|
Soccerpop
Gæst
|
|
Hold din bøtte  Når Gooser, hvor mange gange er din ansøgning om at blive Crew medlem så blevet afvist.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Han har aldrig ansøgt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Når Gooser, hvor mange gange er din ansøgning om at blive Crew medlem så blevet afvist.
Jeg har aldrig ansøgt om at blive crew 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Jeg har aldrig ansøgt om at blive crew  Hvad er det så du bliver mopset over når du ikke engang har lyst?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Det var nok bare for sjov  Jeg ansøgte 4 gange 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Hvad er det så du bliver mopset over når du ikke engang har lyst?
Hvad tror du smarte?  At du siger det ville være en konkurserklæring hvis jeg blev crew..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Det var nok bare for sjov  Jeg ansøgte 4 gange  Det tror jeg godt Gooser og mig var klar over (men tak for oplysningen). Til sidst blev de vel så trætte af dig at de tog dig med. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Hvad tror du smarte?  At du siger det ville være en konkurserklæring hvis jeg blev crew.. Ja for du brænder jo ikke for det, og så er det da en slags konkurserklæring at atge deig med. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Til sidst blev de vel så trætte af dig at de tog dig med.  Så burde vi jo have taget imod dig for længst.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Det tror jeg godt Gooser og mig var klar over (men tak for oplysningen). Til sidst blev de vel så trætte af dig at de tog dig med.  Tjah  Det var vel fordi at Hcan stoppede og Gaylord ikke har tid at jeg fik jobbet som freakUP mand.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Ja for du brænder jo ikke for det, og så er det da en slags konkurserklæring at atge deig med.  Du sørme blevet god til at gøre nar med folk Soccerpop.  Og hvor mange gange har du selv ansøgt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Ja for du brænder jo ikke for det, og så er det da en slags konkurserklæring at atge deig med.  Hvis den dag hvor du kommer med.. så er det også en konkurs.. for så kan de ikk finde flere der kan stave.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Så burde vi jo have taget imod dig for længst.....
Dén sad! Lig' i face 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Så burde vi jo have taget imod dig for længst.....
Haha. Ej rent faktisk har jeg længe gerne ville være med i Crewet, men de gode pladser er altid optaget. Du sørme blevet god til at gøre nar med folk Soccerpop.  Og hvor mange gange har du selv ansøgt? Rolig AlexSN, det er jo ren spas, og Gooser, Zone, Absa og Rooland kn hvis jeg kender dem ret sagtens tage det. Hvis den dag hvor du kommer med.. så er det også en konkurs.. for så kan de ikk finde flere der kan stave..  Såså søgaard alle kan lave fejl, desuden synes jeg også dine ord er lidt mærkeligt sat sammen i din første sætning. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Såså søgaard alle kan lave fejl, desuden synes jeg også dine ord er lidt mærkeligt sat sammen i din første sætning.  Der mangler bare "kommer" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|