home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 574 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 575849 gange)
Chakana
Manager

Sv: Crewet
« Svar #720: 28 Aug 2008, 21:41 »

Hvorfor skal vi lade forummet være skueplads for den smalltalk, der foregår i Børnehaven? Vi har en chat til det. Er det ikke nok?
Folk bør ikke være på FmF for at hygge sig med smalltalk, men for at fordybe sig i FM-artikler og -guides, downloade grafik og debattere FM. Det andet er naturligvis en sidegevinst, men det kan også tage overhånd.

Vores beslutning er ikke truffet på baggrund af, at brugere brokker sig, men af at vi selv vil stå inde for det forum, vi præsenterer. Derfor har vi fælles (og nej, JS, siden du er så vis, det drejer sig ikke om "et par stykker") besluttet at stramme lidt op.

Jeg er lidt ked af at blive stemplet som den store bussemand nu, for som I, der har været i crewet, vil vide, er det ikke min hensigt at eksponere strenge regler. Jeg går ind for et løst regelsæt, men jeg går først og fremmest ind for, at et FM-site skal være et FM-site.
Du overser et par indlæg..
Jeg skrev tidligere at det ville blive meget uoverskueligt hvis der kom et indlæg hver 10. sekund i chatten. Lillebittebitte chatbox, og mange indlæg i minuttet, det ville blive et kaos. MSN dur heller ikke, som jeg også argumenterede for tidligere.

Arsenal Football Club

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #721: 28 Aug 2008, 21:41 »

Folk bør ikke være på FmF for at hygge sig med smalltalk, men for at fordybe sig i FM-artikler og -guides, downloade grafik og debattere FM. Det andet er naturligvis en sidegevinst, men det kan også tage overhånd.

Med dette synes jeg klar at FMF er helt ude på sidespor? Må folk nu ikke hygge sig? Og hvis folk kun må debatere FM og diverse artikler, så får i Admins sgu pludselig utrolig travlt...

Men jeg har vel sagt hvad jeg mener - synes det er ærgeligt.

-KNM-
Manager

« Svar #722: 28 Aug 2008, 21:42 »

JS:
Det er da ikke det shoutboxen er til?

Vi har tråde til spillerspørgsmål o.lign

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #723: 28 Aug 2008, 21:43 »

Det handler ikke om få stykker der mente at det var blevet for løst.
Det var en beslutning som blev diskutere og taget i vores Crew-møde.

Practise makes Perfect!

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #724: 28 Aug 2008, 21:43 »

Der er også en side der hedder FMdanmark.dk.. Den skulle eftersignende være meget god...

Tendensen er efterhånden den samme til hver eneste ting, så næsten nytteløst at komme med et længere svar..

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

United-styrer
Gæst

« Svar #725: 28 Aug 2008, 21:44 »

Du ved jo at jeg har ret. Der er et par stykker i det crew som kører det, og så må andre bare makke ret, og ellers er det deres problem. Jeg NÆGTER simpelthen, at tro på, at der er enighed om den beslutning her, snarere tværtimod.

Nej, du har ikke ret, og jeg er så pissetræt af dit moralske jeg-ved-alt-pis, som vi skal høre på, hver eneste gang, der er en kritisk debat om et site. Du forlod siden i fred og harmoni. Hvorfor pludselig dette?

Problemet er bare, at det er sagt, at Shoutboxen skal bruges til FM-relateret spørgsmål, sådan at man slipper for en masse indlæg omkring spillere osv. Derfor ville man jo risikere ban ved det smalltalk derinde. Det er jo bevist før. Og Zulue har da meldt ud, at han ikke er helt enig.

Selvfølgelig risikerer man ikke ban, hvis man f.eks. spørger, hvordan folk har det. Det ved du også godt.

Og ja, når Zulue kan leve med nattetråden, er det naturligvis ensbetydende med, at baglokalet har nået aristokratiske tilstande, og at den almægtige og skånselsløse U-S dikterer beslutningerne.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #726: 28 Aug 2008, 21:44 »

Det var jo egentlig også derfor jeg forlod crewet - som i nok ved.

Hvis de ved det, er der ingen grund til at nævne det. Smiley Du ved det, crewet ved det - hvorfor skal brugerne vide det, og hvorfor bruger du det pludselig i dit indlæg?

Men trist at du ikke kan svare på mit indlæg, som jeg selv mener er skrevet i en god tone. Ja måske er tosser ikke så godt at bruge, men er bare træt af opstramninger på opstramninger.

"Undskyld jeg siger det, men det var da en gang bræk at lukke ud"

"HVorfor lukke noget som brugerne er glade for - bare fordi at der er et par bundseriøse tosser i crewet, som ikke mener, at det skal være en del af siden."

"Og at det så er nattetråden som skulle være et problem, det er da bare endnu mere til grin, da den kører om natten"

Synes du selv, at det er en seriøs tone?

N17
Manager

« Svar #727: 28 Aug 2008, 21:44 »

Med dette synes jeg klar at FMF er helt ude på sidespor? Må folk nu ikke hygge sig? Og hvis folk kun må debatere FM og diverse artikler, så får i Admins sgu pludselig utrolig travlt...

Er enig her Smiley

JS:
Det er da ikke det shoutboxen er til?

Vi har tråde til spillerspørgsmål o.lign

Ja, men det er blevet sagt før, at det er til FM-relateret spørgsmål, så man kunne slippe for nogen af de andre små spørgsmål, som man kunne få svar på der. At det så er blevet til noget andet over tid. Det er så hvad det er. Men der blev strammet op i shoutboxen inden, og derfor skal man da bruge børnehaven til at hygge sig.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-KNM-
Manager

« Svar #728: 28 Aug 2008, 21:46 »

Jeg må indrømme at jeg ikke husker at det var idéen?

Var det ikke Bade, der fik idéen for at rydde oneliners o.lign?

United-styrer
Gæst

« Svar #729: 28 Aug 2008, 21:46 »

Jeg skriver jo netop, at det andet er en sidegevinst. Selvfølgelig ønsker vi, at folk hygger sig, men vores primære fokus vedbliver at skabe det bedst mulige FM-site.

Chakana
Manager

« Svar #730: 28 Aug 2008, 21:47 »

Det handler ikke om få stykker der mente at det var blevet for løst.
Det var en beslutning som blev diskutere og taget i vores Crew-møde.
Men hvorfor tog i den beslutning, det er det jeg/vi ikke fatter en brik af. Det er da ikke noget der generer jeg på nogen måde, hvad er problemet?
Det er da utroligt at det skal være så perfekt det hele og at man ikke må hygge sig mere..

Arsenal Football Club

-KNM-
Manager

« Svar #731: 28 Aug 2008, 21:48 »

Man må gerne hygge sig. Men FmF har altid prøvet at være en seriøs pendant til FMD. Derfor prøver man at holde et vist niveau.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #732: 28 Aug 2008, 21:49 »

Man må gerne hygge sig. Men FmF har altid prøvet at være en seriøs pendant til FMD. Derfor prøver man at holde et vist niveau.

Det er så endda forkert. Smiley

N17
Manager

« Svar #733: 28 Aug 2008, 21:50 »

Nej, du har ikke ret, og jeg er så pissetræt af dit moralske jeg-ved-alt-pis, som vi skal høre på, hver eneste gang, der er en kritisk debat om et site. Du forlod siden i fred og harmoni. Hvorfor pludselig dette?

Og ja, når Zulue kan leve med nattetråden, er det naturligvis ensbetydende med, at baglokalet har nået aristokratiske tilstande, og at den almægtige og skånselsløse U-S dikterer beslutningerne.

Det har ikke noget med jeg ved alt at gøre. Der er bare en tendens til, at det hver gang er de samme som styre showet. Og det ændre sig ikke fordi jeg nu er ude af crewet.

Og nej det er bestemt ikke kun dig jeg hentyder til U-S. Overhovedet ikke.

Hvis de ved det, er der ingen grund til at nævne det. Smiley Du ved det, crewet ved det - hvorfor skal brugerne vide det, og hvorfor bruger du det pludselig i dit indlæg?

"Undskyld jeg siger det, men det var da en gang bræk at lukke ud"

"HVorfor lukke noget som brugerne er glade for - bare fordi at der er et par bundseriøse tosser i crewet, som ikke mener, at det skal være en del af siden."

"Og at det så er nattetråden som skulle være et problem, det er da bare endnu mere til grin, da den kører om natten"

Synes du selv, at det er en seriøs tone?

Skrev også at tosser måske var et forkert ordvalg, men mener ikke de andre to ting er noget problem.

Der er også en side der hedder FMdanmark.dk.. Den skulle eftersignende være meget god...

Tendensen er efterhånden den samme til hver eneste ting, så næsten nytteløst at komme med et længere svar..

Det er vel lige før at der er færre regler for tingene derinde Wink

Jeg skriver jo netop, at det andet er en sidegevinst. Selvfølgelig ønsker vi, at folk hygger sig, men vores primære fokus vedbliver at skabe det bedst mulige FM-site.

Og det synes jeg - personligt - også, at man har fået ved at lade folk hygge sig i børnehaven. Derved er man sluppet for en masse i forummet, og man ligger da ikke mærke til børnehaven overhovedet, fordi den netop ikke er i "senest aktive emner".

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Chakana
Manager

« Svar #734: 28 Aug 2008, 21:51 »

Det kan i da godt uden at man ikke må blinke med øjnene. Det er uhyggeligt så seriøst det hele skal være, og det er som om at det er kommet på mode at man ikke må pjatte eller have det skægt.

Endnu engang et overset spørgsmål.. Hvor skal vi hygge os uden den natte-tråd som jeg elsker, og jeg er sikker på at der er mange andre som har en vis kærlighed for tråden.

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010