home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:24:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 22:07:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23598
  1 Bruger, 659 Gæster Online.

Nyeste Bruger: maxwilliams
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 266 267 [268] 269 270 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 588520 gange)
Magn
Landsholdsspiller

Sv: Crewet
« Svar #4005: 24 Apr 2014, 17:56 »

Boxx er nu prospect, og kommer til at være ansvarlig for det taktiske panel. Derudover har vi også hentet Angel3DG ind som prospect. Han skal sørge for downloads til sidens brugere.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

darkalf
Manager

« Svar #4006: 24 Apr 2014, 17:56 »

Fine signings

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #4007: 24 Apr 2014, 18:12 »

Godt at der stadig er folk der vil nørde og bruge deres tid.. Boxx virker som en rigtig fin fyr...

Hvad hed Angel3DG før?? hader de navneskift...

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #4008: 24 Apr 2014, 18:14 »

Godt at der stadig er folk der vil nørde og bruge deres tid.. Boxx virker som en rigtig fin fyr...

Hvad hed Angel3DG før?? hader de navneskift...

Han hed tidligere fred91. Oversigten over crewet bliver opdateret om lidt, så du kan se hans profil uden at skulle søge alt for meget.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #4009: 27 Apr 2014, 10:35 »

Seller95 er tilbage i crewet. Han sørger for at lægge odds op.

HansenLFC
Gæst

« Svar #4010: 27 Apr 2014, 10:39 »

Det er jo alle de gamle kanoner som bliver hentet tilbage. Mon vi snart ser et comeback fra Legenden og TheX? Opstemt

Ariana Grande
Manager

« Svar #4011: 27 Apr 2014, 10:42 »

Det er jo alle de gamle kanoner som bliver hentet tilbage. Mon vi snart ser et comeback fra Legenden og TheX? Opstemt

Kan ikke rigtigt lave et comeback siden jeg aldrig har været i crewet, men kun prospect.

Men min nuværende ansøgning har da været længe undervejs.

-KNM-
Manager

« Svar #4012: 27 Apr 2014, 11:23 »

Din ansøgning har ganske rigtigt trukket mere end rigeligt ud, men du er ikke glemt og kan forvente svar snarest.

Ariana Grande
Manager

« Svar #4013: 27 Apr 2014, 11:24 »

Din ansøgning har ganske rigtigt trukket mere end rigeligt ud, men du er ikke glemt og kan forvente svar snarest.

Det er vel også forståeligt nok.
Har trods alt ansøgt nogle gange med afslag.

HansenLFC
Gæst

« Svar #4014: 27 Apr 2014, 11:27 »

Hvad har du nu ansøgt som? Tunge

Ariana Grande
Manager

« Svar #4015: 27 Apr 2014, 11:28 »

Hvad har du nu ansøgt som? Tunge

Nyheder / Sociale Medier

Og så har jeg tilbudt også at hjælpe til med odds igen, såfremt det ikke bliver som oddshjælper, men altså som fuldblodigt crewmedlem.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #4016: 30 Apr 2014, 09:41 »

Hvad er situationen for tiden i crewet? Smiley syntes nemlig på det seneste at siden er begyndt at virke lidt stille, hvilket er synd når nu man har været her så mange år, jeg håber ikke jeg er den eneste der den sidste tid har bemærket en tendens til at det er de samme få topics der er oftest besøgte, og så lige klub trådene omkring weekendens kampe.

Jeg siger ikke jeg har løsningen på situationen, for det har jeg ikke, men jeg ville da gerne gøre en mindre indsats for at hjælpe siden tilbage i topform, for jeg savner ærligt talt lidt aktivitet herinde, udover altså den vanlige trolling i chatten Smiley

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Vinokourov
Manager

« Svar #4017: 30 Apr 2014, 10:02 »

Nyheder / Sociale Medier

Og så har jeg tilbudt også at hjælpe til med odds igen, såfremt det ikke bliver som oddshjælper, men altså som fuldblodigt crewmedlem.
Du vil virkelig gerne se det baglokale, hva? Wink

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #4018: 30 Apr 2014, 10:20 »

Hvad er situationen for tiden i crewet? Smiley syntes nemlig på det seneste at siden er begyndt at virke lidt stille, hvilket er synd når nu man har været her så mange år, jeg håber ikke jeg er den eneste der den sidste tid har bemærket en tendens til at det er de samme få topics der er oftest besøgte, og så lige klub trådene omkring weekendens kampe.

Jeg siger ikke jeg har løsningen på situationen, for det har jeg ikke, men jeg ville da gerne gøre en mindre indsats for at hjælpe siden tilbage i topform, for jeg savner ærligt talt lidt aktivitet herinde, udover altså den vanlige trolling i chatten Smiley

Hej Belthazor!

Jeg tror ikke helt, jeg er med på dit spørgsmål. Din anke er, at du mener, der er for få aktive tråde, og at crewet skal forsøge at ændre på dette? I så fald tror jeg, det bliver svært, og i høj grad er op til den almene bruger på siden. Vi har forsøgt at skabe noget aktivitet i FM-delen ved bl.a. vores taktiske panel og sektionen FmFreaks anbefaler, hvor vi henviser til nyttige FM-relaterede tråde.
Jeg ved ikke, om det er dette, du tænker på? I hvert fald, hvis du ønsker at hjælpe med, skal du være velkommen til at sende en ansøgning til crewet eller bidrage med en artikel omkring spillet. Håber jeg svarede bare nogenlunde på dit spørgsmål.

FC Barcelona

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4019: 30 Apr 2014, 10:20 »

Nyheder / Sociale Medier

Hvis vil lave nyheder/bestyre de sociale medier, skal du nok til at lade være med at skrive ting som "i nu" Wink

Sider: 1 ... 266 267 [268] 269 270 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010