home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  2 Brugere, 591 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 582630 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Crewet
« Svar #1635: 29 Apr 2009, 21:22 »

Hvorfor dog det? Hvis man nu ikke må stille spørgsmål til crewet, uden at diskussionen straks skal lukkes, så er der da UDEN TVIVL noget galt her.

Hvis jeg skrev, at LFC er en fucking gulerodsplukker, ville jeg så blive banned?

enged
Gæst

« Svar #1636: 29 Apr 2009, 21:23 »

Synes det er sjovt at man ikke må være kritisk overfor crewet, før man bliver beskyldt for at være røvslikker..

True

Jeg vidste det heller ikke før end at jeg kiggede i denne tråd.

Zulue, har du overvejet at han sagtens kan ændre sin IP og følge med på siden uden at være logget ind? Helt ærligt, når diskussion er lukket af bobogol, hvorfor åbner du den så igen? Tilmed kan du ikke svare på simple spørgsmål omkring det du selv ligger op til.

BenMusalho
Gæst

« Svar #1637: 29 Apr 2009, 21:26 »

Desuden mener jeg ikke, at "elanga er en fucking bananplukker" er super racistisk? Han plukker vel bananer. Det gør jeg. Bananer smager godt. Bananer er sunde og gode. Det er racistisk, hvis man vil forstå det sådan.. At skrive "hvide er  tabere" er noget, der kan anses for at være racistisk.
Peace

absalonsen
Gæst

« Svar #1638: 29 Apr 2009, 21:27 »

Hvis jeg skrev, at LFC er en fucking gulerodsplukker, ville jeg så blive banned?

Nu plukker man jo ikke gulerødder.  Grin  Wink

BenMusalho
Gæst

« Svar #1639: 29 Apr 2009, 21:29 »

Nu plukker man jo ikke guleroder.  Grin  Wink
Hvad gør man så? Opstemt Så bananer da.

Bave
Gæst

« Svar #1640: 29 Apr 2009, 21:30 »

Zulue, har du overvejet at han sagtens kan ændre sin IP og følge med på siden uden at være logget ind?

Det ville jo bare betyde han skulle ud permanent, for at omgå sit ban.
Så det håber jeg da ikke han har gjort for sin egen skyld.

Sidste indlæg promise den er lukket nu

enged
Gæst

« Svar #1641: 29 Apr 2009, 21:31 »

Hvis man er bannet må man simpelthen ikke se på siden eller hvad?

alek9000
Manager

« Svar #1642: 29 Apr 2009, 21:33 »

Desuden mener jeg ikke, at "elanga er en fucking bananplukker" er super racistisk? Han plukker vel bananer. Det gør jeg. Bananer smager godt. Bananer er sunde og gode. Det er racistisk, hvis man vil forstå det sådan.. At skrive "hvide er  tabere" er noget, der kan anses for at være racistisk.
Peace
Tja, som regel forbinder man aber med at plukke bananer, så jeg mener, det sagtens kan være racistisk.

BenMusalho
Gæst

« Svar #1643: 29 Apr 2009, 21:35 »

Du kaldte lige Elanga for en abe!! Ban Alek!!1!!1!

Wink

Ej, nu blev Elanga jo ikke kaldt for en abe..

Zulue
Manager

« Svar #1644: 29 Apr 2009, 21:36 »

Hvorfor dog det? Hvis man nu ikke må stille spørgsmål til crewet, uden at diskussionen straks skal lukkes, så er der da UDEN TVIVL noget galt her.

Det skal man også kunne, klart - hvem har ikke kunnet det, da?
Angående dit spørgsmål, så nej, ville du ikke blive bannet mht gulerods-plukker ... jeg tror simpelthen ikke du har forstået det med bananplukker, det var jo ikke fordi han plukker bananer, der var jo fordi han var sort, og VK hentydede til at han var en abe, der plukkede bananer. Du får jo heller ikek straf, hvis du laver kaninlyde efter en hvid mand på stadion, men du får straf, hvis du laver abelyde efter en sort mand. Det giver vel mening?

Og hold nu, du ved godt det ikke handler om at VK ville skrive at Elanga nok kunne lide bananer, fordi de er sunde eller noget andet ... Ikk' helt så naiv.

True

Jeg vidste det heller ikke før end at jeg kiggede i denne tråd.

Zulue, har du overvejet at han sagtens kan ændre sin IP og følge med på siden uden at være logget ind? Helt ærligt, når diskussion er lukket af bobogol, hvorfor åbner du den så igen? Tilmed kan du ikke svare på simple spørgsmål omkring det du selv ligger op til.
Jeg åbner ikke diskussionen igen? Spørgsmålene har væltet over mig i aften og jeg har virkelig gentaget mig selv mange gange efterhånden synes jeg. (:

Hvilke spørgsmål kan jeg ikke svare på, hehe? Kom med dem igen, så kan jeg da gøre et forsøg, så svære har de nu heller ikke været endnu.

alek9000
Manager

« Svar #1645: 29 Apr 2009, 21:37 »

Nej, men indirekte blev han. Smiley

BenMusalho
Gæst

« Svar #1646: 29 Apr 2009, 21:40 »

Du får jo heller ikek straf, hvis du laver kaninlyde efter en hvid mand på stadion, men du får straf, hvis du laver abelyde efter en sort mand. Det giver vel mening?

WHAAAT?!?! Du må MEGET, MEGET gerne give mig et svar på, hvorfor det er mere racistisk at gøre noget mod en sort mand, end mod en hvid.. for det er godt nok det underligste, jeg har hørt i laaaaang tid! Huh

enged
Gæst

« Svar #1647: 29 Apr 2009, 21:41 »

Hvilke spørgsmål kan jeg ikke svare på, hehe? Kom med dem igen, så kan jeg da gøre et forsøg, så svære har de nu heller ikke været endnu.
Tror du at VK har så meget indflydelse at folk siger at de kun de ikke er enige fprdi VK har fået folk til det? Helt ærlig Zulue, hvem tror du at du har med at gøre?
Tror du helt ærligt at folk bare ikke er enige i at han skal bannes?

Zulue, har du overvejet at han sagtens kan ændre sin IP og følge med på siden uden at være logget ind?

søgaard
Gæst

« Svar #1648: 29 Apr 2009, 21:43 »

WHAAAT?!?! Du må MEGET, MEGET gerne give mig et svar på, hvorfor det er mere racistisk at gøre noget mod en sort mand, end mod en hvid.. for det er godt nok det underligste, jeg har hørt i laaaaang tid! Huh
Det er på ingen måde mere racistisk, men pga. verdenshistorien, så bliver det jo taget 1000 gange mere seriøst, hvis en sort mand bliver tiltalt racistisk end hvis en hvid mand gør det.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #1649: 29 Apr 2009, 21:44 »

Ben: Nu er det jo oftest rettet mod sorte mennesker (som mig) og vi skal laangt tilbage i historien helt da de sorte var slaver og "svage" og ikke måtte sidde i en bus blandt andet. Og i et land som danmark der er "hvidt" er racisme jo ikke rettet mod danskere? Huh

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010