home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  0 Brugere, 528 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 582686 gange)
Zulue
Manager

Sv: Crewet
« Svar #1650: 29 Apr 2009, 21:45 »

WHAAAT?!?! Du må MEGET, MEGET gerne give mig et svar på, hvorfor det er mere racistisk at gøre noget mod en sort mand, end mod en hvid.. for det er godt nok det underligste, jeg har hørt i laaaaang tid! Huh
En kanin bliver jo ikke forbundet med hvide mennesker i racistiske sammenhænge, ligesom aber gør med sorte? Er det helt ny viden for dig, det her? Shockeret

Tror du at VK har så meget indflydelse at folk siger at de kun de ikke er enige fprdi VK har fået folk til det? Helt ærlig Zulue, hvem tror du at du har med at gøre?
- Jeg ved, at mange skriver med VK på MSN, og jeg ved, mange er vilde med VK på forummet, fordi han er en hyggelig fyr at skrive med på MSN og så videre, så jeg ved, at der bliver skrevet til ham. Jeg husker engang, hvor VK også fik folk til at gøre noget da han var bannet, det var lidt forfærdeligt også.

Tror du helt ærligt at folk bare ikke er enige i at han skal bannes?
Selvfølgelige er folk da uenige, men det bliver vel blot forstærket, hvis det er en god ven, der er bannet?

Zulue, har du overvejet at han sagtens kan ændre sin IP og følge med på siden uden at være logget ind?
Så omgåes han jo sit ban, og skal ud på permanent tid. Det vil jeg ikke håbe han gør, for ååeh, et ramaskrig der ville blive, hvis han blev bannet permanent. Wink

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #1651: 29 Apr 2009, 21:48 »

Jeg prøvede tidligere at lukke debatten og nu gør jeg det igen..

Hvis folk har yderligere spøgsmål, eller hvis folk ikke føler at de har fået svar på de spørgsmål de har sillet i denne tråd, så foregår resten over Pb'er..

Som sagt, send en Pb til undertegnede, hvis du ikke mener, du har fået svar på dine spørgsmål vedr. crewet beslutning..

LUKKET og låst.. Denne tråd vil blive låst op igen om et par timer..

BenMusalho
Gæst

« Svar #1652: 29 Apr 2009, 21:49 »

Ja, Søgaard, det gør det .. og det er forkert! Racisme er, i mine øjne, når man hæver en menneskerace eller et bestemt folkefærd over nogle andre. Hvis en sort mand gik hen og kaldte mig for en "fucking hvid ged", bør jeg da føle mig lige så stødt, som hvis en går hen og kalder en sort mand for en "fucking brun abe"... Hvor er forskellen?

JKJ
Gæst

« Svar #1653: 30 Apr 2009, 11:05 »

Luk nu røven JKJ, hvis du dør af et slag i hovedet burde du bo i en boble af plastic og kun indtage mad igennem slanger.

Skal vi ikke bare lade den stå, den siger jo så en hel del mere om dig end om mig  Hævet Øjenbryn

Siden hvornår har mit indlæg været henvendt imod dig? Men næh, jeg gavner heller ikke og jeg savner verdenskrig efter en elendig kamp i Aalborg.

Tjaa min kommentar var jo heller ikke henvendt til dig, men til crewet, og alligevel skulle du kommentere den...

Verdenskrig er da ikke bannet? Smiley

Og jeg har sagt undskyld. Det sker ikke igen Skuffet

Så kan jeg jo lige stikke dig en undskyldnig. Det var bestemt ikke meningen at hænge dig ud. Det gik desværre lidt hurtigt at at skrive det indlæg så glemte desværre at skrive det skulle læses med en del ironi...

Kan sagtens forstå der skulle nogle frustrationer ud og det er bestemt ikke en kommentar der kunne støde mig...

Din kommentar var bare et eksempel... Jeg beklager mange gange  Peace

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #1654: 30 Apr 2009, 15:30 »

Det kan virke utilsvarende og som et forsøg på at puste til ilden, men det er det bestemt ikke. Jeg fik bare ikke muligheden for at kommentere sagen i går, andet end i chatten, som jo ikke helt er det samme.

Først og fremmest er jeg i det hele taget skuffet over, at tråden blev låst i går. Ja, debatten var ophedet, men det bringer altså intet godt med sig, at låse tråden. Tværtimod var der mange gode indlæg i går, og det kunne sagtens have ført gode ting med sig. I det hele taget så kendetegner det en god side, at man har lov til at debattere tingene til ende, ligegyldigt om det er en crew-kritisk diskussion eller ej.

Jeg er enig med crewets beslutning. VK har fortjent sit ban. Den sætning der fremkaldte ban kan ikke gradbøjes, og det er kun VK selv, der bærer ansvaret for hvad han har skrevet. Og til alle dem der har prøvet alverdens umulige tekniske og sproglige forklaringer, så nej: Der er ingen tvivl om hvad VK har ment, og hvis han så ikke har ment det, men skrevet det letsindigt, så burde han stadig være klar over konsekvensen, for der er ingen tvivl om det er racisme. Jeg har ikke nogen holdning til VK, og jeg havde skrevet akkurat det samme hvis det havde været en anden, der var blevet bannet. Og nej, det ligger ikke noget personligt i crewets ban, det burde alle modne mennesker kunne se. For det første er VK's gerning klokkeklar, og uanset om det var Tm94 eller g00n der havde skrevet det, skulle det give ban. For det andet er ekstremt vigtigt og have tillid til crewet. Crewet vil selvfølgelig ikke sætte deres autoritet over styr pga. en banal personsag. Mange glemmer også, at crewet består af mange mennesker, og derfor er det utænkeligt, at et dårligt forhold til VK hos et par stykker ville føre til et ban af VK. I vrigt er crewet også så professionelt, at det ikke lader sig styre af personlige holdninger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1655: 30 Apr 2009, 15:52 »

Censur gavner du denne side mere end VK gør ?? Hvis ja hvorfor ?? Hvis nej burde du ik få dig et ban så?? Den kommentar til JKJ er totalt intetsigende og mega usaglig..

Jeg vil da også påstå at nogle af dine kommentarer i denne tråd har været pænt intetsigende. Det kan godt ske at VK har kortere snor end andre brugere på sitet, men det er jo nok fordi at han i forvejen har været banned 4 gange, og fået adskillige advarsler som han ser stort på. Problemet er at han ikke retter op på tingene når han bliver banned, og ingen respekt har for autoriteterne (Crewet) på siden. Han mener at fordi at han har "venner" som dig, der nok skal bitche så snart han bliver banned, så tør crewet ikke at gøre noget. Det er fremragende at se at de tager et standpunkt og tør at banne ham på trods af at man ved at han altid starter et ramaskrig når han bliver banned.

JKJ: Jeg er helt enig i at han har kommet med rigtig mange konstruktive indlæg, især her på det seneste, men så længe at han bliver ved med at overtræde retningslinjerne så groft og hensynsløst, og tror at han er hævet over dem, bliver crewet jo desværre nødt til at træde til.

At der er gået så lang tid før at han bliver banned, er jo fordi at forummoderatorne har misset de omtalte indlæg, og ikke har været opmærksomme på det, før nogle venlige brugere gjorde dem opmærksomme.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1656: 30 Apr 2009, 15:57 »

Hov beklager, jeg havde sgu misset to siders tråd før jeg skrev mit indlæg Opstemt

Diskussionen lukket? Opstemt

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #1657: 30 Apr 2009, 16:03 »

Skal vi ikke bare lade den stå, den siger jo så en hel del mere om dig end om mig  Hævet Øjenbryn

Tjaa min kommentar var jo heller ikke henvendt til dig, men til crewet, og alligevel skulle du kommentere den...

Så kan jeg jo lige stikke dig en undskyldnig. Det var bestemt ikke meningen at hænge dig ud. Det gik desværre lidt hurtigt at at skrive det indlæg så glemte desværre at skrive det skulle læses med en del ironi...

Kan sagtens forstå der skulle nogle frustrationer ud og det er bestemt ikke en kommentar der kunne støde mig...

Din kommentar var bare et eksempel... Jeg beklager mange gange  Peace

Det ok. Slap med en advarsel.. Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

JKJ
Gæst

« Svar #1658: 30 Apr 2009, 16:05 »

Hov beklager, jeg havde sgu misset to siders tråd før jeg skrev mit indlæg Opstemt

Diskussionen lukket? Opstemt

Vi åbner den igen Wink

Det er ca 2 mdr siden "forbrydelsen" blev begået, og nægter simpelthen at tro på at alle i crewewt har overset den anmeldelse der nu engang er kommet. Bevars der kan ske en smutter, men for alle på engang i den samme sag?? Nej vel Wink

Derudover fik jeg noget af en sviner af Censur og mig bekendt er der intet sket ved det. Ergo er der så forskel på folk, medmindre der går 2 mdr før man gider behandle sagen...

En advarsel havde været ok, især når der er gået så lang tid siden. Og hvis vi så alle skal til at gå i små sko må crewet heller få fat i nogle flere folk, for så vil det vælte ind med anmeldelser om de mindste ting...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1659: 30 Apr 2009, 16:10 »

Well nu er det jo ikke alle i crewet der er forummoderatorer, og hvis man ikke blev gjort opmærksom på det (ingen der trykkede "rapporter") så kan det jo sagtens misses.

Det med Censur vil jeg ikke kommentere. Og nej, en advarsel er jo åbenbart ikke ok. Han har jo fået 3 advarsler som Zulue (mener jeg det var) oplyste, og desuden har han fået utallige før og er blevet banned utallige gange før. Hvad hjælper det at blive ved med at give advarsler? Og hvorfor er det at gå i små sko at banne en i 2 uger, der har været advaret og bannet adskillige gange før, for racistiske udtalelser som er strengt forbudt på siden?

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1660: 30 Apr 2009, 16:10 »

JKJ: Mon ikke VK er blevet banned for en generel uheldig adfaerd igennem de sidste to maaneder med gentagende uheldige kommentarer og ikke blot for EN (!) forseelse for to maaneder siden?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

JKJ
Gæst

« Svar #1661: 30 Apr 2009, 16:19 »

Well nu er det jo ikke alle i crewet der er forummoderatorer, og hvis man ikke blev gjort opmærksom på det (ingen der trykkede "rapporter") så kan det jo sagtens misses.

Det med Censur vil jeg ikke kommentere. Og nej, en advarsel er jo åbenbart ikke ok. Han har jo fået 3 advarsler som Zulue (mener jeg det var) oplyste, og desuden har han fået utallige før og er blevet banned utallige gange før. Hvad hjælper det at blive ved med at give advarsler? Og hvorfor er det at gå i små sko at banne en i 2 uger, der har været advaret og bannet adskillige gange før, for racistiske udtalelser som er strengt forbudt på siden?

Nu bør jeg jo så lige komme med eksempler, det kan jeg så ikke lige her og nu. Men har da set flere skrive små racitiske indlæg, svinere til andre, spamme forummet osv osv hvor der intet er sket.
Men fordi man er tidliger bannet herinde har man altså kortere snor kan man jo forstå...

I det danske retssystem er det vist sådan at når man har udstået sin straf så kan man begynde på en frisk, sådan er det så bare ikke herinde... Der bliver ens tidligere straf åbenbart hængende over hovedet på en og de mindste ting bliver undersøgt...

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1662: 30 Apr 2009, 16:23 »

Nu bør jeg jo så lige komme med eksempler, det kan jeg så ikke lige her og nu. Men har da set flere skrive små racitiske indlæg, svinere til andre, spamme forummet osv osv hvor der intet er sket.
Men fordi man er tidliger bannet herinde har man altså kortere snor kan man jo forstå...

I det danske retssystem er det vist sådan at når man har udstået sin straf så kan man begynde på en frisk, sådan er det så bare ikke herinde... Der bliver ens tidligere straf åbenbart hængende over hovedet på en og de mindste ting bliver undersøgt...

Oeh, JKJ. Hvis du absolut vil inddrage det danske retssystem, saa kan jeg da informere dig om, at hvis du eksempelvis bliver nappet for narkosmugling, saa vil det, at du er straffet tidligere for lignende kriminalitet, vaere en skaerpende omstaendighed. Akkurat ligesom et tidligere ban ogsaa er det.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

JKJ
Gæst

« Svar #1663: 30 Apr 2009, 16:24 »

JKJ: Mon ikke VK er blevet banned for en generel uheldig adfaerd igennem de sidste to maaneder med gentagende uheldige kommentarer og ikke blot for EN (!) forseelse for to maaneder siden?

Hvis man er så utilfreds med vk så kan jeg da slet ikke forstå man ikke banner ham for livstid...

Der må jo være en grund til han får så mange chancer uden der sker ret meget mere end det...

Og nej mener ikke hans skal bannes totalt fra siden!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1664: 30 Apr 2009, 16:26 »

Spørgsmålet er vel om der intet er sket. Jeg ved fra min egen tid i crewet, at hvis reglerne blev overtrådt, så sendte man en PB til vedkommende, og slettede MÅSKE indlægget, alt efter den karakter. Det er jo ikke alt (tværtimod) der kommer ud i offentligheden. Der er da tråde i baglokalet hvor man holder øje med både hvem der har fået advarsler og bans og for hvad, så man ved hvor lang en snor folk har tilbage. Dette har nok spillet en del ind i VK's tilfælde. Når det så er sagt, så mener jeg, selvfølgelig, at der bør skrides ind hver gang der bliver ytret racistiske holdninger på forummet. Og det er jeg da også sikker på sker, hvis crewet bliver opmærksomt på det, da det er yderst kompetent (eller... var det da jeg var derinde Wink).

Det er vel også logik at når man gentagne gange har vist at man ikke kan følge reglerne på et forum, så bliver der holdt ekstra godt øje med én. Du har jo også sværere ved at få arbejde når du har plettet straffeattest f.eks.

Hvis man er så utilfreds med vk så kan jeg da slet ikke forstå man ikke banner ham for livstid...

Der må jo være en grund til han får så mange chancer uden der sker ret meget mere end det...

Og nej mener ikke hans skal bannes totalt fra siden!!

Netop.. Hans konstruktive indlæg og nok også hans indflydelse på siden spiller en rolle. Vi kan jo se hvad blot 2 ugers ban gør ved folk...

Sider: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010