stykker tilbage og vi har stadig et stærkt team.

Når du opfordrer folk til at stoppe, hvis de lider af tidsnød, så er jeg simpelthen nødt til at stritte imod. Én ting er at folk ikke har tid og overskud til at skrive artikler, lave projekter og lignende, men du må ikke glemme at der ligger meget andet i crewarbejde end lige dette. At lade sin stemme høre i baglokalerne er absolut lige så vigtigt. Her oplever vi heldigvis stadig at folk har tid og overskud til at tage del i diskussionerne og dette er alfa og omega for at siden kan drives.

Og så vil jeg i øvrigt ønske alle en glædelig jul! Smiley

EDIT: Jeg kan så se at du allerede har besvaret lidt af det jeg skriver i dit ovenstående indlæg Tunge
« Seneste Redigering: 24 Dec 2011, 14:23 af Chicharito » Logged

Sider: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010