home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 576062 gange)
Suicide
Landsholdsspiller

Sv: Crewet
« Svar #645: 18 Jul 2008, 21:34 »

Ja vil I ikke godt tage det op? Wink
Hehe, nej, så er I vist heller ikke mere autoritære  ; )
Det var godt g00n, for det var nemlig det det var.

Mernild, du skal passe på! Ellers skal jeg nok banne dig, og endda langt ud af Herning, tag du tilbage til Kollund, eller hvor det nu var du boede Opstemt (Ved godt det var Lind, men alligevel) Opstemt

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #646: 30 Jul 2008, 09:59 »

Lige så hurtigt som Ghertesteas kom ind, lige så hurtig smuttede han igen. Ghertesteas har i går valgt at tage sin afsked, da han ikke mener at han er seriøs nok til crewet. Vi takker for de idéer som Ghertesteas nåede at komme med, og håber at han igen på et senere tidspunkt vil søge ind i crewet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-Benja-
Gæst

« Svar #647: 30 Jul 2008, 10:09 »

Lige så hurtigt som Ghertesteas kom ind, lige så hurtig smuttede han igen. Ghertesteas har i går valgt at tage sin afsked, da han ikke mener at han er seriøs nok til crewet. Vi takker for de idéer som Ghertesteas nåede at komme med, og håber at han igen på et senere tidspunkt vil søge ind i crewet.

Så er det jo godt at I har sikret jer, FC Barcelona. ;-)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #648: 04 Aug 2008, 23:17 »

cube er i dag blevet hevet ind i crewet (igen). Han skal hjælpe til med det grafiske. Velkommen til, cube Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Don Abramovich
Manager

« Svar #649: 04 Aug 2008, 23:20 »

Sweet! Ekstremt lækkert at se cube igen Thumbs Up

Vinokourov
Manager

« Svar #650: 04 Aug 2008, 23:21 »

Kanon signing!

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #651: 04 Aug 2008, 23:29 »

Cube har vi da vist set før.. Det var dengang han satte rekord, for at være have været kortest tid i crewet Opstemt Er den mon slået efterhånden? Tunge

Build Me Up Buttercup!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #652: 05 Aug 2008, 20:48 »

Efter at AldiAllan er begyndt i livgarden, har vi haft brug for lidt omrokeringer mht. FreakUp. Juanito er blevet forfremmet fra prospect til crew, og derefter har han nu fået ansvaret for FreakUp. Vi har derfor også hentet Jaixo ind, som skal hjælpe Juanito med FreakUp, så den blir færdig til tid. Vi siger tillykke til Juanito med sin optagelse som "fuldblodscrew" og det samme til Jaixo der derudover også vil fungere som skribent når FreakUp er ude. Jaixo starter sin tid i crewet som prospect.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #653: 06 Aug 2008, 11:38 »

Vi har i dag ansat Cesc som prospect i crewet. De fleste kender Cesc fra hans lange tid på forummet, og han har længe banket på crewets dør. Cesc vil forsøge sig til en skribent post, og vi har høje forhåbninger til ham, som vi tror at han kan indfri. Vi byder velkommen til Cesc, og håber at han imponerer.

Crewet ser derefter således ud:

Ejer:
Sunbao

Programmør:
Acido
C^Ronaldo

Skribenter:
Hawk1nZ
SirToby
Vevest7

Grafikere:
Kwn2k
Chelidze90

FC Barcelona
cube

Projektmænd:
United-styrer
Suicide
TheMictrix
Zulue

Forum:
Tturbo1
g00n
søgaard

FreakUp:
AldiAllan
Juanito

Odds Sektionen:
ElGuapo

Prospects:
Django1337
.:YK:.
JimmyGP
Jaixo
Cesc
« Seneste Redigering: 14 Aug 2008, 15:24 af g00n » Logged

vondracek
Gæst

« Svar #654: 06 Aug 2008, 12:51 »

Vi har i dag ansat Cesc som prospect i crewet. De fleste kender Cesc fra hans lange tid på forummet, og han har længe banket på crewets dør. Cesc vil forsøge sig til en skribent post, og vi har høje forhåbninger til ham, så vi tror at han kan indfri. Vi byder velkommen til Cesc, og håber at han imponerer.

Tillykke med det det, Cesc! Det var på tide.

Og nu er det vist kroaterens tur til at give dig lektioner, Hawkinz. Det hedder 'som vi tror at han kan indfri', og ikke 'så vi tror at han kan indrfri' Opstemt

Vondracek 1 - 10 Hawk1nz.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #655: 06 Aug 2008, 12:54 »

Haha, ja det var jeg slet ikke klar over  Rullende Øjne - Men fair nok, du får dit éne point Smiley

N17
Manager

« Svar #656: 07 Aug 2008, 19:10 »

Hmm... er FMF ved at lukke FMV fuldstændig?!

Har godt nok tidligere været meget imod Cesc, men efterhånden har han vist en større modenhed, og vist, at han kan bidrage med gode og velskrevet artikler, så forhåbentlig er der bare en til at holde hånd i hanke med hans små stavefejl osv., som alle vi andre også laver Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

vesperGT
Manager

« Svar #657: 07 Aug 2008, 19:24 »

Skal jeg forstå det sådan at de crewmedlemmer der er skrevet med fed, er de overordnede indenfor deres kategori?

Og ja, FMF over FMV ÜBER ALLES!!!!! Djævel

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #658: 07 Aug 2008, 19:31 »

Ja, det skal forståes sådan Wink

Fedte fedte fedte Opstemt

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #659: 14 Aug 2008, 15:23 »

Jeg troede faktiskt at du havde slettet din bruger, men det er så ikke helt rigtigt - Chelidze90 Smiley
Har du været i crewet længe? du står ikke under Crew listen, så det må du jo næsten være, men tillykke så Smiley

Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010