home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 494 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 592083 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Crewet
« Svar #1980: 01 Feb 2011, 10:02 »

Jeg er sikker på at crewet kun forsvarer deres 'sats' fordi de håber på at finde endnu en god grund til at banne dig.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ariana Grande
Manager

« Svar #1981: 01 Feb 2011, 10:04 »

Gid de finder en god grund snart så.

JKJ
Gæst

« Svar #1982: 01 Feb 2011, 10:27 »

Nej det vil da også være synd, at mine talenter skulle spildes på denne side
Kan ikke rigtig se, hvad jeg har at være misundelig over. En masse ulønnet arbejde? - Der er vel ikke rigtig andet ved at være i crewet end det?

Må man nu ikke være kritisk, fordi man er af en anden mening end crewet? Eller skal der ligge en skummel bagtanke bag?

Men alligevel bruger du din tid herinde  Rullende Øjne

Den lader vi lige stå.

Petur skal da have chancen. Du kan da for pokker ikke gå ud og være kritisk overfor noget du ikke ved hvordan vil fungere?

Giv nu lige knægten chancen inden du saver ham over.

Som de fleste andre nævner herinde, mon ikke crewet har rimeligt godt styr på hvad de laver.

Hvorfor skal der altid komme nogle brokhoveder og være bedrevidende om noget de måske ikke ved så meget meget om?

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #1983: 01 Feb 2011, 10:46 »

Men alligevel bruger du din tid herinde  Rullende Øjne

Den lader vi lige stå.

Petur skal da have chancen. Du kan da for pokker ikke gå ud og være kritisk overfor noget du ikke ved hvordan vil fungere?

Giv nu lige knægten chancen inden du saver ham over.

Som de fleste andre nævner herinde, mon ikke crewet har rimeligt godt styr på hvad de laver.

Hvorfor skal der altid komme nogle brokhoveder og være bedrevidende om noget de måske ikke ved så meget meget om?

Hvis jeg først skal til at i crewet, så vil jeg jo skulle bruge langt mere tid på det og være forpligtet overfor, at jeg SKAL bruge en masse tid. Nej tak.

Det virker bare som om, at crewet hiver hvem som helst ind, men det er vel mest i nød over, at de ikke kan få bedre.

GL HF til Petur! Kys

3.v evaB
Gæst

« Svar #1984: 01 Feb 2011, 11:10 »

Hvis jeg først skal til at i crewet, så vil jeg jo skulle bruge langt mere tid på det og være forpligtet overfor, at jeg SKAL bruge en masse tid. Nej tak.

Det virker bare som om, at crewet hiver hvem som helst ind, men det er vel mest i nød over, at de ikke kan få bedre.

GL HF til Petur! Kys
Mon ikke du ville kunne rumme det, en stor del af den tid man bruger på at være crew er den samme tid som man bruger som almen dødelig bruger.

Det er ved at blive en normal tendens på scenen at folk med lyst, evner og tid er utroligt svære at finde.
Men jeg kan sagtens forstå din bekymring.

Swizz CataR
Manager

« Svar #1985: 01 Feb 2011, 14:05 »

Selvfølgelig må man være kritisk. At være kritisk over for ting er som sådan en god evne. Men der er en klar forskel på at være kritisk, og så i den grad at rakke personer ned. Så længe petur, Johannes eller andre prospekt ikke har taget sig dårligt ud under deres tid som prospekts, så fortjener de da bestemt en chance - at du og andre så ikke tror på dem, det er okay, men de fortjener en chance.

Vi har da før haft rigtig oplagte personer inde som prospekts, men som så intet har vist. Det er vel ikke en bedre situation for nogen?

Omkring arbejdet i crewet, så nej, så får man intet for det. Men man kan fx bruge det i jobsammenhæng, ved på den måde at vise sig i stand til at tage et ansvar, at arbejde for noget, der har betydning for en, uden at det er lønnet arbejde. Og så risikerer man jo også at vokse som person med det ekstra arbejde og ansvar. En side som FmFreaks er jo alligevel temmelig stort, og rent crewmæssigt, så indeholder det jo også arbejde af et nogenlunde niveau, og ikke som andre sider som Vman og lignende.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #1986: 01 Feb 2011, 14:21 »

Petur er nok den sidste jeg synes passer ind i et crew (okay, næstsidste), men han skal da have et held og lykke. Så må man håbe han kan ændrer sin stil lidt. Smiley

former zoesuckins

DavidMadsen
Manager

« Svar #1987: 01 Feb 2011, 14:30 »

De er trods alt ikke hevet ind endnu - de er jo kun "på prøve". Så tag det dog lidt med ro alle sammen.
Held og lykke, Petur og Johannes.

Swizz CataR
Manager

« Svar #1988: 01 Feb 2011, 14:36 »

Petur er nok den sidste jeg synes passer ind i et crew (okay, næstsidste), men han skal da have et held og lykke. Så må man håbe han kan ændrer sin stil lidt. Smiley

Jamen helt sikkert da. Som crew er vi jo heller ikke interesserede i at få personer ind, som vi ikke mener agerer ordentligt på siden. Men meget kan ske på kort tid, og vi håber selvfølgelig, at alle prospekts vil få den rette opførsel og attitude, uanset om det så er de nuværende eller nogle der var inde for lang tid siden.

Men ting ændrer sig jo også hurtigt. Jeg huske at vi havde Lavezzi inde som downloadansvarlig, og han var et super godt aktiv for crewet - helt igennem fantastisk person at have med på vognen - siden har han udfra sidens perspektiv ændret sin opførsel, og sådan er det nu engang. Men det er et meget godt eksempel på hvor hurtigt tingene kan ændre sig Smiley

plutonium
Manager

« Svar #1989: 01 Feb 2011, 14:38 »

Jeg må indrømme at jeg også er en anelse overvældet over den negative attitude. Det er da en "vidunderlig" velkomst at få for petur!

Jeg synes egentlig folk burde skamme sig. Hvad i alverden tror I det gavner noget som helst? Jeg er med på, at man kan kritisere en sag og være imod diverse ting og sager. Det er det et diskussionsforum er til for. Men det her er da til grin? Petur skal til at vise om han kan være et stærkt aktiv for sitet, og så vælger folk straks at skyde ham ned før han overhovedet er gået i luften! Giv dog drengen en chance!

Ud fra hans ansøgning har vi fuld tiltro til, at petur vil kunne bære at blive crewmedlem, og han er naturligvis indforstået med, at det også stiller større krav til ham på forum!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Swizz CataR
Manager

« Svar #1990: 01 Feb 2011, 14:42 »

GL HF til Petur! Kys

Det ville da være fantastisk hvis alle crewmedlemmer oksede løs hele tiden. Men det er jo selvfølgeligt indforstået, at det er frivilligt arbejde, og dermed ikke sagt, at man kan tillade sig intet at lave, men man kan jo ikke forvente en fuldbyrdet arbejdsindsats fra alle hele døgnet rundt. Alt med måde.

Omkring nye crewmedlemmer, så er det jo en del af gamet, at der er et vist flow af medlemmer ind og ud. Personligt tror jeg på, at mange mennesker formår at vokse med opgaven, og derfor tror jeg da også på, at personer kan udvikle sig til et fantastisk aktiv, selvom de måske ikke er det inden de går til opgaven. Hvis alle var så dygtige til at lave diverse FM-ting, at det ikke var nødvendigt at fokusere for at være i crewet, jamen hvad skulle vi så bruge crewet til?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1991: 01 Feb 2011, 14:47 »

Må indrømme at jeg også er en smule skeptisk omkring Petur i crewet. Specielt hans unge alder, og den modenhed som følger med så unge knægte gør han jeg har min skeptisk. Crewet skal gerne være folk der skal fungere som en slags rollemodeller og besidde et vis niveau i konflikthåndtering, og der tror jeg at Petur mangler lidt endnu..

Når det er sagt, så føler jeg mig til gengæld overbevist om at man fremover i Petur får en person der brænder for FM og for crewet, og at vi får en person at se der ønsker at bidrage med noget. Så forhåbentlig kan Petur være med til at bidrage med yderligere aktivitet på siden hvilket gerne skal komme brugerne til gode, og det er noget jeg ser frem til.. !

Desuden så kan man jo håbe at det ansvar som bliver pålagt ham, vil være med til at modne ham med tiden, og gøre ham til en positiv aktiv for siden. Og som Swizz CataR er inde på, så kan meget ske på kort tid, og indenfor en måned kan en person vokse rigtig meget. Specielt i teenage alderene !

Men jeg har ikke andet at sige end held og lykke til Petur. Du har meget skeptisk omkring dig, men tag det som en udfordring og bare klø på!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #1992: 01 Feb 2011, 14:57 »

Man skal altså passe rigtig meget på, med at bedømme folk på den måde. Vi (FMGround) tog i sin tid også en af scenens sorte får ind, nemlig verdenskrig.

VKs attitude og opførsel har mange gange pisset mig af, men jeg må da indrømme at han i løbet af få uger modnede ret meget, og faktisk kom med mange gode inputs til siden. At hans militærperiode så kom i vejen er en anden historie.

Det er uhyre svært at finde engagerede folk på scenen, der rent faktisk vil yde noget for en side, og hvis der bare er minimal chance for at petur kan være en af disse, så skal han da have chancen. Men at dømme ham ude på forhånd, er vel lige lovlig at tage sorgerne på forskud.

@petur; Jeg håber inderligt at du gør dine kritikkere til skamme, for i det mindste har du modet og lysten til at prøve at gøre det godt for FmF.

DavidMadsen
Manager

« Svar #1993: 01 Feb 2011, 15:04 »

Man skal altså passe rigtig meget på, med at bedømme folk på den måde. Vi (FMGround) tog i sin tid også en af scenens sorte får ind, nemlig verdenskrig.
Jeg mener bestemt også, at der var nogle, som havde det sådan med mig, da jeg blev hevet ind her på siden.

plutonium
Manager

« Svar #1994: 01 Feb 2011, 15:06 »

Jeg mener bestemt også, at der var nogle, som havde det sådan med mig, da jeg blev hevet ind her på siden.

Du var også en del af et godt team dengang  Skuffet

Men ja, der var også lidt murren in krogene da du blev hentet ind. Det kan jeg godt huske  Smiley

EDIT
Har lige fået et mindre indspark angående dette indlæg crazy
Nej, det skal ikke opfattes som om det nuværende crew er dårligt! På ingen måde! Tvært imod føler jeg at der er ved at være en helt suveræn homogenitet i crewet påny!
« Seneste Redigering: 01 Feb 2011, 15:11 af plutonium » Logged

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010