|
United-styrer
Gæst
|
|
Jeg mener da at de er blevet droppet pga. at der ikke var så meget opbakning til det. Mener det var derfor de droppede det.
Der stod noget med meget småt i den nyhed ;-) Inter under at folk er forvirrede.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jemil
|
|
Nej, det var bare en joke at de var blevet lagt ned  Edit: U-S er hurtig 
|
|
|
|
|
|
19-18!
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Nå okay så var det jo mig der hoppede i fælden denne gang hehe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Du var offer for Edicius's dårlige humor. Ligesom vi i crewet er det. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
Men er der en der gad svare på mit spørgsmål ? xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
Men er der en der gad svare på mit spørgsmål ? xD
Lige pt. er det dig der står for det - Hvis du ikke får dem klar til d. 1., skal vi nok prøve at se om vi kan få det klaret til d. 5. i stedet.
|
|
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
Lige pt. er det dig der står for det - Hvis du ikke får dem klar til d. 1., skal vi nok prøve at se om vi kan få det klaret til d. 5. i stedet.
Hah! Det en aftale!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Hvem er det?  Er det ikke Suicide?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suicide
|
|
ediciuS <- Jo det er det.
Og crewet er ikke så meget offer for min fine humor mere, eftersom tiden er knap. Dog har jeg altid lige 2 minutter til at irritere brødrene Dum i crewet.
|
|
|
|
|
|
Sådan gøres en entré i crewet!! Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper 
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
ediciuS <- Jo det er det.
Og crewet er ikke så meget offer for min fine humor mere, eftersom tiden er knap. Dog har jeg altid lige 2 minutter til at irritere brødrene Dum i crewet.
Nææ nej! Hawken har lovet mig rettighederne til denne måneds awards! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suicide
|
|
Nææ nej! Hawken har lovet mig rettighederne til denne måneds awards!  Nææ nej til hvad nu? Jeg skal ikke have awards mere  Men kun påpege alle de fejl den nye ansvarlige laver.
|
|
|
|
|
|
Sådan gøres en entré i crewet!! Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper 
|
|
|
|
|
KF
|
|
Nææ nej til hvad nu? Jeg skal ikke have awards mere  Men kun påpege alle de fejl den nye ansvarlige laver. Såfremt den nye laver nogle fejl. Det er vel ikke nogen selvfølge.
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
|
Mikle123
|
|
kan man få en lære på fmfreaks, så man bla. kan lære at blive bedre til llm eller sådan noget
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Shaft har i dag valgt at sige tak for denne gang, da han grundet flytning - samt minimal internetadgang - ikke længere har tiden til at være her inde ret meget. Vi siger tak for den korte tid han var prospect, og ønsker ham held og lykke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spezialized
|
|
Hvorfor er det lige at crewet skal agere således overfor nye brugere; http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=18567.msg571726;topicseen#msg571726Denne bruger laver sit første indlæg på siden, og bliver derefter mødt med et ikke særligt godt counter svar fra crewet. Var jeg ny, og fik sådan en modtagelse, ville jeg nok overveje om siden var et sted for mig. Hvorfor denne små-arrogante tone? Det kunne tydeligvis have været skrevet i en noget mere guided tone.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|