home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  1 Bruger, 608 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 248 249 [250] 251 252 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 581799 gange)
Præsidenten
Landsholdsspiller

Sv: Crewet
« Svar #3735: 17 Okt 2013, 21:15 »

Hvad satan er det for en bromance I allesammen har haft i det gamle crew? crazy Lyder sgu næsten som om man er gået glip af noget.

FC Barcelona

Anfield Road
Manager

« Svar #3736: 17 Okt 2013, 21:18 »

Hvad satan er det for en bromance I allesammen har haft i det gamle crew? crazy Lyder sgu næsten som om man er gået glip af noget.
Sådan er det når man ikke ansøger mens der er liv og glade dage i baglokalerne  Tunge

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #3737: 17 Okt 2013, 21:19 »

Det lyder ikke bare som om, I er gået glip af noget... I ER gået glip af noget! Prøv at bladre tilbage til foråret 2013 i lokalerne - det var tider i FMFreaks Crewet! Thumbs Up

Og Pluto, jeg havde heller ikke regnet med, at du kom tilbage, men man kunne jo have lov at håbe, ligesom jeg håber, at vi får The Hawks at se i crewet igen engang! Wink

plutonium
Manager

« Svar #3738: 17 Okt 2013, 21:29 »

Præsidenten, aktiviteten i baglokalerne går op og ned, men du kan jo kigge på alt Suicide har skrevet i baglokalerne og derefter kigge på meget af det der foregik i foråret, og så få en ide om hvor hyggeligt der kan være i baglokalerne!

Det skal der nok komme igen, hvis der ikke er det allerede. I skal bare lære hinanden lidt at kende og så huske at joke lidt indbyrdes Wink

Jeppe, du må håbe alt det du vil, men jeg tror også umiddelbart chancerne for et comeback fra de to gamle er større Wink
Men selv det tror jeg du skal skyde en hvid pind efter!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #3739: 17 Okt 2013, 21:32 »

Nå... Vi gider da bare slet heller ikke at have jer med så! Vi får det alligevel meget sjovere uden jer! crazy

Cristiano Doni
Ynglingespiller

« Svar #3740: 17 Okt 2013, 21:43 »

Find de gamle dage med Suicide og Pluto! Der var tale om en bromance i baglokalerne!

plutonium
Manager

« Svar #3741: 17 Okt 2013, 21:45 »

Find de gamle dage med Suicide og Pluto! Der var tale om en bromance i baglokalerne!

Savner stadig Sui Skuffet

Enhver kunne jo se at han bare var genert, når han skjulte sine følelser i alle fornærmelserne og de hårde ord! Men jeg kunne se gennem det <3

Bare tanken om alt det gøgl jeg har været vidne til i baglokalerne gennem årene Opstemt

Jeppe og Præsi! Sørg for at skabe lige så fed stemning på jeres egen måde! Det er sgu det der gør det værd at være i crewet crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #3742: 17 Okt 2013, 21:48 »

Haha skal gøre forsøget! Wink

FC Barcelona

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #3743: 17 Okt 2013, 21:59 »

Det undre mig lidt vordan Cristiano Doni kan kende til det.. Nu han "kun" har haft den profil i 4 måneder.. Rullende Øjne

Ham Suicide siger nemlig ikke lige mig noget..

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Cristiano Doni
Ynglingespiller

« Svar #3744: 17 Okt 2013, 22:00 »

Det undre mig lidt vordan Cristiano Doni kan kende til det.. Nu han "kun" har haft den profil i 4 måneder.. Rullende Øjne

Ham Suicide siger nemlig ikke lige mig noget..
Nu har jeg tidligere haft en bruger under dette navn og Søgaard, hvor jeg netop sad i crewet sammen dem Wink

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #3745: 17 Okt 2013, 22:02 »

Nu har jeg tidligere haft en bruger under dette navn og Søgaard, hvor jeg netop sad i crewet sammen dem Wink

Fair nok, jeg havde også regnet med noget i den dur, synes bare det er mistysk man ikke bare beholder sin bruger Peace

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #3746: 17 Okt 2013, 22:08 »

Doni hvor er dit Atlanta logo henne, man kan jo ikke kende dig? Du er nok den eneste dansker, som er dum nok til at supporte dem Tunge

plutonium
Manager

« Svar #3747: 17 Okt 2013, 22:10 »

Fair nok, jeg havde også regnet med noget i den dur, synes bare det er mistysk man ikke bare beholder sin bruger Peace

Hvis man gerne vil starte på en frisk er den eneste tilladte måde på siden at man skifter navn og derefter sletter sin bruger for derefter at oprette en ny profil med samme navn. Gør man det med et andet navn medfører det ban fra siden, og man får ændret sit navn tilbage til det man senest havde ad lovlige veje Smiley

Men ja, jeg forstår heller ikke hvorfor man skulle ville det. Men folk ville nok stadig kalde mig Pluto, selvom jeg skiftede navn crazy

Cristiano Doni
Ynglingespiller

« Svar #3748: 17 Okt 2013, 22:11 »

Doni hvor er dit Atlanta logo henne, man kan jo ikke kende dig? Du er nok den eneste dansker, som er dum nok til at supporte dem Tunge
Det ville være lidt skidt, hvis jeg støttede Atlanta, fordi så var mine geografiske evner godt nok på et minimum. Min bruger har i høj grad ikke været aktiv og er egentlig heller ikke meningen at jeg skal være superaktiv igen, så det passer mig fint med det mere anonyme liv Smiley

Kan siges, at jeg tog og slettede min bruger, da jeg ikke havde spillet FM i 2 år og derfor ikke følte at jeg havde den store tilknytning til siden længere, så var jeg vel væk i et år til halvandet. Nu er jeg stille begyndt at spille igen og derfor er der kommet en bruger igen.

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #3749: 17 Okt 2013, 22:15 »

Ups er det Atalanta, my bad xS

Sider: 1 ... 248 249 [250] 251 252 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010