home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:24:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 22:07:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23598
  1 Bruger, 629 Gæster Online.

Nyeste Bruger: maxwilliams
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 267 268 [269] 270 271 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 588395 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: Crewet
« Svar #4020: 30 Apr 2014, 10:22 »

Hvis vil lave nyheder/bestyre de sociale medier, skal du nok til at lade være med at skrive ting som "i nu" Wink

Du er godt nok høj i hatten for tiden crazy

plutonium
Manager

« Svar #4021: 30 Apr 2014, 10:25 »

For mit vedkommende synes jeg da at aktiviteten har været nedgående i et godt stykke tid. Indrømmet, jeg er ikke særlig aktiv mere, så jeg ser det selvfølgelig kun i øjebliksbilleder, men siden 2011 eller 2012 synes jeg da aktiviteten på forum er dalet lige så stille. Det understøttes også af sidens statistikker.

i 2011 havde man vel 1,5 mio hits om måneden, mens man i 2012 og 2013 lå på hhv 1 og 1,2-1,3 hits. 2014 har så haft vildt mange i marts og april, men der er andre statistikker der trækker ned.

Man havde i 2011 over 200 brugere online samtidig i gennemsnit måned for måned. Det er lige så stille dalet fra år til år til 150 i 2014. Man havde 200 nye brugere hver måned i 2011, mens man nu har omkring 60. Man havde 10.000 indlæg om måneden, men nu har man noget der ligner 4.000. Man havde 2-300 nye emner hver måned, mens man nu har mellem 100 og 150.

Det er ganske vist ikke de præcise tal, men bare skøn lavet ud fra statistik-siden, men det peger da i hvert fald i retning af at det lige så stille daler med aktivitet på FmF. Desværre kan en del af årsagen nok tilskrives at FM er blevet en del af Steam, så man kan bruge den som platform. Derudover er scenen jo bare blevet international, hvor en dansk side taber i det lange løb, hvis man ikke formår at finde sin egen niche der kan tiltrække danskere. Udlændinge tiltrækker man i hvert fald ikke på en dansksproget side Tunge

Jeg tror desværre ikke vi skal regne med at FmF vender tilbage til sine velmagtsdage

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JG7
Gæst

« Svar #4022: 30 Apr 2014, 10:58 »

Sådan er det vel i det hele taget med sådanne communities. PCM-scenen er næsten helt død, FmFreaks' søsterside, PCMFreaks, er lige lukket, og den nye side, PCMWorld, er meget inaktiv allerede få uger efter åbningen.

FMDanmark har kun tre crewmedlemmer tilbage, så jeg også her tidligere i dag.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #4023: 30 Apr 2014, 12:20 »

Der har klart været en nedgang i besøg ikke blot her men på næsten alle andre sider omhandlende computerspil.
Springet til steam, hvilket gjorde at spillerne ikke længere behøvede besøge support site til spillet for at få opdateringer,  tog den først luns af brugerne, da de ikke længere behøvede andet end steam.
Efterfølgende, har de mange nye sociale medier, og en milliard facebook spil, gjort at de nye generationer herinde, er blevet mindre og mindre, der er ganske enkelt, så mange flere tilbud idag, end der var for ja bare 5 år siden.

Uanset hvad man gør, så er det næppe muligt at få besøgs tal fra gamle dage tilbage.

Ariana Grande
Manager

« Svar #4024: 09 Maj 2014, 17:48 »

Okay. Nu synes jeg efterhånden at jeg har ventet nok..

Lad os starte med datoen jeg søgte ind i crewet

Jep. Den 13 April.

Jeg spørger ind til det den 24 April, med følgende svar.

Det vil sige vi nu tæller ca 2 uger efter jeg fik af vide, at den snart var færdigbehandlet og 1 måned siden jeg ansøgte...

Derfor tillader jeg mig nu at poste dette i det offentlige forum og spørge hvad fanden der er gået galt i det baglokale? Seriøst? Hvor svær er min ansøgning at behandle? Jeg ved jeg har ansøgt en del gange efterhånden, men måske er det blot fordi jeg rent faktisk gerne vil hjælpe til i jeres crew, har i overvejet det?

Det kan da ikke passe jeg skal vente 1 måned på at få svar på min crew ansøgning? Hvis i stadig ikke vil have mig ind, så er det jo ikke voldsomt svært at skrive en PB, hvor i (igen) afviser min ansøgning? Det der kan gøre mig mest skuffet er nok at jeg spørger ind til det og jeg får svar tilbage at det snart er færdig behandlet. Well. Det er ikke rigtigt tilfældet er det?

Frivilligt eller ej. Kom nu for fanden ind i kampen FmF Crew. Og hvis i ikke kan det, så lad mig dog forhelvede hjælpe til med det!

-KNM-
Manager

« Svar #4025: 09 Maj 2014, 20:00 »

Det må du undskylde. Vi har kommunikeret dårligt i crewet, hvorfor alle troede, at en anden havde sendt svaret for længe siden. Det beklager vi selvfølgeligt meget.

Du har modtaget svar inden for 10 minutter.

-KNM-
Manager

« Svar #4026: 17 Maj 2014, 18:01 »

Vi må desværre meddele at Præsidenten har forladt crewet. Der skal lyde en varm tak for hans arbejde. Det har været en fornøjelse at have ham.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #4027: 28 Maj 2014, 15:11 »

Skal Legenden ikke bannes for at spoile Paradise Hotel-finalen i charter? :@

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #4028: 04 Jun 2014, 16:57 »

Det er med glæde, at vi kan meddele boxx nu er et fuldbyrdet medlem af crewet, hvor han blandt andet kommer til at tage sig af det taktiske panel.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #4029: 14 Jul 2014, 20:57 »

Hvorfor bliver mine indlæg slettet, når jeg kommer med forslag til awards?

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #4030: 14 Jul 2014, 21:17 »

Sker der noget her eller er I ved at koordinere et svar? I kan vel godt svare mig, når I sletter mine indlæg. Det er vel det mindste, jeg kan kræve.

Ariana Grande
Manager

« Svar #4031: 14 Jul 2014, 22:34 »

Svartiden fra crewet herinde er håbløs lang.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #4032: 14 Jul 2014, 23:06 »

Det er sikkert Fogt der tror Hansen har adgang til din profil Grin

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #4033: 14 Jul 2014, 23:52 »

På hvilken baggrund er MortenSkoubo blev banned?
Jeg ved at det ikke er en dobbeltbruger.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #4034: 15 Jul 2014, 00:00 »

På hvilken baggrund er MortenSkoubo blev banned?
Jeg ved at det ikke er en dobbeltbruger.
Hvordan ved du det?
Men jo jeg ved det også, crew I kunne idet mindste tjekke op på emailen.

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: 1 ... 267 268 [269] 270 271 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010