AlexSN
|
|
Hvor mange crew medlemmer har vi på siden i øjeblikket så?  Det efterhånden lidt forvirrende med folk der går og kommer...
|
|
|
|
|
|
|
|
Marchena
|
|
Saviola Sunbao [Acido] United-styrer TTurbo1 torkR Kerm Marchena Chelidze90 Lakxe Carlton99 Mifez SirToby Berendt Kimu ZhotLog KF -KNM- Borelli BB Alonso Det skulle gerne være den opdaterede liste 
|
|
|
|
“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!" - George Costanza http://threelittlefantas.blogspot.com/
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Saviola Sunbao [Acido] United-styrer TTurbo1 torkR Kerm Marchena Chelidze90 Lakxe Carlton99 Mifez SirToby Berendt Kimu ZhotLog KF -KNM- Borelli BB Alonso Det skulle gerne være den opdaterede liste  Jeps  Du kan også følge med her 
|
|
|
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
har vi så mange? det er nok fordi der er nogle man hører mere fra end andre.....
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|
KF
|
|
har vi så mange? det er nok fordi der er nogle man hører mere fra end andre.....
Jeps. Det altoverskyggende crewmedlem må siges at være KF - helt enig med dig.
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
Jeps. Det altoverskyggende crewmedlem må siges at være KF - helt enig med dig.
Lev i din gode tro! 
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|
Hcan
|
|
Ja nogen lever på badebilletter i crewet... blandt andet var jeg vist en af dem for det meste Her tænker jeg selvfølgelig på KF 
|
|
|
|
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12 Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II >link<Månedens blog: Marts 2013
|
|
|
|
KF
|
|
HOV HOV HOV!! - godt du er gået frivllig ud af crewet.. ellers havde jeg sgu sparket dig ud nu!!!
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
HOV HOV HOV!! - godt du er gået frivllig ud af crewet.. ellers havde jeg sgu sparket dig ud nu!!!
Hvis du så havde været høj nok til at kunne sparke ham....
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
KF
|
|
Hvis du så havde været høj nok til at kunne sparke ham....
Til din orientering har det intet med højde at gøre. FmFreaks crewet er anarki.
|
|
|
|
|
|
|
|
DelPiero
Gæst
|
|
Til din orientering har det intet med højde at gøre. FmFreaks crewet er anarki.
Det kan jeg bevidne 
|
|
|
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Ja nogen lever på badebilletter i crewet... blandt andet var jeg vist en af dem for det meste Her tænker jeg selvfølgelig på KF  Havde slet ikke set du var smuttet ud af crewet.. En skam synes jeg.
|
|
|
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Er JG heller ikke med mere?  !
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Er JG heller ikke med mere?  ! Næh, jeg smuttede samtidigt med Hcan 
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Næh, jeg smuttede samtidigt med Hcan  Er af den overbevisning at KF pressede dig ud, fordi han vidste du var et mere populært Crewmedlem end ham selv. 
|
|
|
|
|
|
|
|