home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 582284 gange)
ptrN
Manager

Sv: Crewet
« Svar #3795: 02 Dec 2013, 23:26 »

1 års ban til Vino.

Hahahahaha ... Tag jer dog sammen.
Hvad har han gjort?

welbz is dat guy

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3796: 02 Dec 2013, 23:38 »

"Brugernavn: Vinokourov
Ban-grund: Gentagene indlæg med formål at ødelægge forsidens opbygning og forsøg på at omgå ban."

"Vi understreger at det ene og alene er crewet der beslutter hvorvidt en bruger skal bannes. Crewets beslutning er IKKE til diskussion på det offentlige forum. Føler man trang til at diskutere crewets beslutning kan dette gøres over pb (personlig besked). "

There.

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #3797: 02 Dec 2013, 23:39 »

Vinokourov havde gentagene indlæg i chatten, udelukkende med det formål at ødelægge sidens opbygning. Efter han første gang blev banned, oprettede han en ny bruger og forsøgte på den måde at omgå sin karantæne. Vi mener, at dette viser, at han på ingen måde har tænkt sig at ændre sin opførsel fremover, og hans nuværende opførsel mener vi ikke bringer noget godt til siden.

Jeg mener dog også, at vi blev enige om et halvt år, og dette vil jeg snakke sammen med de andre i crewet om.

FC Barcelona

HansenLFC
Gæst

« Svar #3798: 02 Dec 2013, 23:42 »

Et halvt år fra eller til.

Det er jo helt væk, undskyld mig.

HansenLFC
Gæst

« Svar #3799: 02 Dec 2013, 23:46 »

Efter han første gang blev banned, oprettede han en ny bruger og forsøgte på den måde at omgå sin karantæne.

Hvis han mener karantænen ikke var på sin plads, er det jo også eneste måde at komme i kontakt med jer?

Man får jo ikke en PB med en begrundelse, men derimod kan man ikke komme ind på siden. Så hvis han har været uenig, eller har ønsket en forklaring er det jo eneste mulighed.

Ååårh kære Crew, tag jer sammen. Tag nu og gåååå, med lov og registrering og med al for meget magt, prøver i at smadre den kultur som vi har skabt åååårh kære Crew.

Desuden hvornår kommer de nye ændringer med navneskift? De har været undervejs længe og folk er blevet nægtet at skifte før de nye regler kommer.

-KNM-
Manager

« Svar #3800: 02 Dec 2013, 23:57 »

Han modtog en PB før hans ban begyndte netop, så han kunne få en uddybende grund.
Jeg kan ikke se om han nåede at læse den, hvorfor vi også havde set gennem fingre med en anden bruger, hvis han blot havde brugt den til at spørge efter en forklaring. Det var ikke det, han brugte den til.

Når det så er sagt, så vil vi ikke diskutere hans ban mere i crewtråden.

Mht de nye regler for navneskift, så er de en del af en større omformulering af retningslinjerne. De bliver ikke offentliggjort før vi mener, der er klar. Heller ikke selvom det betyder at folk må vente et par uger med at få ændret deres navn. Har man en god grund til, at man ikke kan vente er man selvfølgelig velkommen til at skrive en pb til en moderator.

HansenLFC
Gæst

« Svar #3801: 02 Dec 2013, 23:59 »

Tvivler på der er nogen som sidder med de fede grunde til at få skiftet deres navn her og nu.

Vino

Et års ban fordi folk SKRIVER, at jeg har oprettet en ny bruger. Jeg forstår det ærlig talt ikke.

Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

« Svar #3802: 03 Dec 2013, 00:00 »

Efter han første gang blev banned, oprettede han en ny bruger og forsøgte på den måde at omgå sin karantæne.
'Allegedly'. 'Allegedly'.

HansenLFC
Gæst

« Svar #3803: 03 Dec 2013, 00:05 »

Han modtog en PB før hans ban begyndte netop, så han kunne få en uddybende grund.
Jeg kan ikke se om han nåede at læse den, hvorfor vi også havde set gennem fingre med en anden bruger, hvis han blot havde brugt den til at spørge efter en forklaring. Det var ikke det, han brugte den til.

Men hvis han var banned, hvordan kunne han så lave en ny bruger?
« Seneste Redigering: 03 Dec 2013, 00:06 af Medina » Logged

ptrN
Manager

« Svar #3804: 03 Dec 2013, 07:25 »

"Brugernavn: Vinokourov
Ban-grund: Gentagene indlæg med formål at ødelægge forsidens opbygning og forsøg på at omgå ban."

"Vi understreger at det ene og alene er crewet der beslutter hvorvidt en bruger skal bannes. Crewets beslutning er IKKE til diskussion på det offentlige forum. Føler man trang til at diskutere crewets beslutning kan dette gøres over pb (personlig besked). "

There.
Lyder fair.

welbz is dat guy

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #3805: 03 Dec 2013, 08:25 »

Hansen der er noget der hedder proxy servere, og andre netværk end det man var på, da man blev bannet Peace

EDIT: Man bliver IP bannet, hvilket betyder man kan logge ind fra andre steder Wink (Også med samme bruger... Men så bliver man hurtigt afvist igen (Taler af erfaring) ticked off )

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

« Svar #3806: 03 Dec 2013, 11:04 »

Hansen der er noget der hedder proxy servere, og andre netværk end det man var på, da man blev bannet Peace

EDIT: Man bliver IP bannet, hvilket betyder man kan logge ind fra andre steder Wink (Også med samme bruger... Men så bliver man hurtigt afvist igen (Taler af erfaring) ticked off )
Sikke du opfordrer til ulovligheder.

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #3807: 03 Dec 2013, 11:06 »

Notorious jeg opfordrer ingen, skriver bare mulighederne Wink

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

JG7
Gæst

« Svar #3808: 03 Dec 2013, 14:44 »

Vinokourov havde gentagene indlæg i chatten, udelukkende med det formål at ødelægge sidens opbygning. Efter han første gang blev banned, oprettede han en ny bruger og forsøgte på den måde at omgå sin karantæne.

1. Nu var Vino hverken den eneste eller den værste der, men det er vel fair nok. (Plejer man dog ikke at skrive advarsler først?)

2. Den nye bruger... VED I at det var ham - eller har I blot konkluderet det på baggrund af to tilfældige brugeres indlæg om en "MSN"-samtale? (MSN...? Seriøst?) Jeg skal da være ærlig at indrømme, at jeg skrev "Hej, Vino" til en helt random bruger i chatten lige da han fik hans ban. Jeg håber da ikke, I har banned den stakkels fyr på grund af det.

HansenLFC
Gæst

« Svar #3809: 03 Dec 2013, 16:23 »

Men hvordan kan man så være sikker på at det var Vino og ikke bare en som forsøgte at drille/straffe Vino?

(Og jeg har ikke behov for dit svar, Spardle. Men et svar fra Crewet)

Sider: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010