home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 557 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 582302 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Crewet
« Svar #1620: 29 Apr 2009, 20:25 »

Verdenskrig er da ikke bannet? Smiley

Og jeg har sagt undskyld. Det sker ikke igen Skuffet
Jo, AB? Huh

BenMusalho
Gæst

« Svar #1621: 29 Apr 2009, 20:28 »

Hvis jeg skrev, at LFC er en fucking gulerodsplukker, ville jeg så blive banned?

Zulue
Manager

« Svar #1622: 29 Apr 2009, 20:30 »

Flet nu og snak pænt, ingen sviner dig. Jeg føler mig ret sikker på, at JKJ var en form for ironisk ved crewets linje i forhold til VK, og mente vel, at hvis det VK har skrevet, skal give ban, så burde det AB skrev også give ban..

Men jeg synes crewets linje er en form for morsom. Jeg sviner ganske ofte Liverpools spillere og Benitez, og United også for den sags skyld, og jeg har end ikke modtaget en advarsel endnu. Ikke, at jeg søger den, men det er bare en smule "spøjst", hvis man spørger mig. Peace
Sikke spøjst, så vilde folk er med at 'ofre sig selv for verdenskrig', cool nok ...
Hold dig bare ude af diskussionen omkring det med JKJ, LFC, for JKJ ved udmærket godt, at hvis han nu egentlig ville have AB ud, og ikke bare provokere, så skulle han ikke stille spørgsmålet her, men derimod sende en PB til en fra Crew.

søgaard
Gæst

« Svar #1623: 29 Apr 2009, 20:37 »

Jeg synes det er morsom, at alle har travlt med at kritisere crewet, når Verdenskrig har givet dem muligheden for at give ham ban. Hvis det passer, at han ignorerer crewets advarsler og blot overfuser dem i stedet, så føler jeg sgu, at han selv er ude om det.

Ja, han kommer med nogle gode og velargumenterede indlæg, men det skal omvendt ikke give ham ekstra rettigheder.

Til jer, som er utilfreds med crewets linje, så kan I jo vælge at anmelde et indlæg, hvis I føler, at det går over stregen, så er I sikre på, at crewet har set indlægget. For det er sgu svært at følge med i samtlige tråde på forummet!

Bave
Gæst

« Svar #1624: 29 Apr 2009, 20:39 »

Sikke spøjst, så vilde folk er med at 'ofre sig selv for verdenskrig', cool nok ...
Det er vel fordi man føler der er taget en uretfærdig beslutning, og derfor må det vel være på sin plads at brokke sig/sætte spørgsmåls tegn ved beslutningen.
Det har vel intet med at ofre sig at gøre?

søgaard
Gæst

« Svar #1625: 29 Apr 2009, 20:43 »

Det er vel fordi man føler der er taget en uretfærdig beslutning, og derfor må det vel være på sin plads at brokke sig/sætte spørgsmåls tegn ved beslutningen.
Det har vel intet med at ofre sig at gøre?

Så vidt jeg har læst i retningslinjerne, så skal crewets beslutninger ikke diskuteres på forummet, så der er vel ikke noget, at diskutere.

Yessir
Manager

« Svar #1626: 29 Apr 2009, 20:46 »

Jeg synes det er morsom, at alle har travlt med at kritisere crewet, når Verdenskrig har givet dem muligheden for at give ham ban. Hvis det passer, at han ignorerer crewets advarsler og blot overfuser dem i stedet, så føler jeg sgu, at han selv er ude om det.

Ja, han kommer med nogle gode og velargumenterede indlæg, men det skal omvendt ikke give ham ekstra rettigheder.

Til jer, som er utilfreds med crewets linje, så kan I jo vælge at anmelde et indlæg, hvis I føler, at det går over stregen, så er I sikre på, at crewet har set indlægget. For det er sgu svært at følge med i samtlige tråde på forummet!

Præcis... Det ser mere ud som om, der er blevet kørt en stemning op på msn, eller noget. Jeg kan ikke se hvorfor en person der har flere bans på samvittigheden, lige pludselig skal have længere, og ikke kortere snor  Huh

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #1627: 29 Apr 2009, 20:47 »

... Som jeg også har prøvet at pointere...

Denne debat er lukket nu.. Crewet har givet sine synspunkter til kende.. Så må folk acceptere dem eller ej..

Altså, debatten omkring hvorfor verdenskrig er blevet banned er lukket!!!

Bave
Gæst

« Svar #1628: 29 Apr 2009, 21:05 »

Så vidt jeg har læst i retningslinjerne, så skal crewets beslutninger ikke diskuteres på forummet, så der er vel ikke noget, at diskutere.
Så der er ikke noget at komme efter?
Det er vel bare underligt at retningslinjerne altid har været så'n, og dog bliver der hele tiden diskuteret her i.
Uden der bliver sagt noget til det, fra dem der sørger for at folk skal overholde retningslinjerne..

Der må jeg stille mig uforstående.

Zulue
Manager

« Svar #1629: 29 Apr 2009, 21:12 »

Det kunne nemlig sagtens se ud til at verdenskrig har haft tralvt på msn de seneste timer, og mens I alle har støttet så fint op omkring ham, har han siddet og stukket mange af jer til mig, lidt ironisk, hehe.

Nu har jeg skrevet med drengen i snart en times tid og det overrasker mig, hvor svær han er at fortælle ting og komme ind på, han læser i den grad virkelig hvad han vil læse, fortolker og direkte fejlciterer på noget jeg har skrevet til ham for sekuder siden, hehe. Jeg nægter at tro på han ikke har fået jer andre til at skrive herinde at I er så og så utilfredse, skal I da også have lov at være, men det hjælper sgu ikke på dommen, drenge.

BenMusalho
Gæst

« Svar #1630: 29 Apr 2009, 21:16 »

Haha, der er du så helt galt på den.. Jeg vidste slet ikke, at han var banned, før jeg kiggede ind i tråden her. FOrdi vi er af en anden holdning, betyder det ikke, at vk har sagt, vi skal have den holdning. Jeg kan ihf. sige fra mig selv, at jeg selv bestemmer, hvilken holdning jeg vil have, og der er ikke nogen, der kan ændre på den ved at skrive, at jeg skal holde med dem og dem.

enged
Gæst

« Svar #1631: 29 Apr 2009, 21:17 »

Tror du at VK har så meget indflydelse at folk siger at de kun de ikke er enige fprdi VK har fået folk til det? Helt ærlig Zulue, hvem tror du at du har med at gøre?
Tror du helt ærligt at folk bare ikke er enige i at han skal bannes?

GudenEricsson
Gæst

« Svar #1632: 29 Apr 2009, 21:19 »

Synes det er sjovt at man ikke må være kritisk overfor crewet, før man bliver beskyldt for at være røvslikker..

i øvrigt vidste jeg slet ikke at vk var banned, før jeg fik det af vide af Enged... verdenskrig har slet ikke skrevet/snakket om det før jeg spurgte ind til det

ZhotLog
Gæst

« Svar #1633: 29 Apr 2009, 21:19 »

Hehe, jeg tror det er 3. gang i dag, at jeg læser en guldklump fra din side, Cencur! Keep em' coming! Opstemt

Mht VK forstår jeg ikke helt argumenterne mod et ban. Han har overtrådt retningslinjerne flere gange og tilsyneladende ignoreret crewets advarsler. Så er den sådan set ikke længere. I mine øjne er det blot imponerende, at han endnu ikke har reddet sig et langt eller sågar permanent ban endnu.

Zulue
Manager

« Svar #1634: 29 Apr 2009, 21:20 »

Ow ow ow, det tog ikke lang tid før verdenskrig vidste hvad jeg lige havde skrevet herinde, haha.
Nå, men ja ja. Jeg stopper diskussionen her, folk har utrolig svært ved at blive enige og kommer generelt i et oprørsk humør, når snakken med VK og banning indgår i samme sætning.

Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010