home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:59 Lavilldrymn Blogs ethyl phenethylcarbama...
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 576984 gange)
søgaard
Gæst

Sv: Crewet
« Svar #1035: 13 Nov 2008, 21:26 »

Der er ingen der forhindrer jer i, at sende en ansøgning ind, så vil vi i Crewet tage stilling til jer. Send gerne et preview med. F.eks. et par kits, facepack osv, hvis du vil ind som grafiker, og en artikel, hvis du vil ind som skribent. Det vil gøre vores arbejde med at bedømme jer væsentlig nemmere Smiley

kasperbp12
Manager

« Svar #1036: 13 Nov 2008, 21:40 »

Er faktisk igang med at skrive en lille artikel, som jeg måske vil bruge i en ansøgning, men ved det ikke endnu. Min lærer siger at jeg er rigtig god til at skrive stil og andre artikler, men.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1037: 13 Nov 2008, 21:43 »

Vi kræver noget i stil med en Phd. afhandling for at man kan komme ind! Opstemt

Man skal desuden selvfølgelig være fornuftig og moden i sing omgang på forummet. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #1038: 13 Nov 2008, 21:44 »

Altså der er jo også personer som Søgaard og Suicide, som prøver på at virke aktive, men enhver ved at de ikke laver noget i crewet.. For at ansøge om det, så skal i bare skrive, at i gerne vil ansættes som servicedreng, for Søgaard kunne godt bruge en udskiftning der. Han er ikke så god mere, som han var engang.

Til dem som vil ansøge, så gør da noget ud af det! Smiley Vedhæft helst noget relevant, som grafik hvis det er grafiker osv.. Ellers kan man jo ikke bedømme Smiley Og så gør noget ud af det i sender ind, for hvis der kun bliver brugt 5 min, så er det jo hurtigt at kassere.. Et par små fif til dem som vil søge ind Smiley

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1039: 13 Nov 2008, 21:45 »

Er faktisk igang med at skrive en lille artikel, som jeg måske vil bruge i en ansøgning, men ved det ikke endnu. Min lærer siger at jeg er rigtig god til at skrive stil og andre artikler, men.

Jeg synes uden tvivl du skal fyre den af - hvad du ikke ved i forvejen, lærer du hen ad vejen. Smiley

Ph.d : D

BenMusalho
Gæst

« Svar #1040: 13 Nov 2008, 21:48 »

Man skal desuden selvfølgelig være fornuftig og moden i sing omgang på forummet. Smiley
Hvad stå det for? Ph er vidst noget fysik-noget, så meget ved jeg.. xD
Hvordan kan det så være, at Søgaard er kommet ind? Wink
Inferno har i dag valgt at tage sin afsked efter kort tid som prospect. Vi ønsker ham held og lykke i fremtiden.
Det er da ikke så lang tid siden, han kom ind i crewet, er det? Men held og lykke, Inferno. Wink

søgaard
Gæst

« Svar #1041: 13 Nov 2008, 21:50 »

Hah, at sammenligne mig med Suicide Grin Desuden er jeg i bedre form end nogensinde :O
Hvordan kan det så være, at Søgaard er kommet ind? ;)Det er da ikke så lang tid siden, han kom ind i crewet, er det? Men held og lykke, Inferno. Wink
Jeg elsker også din Ben  Kys

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1042: 13 Nov 2008, 21:51 »

En Ph.d afhandling er den opgave man skriver før man fuldfører sin 7-8 årige lange universitetsgrad og bliver "doktor" i et eller andet, populært sagt Wink

BenMusalho: Nej, han fik kun en kort periode som prospect.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1043: 13 Nov 2008, 21:52 »

"ph.d., (af eng. Ph.D. eller PhD, fork.f. nylat. philosophiae doctor), akademisk grad, der har sit udspring i det system af akademiske grader, som blev udviklet ved de middelalderlige europæiske universiteter. Ph.d.-graden kendes i dag først og fremmest fra den angelsaksiske verden, hvor det er den højeste grad, man kan erhverve ved et universitet. I Danmark blev betegnelsen ph.d. indført i 1992 som erstatning for licentiat ud fra et ønske om at gøre denne grad internationalt genkendelig.
Normalt opnås ph.d.-graden som resultat af en treårig formaliseret forskeruddannelse under vejledning ved et universitet afsluttet med udarbejdelsen af en større selvstændig videnskabelig afhandling. Der er dog undtagelsesvis mulighed for at erhverve graden ved at indlevere en afhandling til et universitet, uden at man er indskrevet som forskerstuderende. Ph.d.-graden eller tilsvarende videnskabelige kvalifikationer er mindstekravet ved fast ansættelse i en videnskabelig stilling ved et universitet eller anden forskningsinstituti on.
Antallet af ph.d.-studerende er vokset stærkt siden begyndelsen af 1990'erne som konsekvens af en bevidst satsning på at styrke den fremtidige forskerrekruttering ." - og her fra "Den Store Danske Encyklopædi"! Smiley

EDIT: Som Hawk1nZ siger...

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #1044: 13 Nov 2008, 21:59 »

Hah, at sammenligne mig med Suicide Grin Desuden er jeg i bedre form end nogensinde :OJeg elsker også din Ben  Kys

Det kommer da heeelt an på hvad du mener  Grin

Du kunne lære meget af mig, Søgaard, inden for politi på et forum. Du kan jo selv se hvordan jeg sluttede af.. Det er kun g00n der kan følge med der.

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1045: 13 Nov 2008, 22:34 »

Ja jeg får regelmæssigt ansøgninger om at blive forummoderator fra folk (endda de samme der sender tit) men så længe at vi føler at vores forumteam lever op til det de skal, er der jo ingen grund til at hive flere ind Smiley

Og det gør de!

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #1046: 13 Nov 2008, 22:39 »

Inferno har i dag valgt at tage sin afsked efter kort tid som prospect. Vi ønsker ham held og lykke i fremtiden.

Og i skal da også have endnu et held og lykke med på jeres vej! (-:

kasperbp12
Manager

« Svar #1047: 15 Nov 2008, 20:48 »

Hvor skal man sende sin ansøgning hen?

absalonsen
Gæst

« Svar #1048: 15 Nov 2008, 20:49 »

Hvis du har et crew-members MSN, kan du sende den den vej. Ellers er der en mail, jeg ikke kender. Wink

Dasmessi
Gæst

« Svar #1049: 15 Nov 2008, 20:50 »

Ansøgningen foregår til Hawkinz.

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010