home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 480 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 220 221 [222] 223 224 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 577894 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Crewet
« Svar #3315: 21 Jan 2013, 16:27 »

Der er stor forskel på hvad man har lov til at skrive i chatskakten og forummet, som vi også tidligere har forklaret, ligesom folk selvfølgelig også løbende sparer sammen til advarsler og bans med deres ageren på forummet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #3316: 21 Jan 2013, 16:28 »

Der er stor forskel på hvad man har lov til at skrive i chatskakten og forummet, som vi også tidligere har forklaret, ligesom folk selvfølgelig også løbende sparer sammen til advarsler og bans med deres ageren på forummet.
Du svarer ikke på mit spørgsmål. Bliver jeg bannet, hvis jeg kalder dig fnullergøj? Ja eller nej?

plutonium
Manager

« Svar #3317: 21 Jan 2013, 16:32 »

Du svarer ikke på mit spørgsmål. Bliver jeg bannet, hvis jeg kalder dig fnullergøj? Ja eller nej?

Det er meget få ting her i livet der er sort/hvide.

Alt afhænger af kontekst, og små forseelser kan, hvis de er hyppige, medføre et ban. Hvis du i en glad og munter sammenhæng kalder Hawkins for fnullergøj som en intern joke, så vil du naturligvis aldrig blive bannet for det. Men hvis du som led i en provokation af ham skriver det, så vil det da tælle med i et større regnskab, der i sidste ende kan give et ban. Derudover er det vigtigt, at en intern  joke ikke er stødende for de øvrige brugere på siden. Det kan blive SÅ internt, at det kommer i strid med vores retningslinier.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3318: 21 Jan 2013, 16:34 »

Du kan vel kigge i retningslinjerne og se om det overholder dem og så overveje om du tror din ageren på forummet har sparet sammen til et ban? Vi vurderer hver situation individuelt og under mange forskellige kriterier.

Pluto har også svaret lidt mere diplomatisk på spørgsmålet end jeg har, kan jeg se...

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #3319: 21 Jan 2013, 16:36 »

Du kan vel kigge i retningslinjerne og se om det overholder dem og så overveje om du tror din ageren på forummet har sparet sammen til et ban? Vi vurderer hver situation individuelt og under mange forskellige kriterier.

Pluto har også svaret lidt mere diplomatisk på spørgsmålet end jeg har, kan jeg se...
OK. Jeg ville egentlig gerne citere pluto også, men det kan jeg ikke finde ud af.

Citat
Du kan vel kigge i retningslinjerne og se om det overholder dem og så overveje om du tror din ageren på forummet har sparet sammen til et ban?

Det mindede mig næsten om en trussel om et ban. Der står i jeres retningslinjer, at i ikke må true folk. "Det er derfor ikke tilladt at true og/eller tilsvine folk"

^^Der kan i se det, hvis i var i tvivl.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3320: 21 Jan 2013, 16:38 »

Det mindede mig næsten om en trussel om et ban. Der står i jeres retningslinjer, at i ikke må true folk. "Det er derfor ikke tilladt at true og/eller tilsvine folk"

^^Der kan i se det, hvis i var i tvivl.

Hvordan skal det være en trussel? Jeg siger at du selv kan overveje det, ikke engang en trussel om en ban er der (og dem vil vi egentlig hellere kalde advarsler) - trusler drejer sig mere om trusler om vold f.eks.. De heldige brugere af FmFreaks som har mødt mig i virkeligheden vil forhåbentlig gerne stå inde for at jeg ikke går ind for vold. Riis derimod.. Grin

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #3321: 21 Jan 2013, 16:40 »

Hvordan skal det være en trussel? Jeg siger at du selv kan overveje det, ikke engang en trussel om en ban er der (og dem vil vi egentlig hellere kalde advarsler)Grin
Jeg følte, at det var en klar henstilling til mig, hvilket jeg ikke bryder mig om.

Szczesny
Manager

« Svar #3322: 21 Jan 2013, 16:42 »

Jeg synes det er skønt, at crewet er blevet mere synlige. At det så skaber debat, er jo åbenbart noget man må tage med. Jeg håber bare ikke at de fortryder, når de skal til at diskutere over 5+ sider hver gang de gør det mindste.

<3 til crewet - og Hawkins, du er en fnullergøj :*

Jeg følte, at det var en klar henstilling til mig, hvilket jeg ikke bryder mig om.

Tror det vil være bedst, hvis du tog en halv til en hel time fri herinde fra. Du kommer ingen steder lige nu. En hilsen fra én bruger til en anden.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #3323: 21 Jan 2013, 17:24 »

Shit du har det vildt, Gemma.
Du gør da også bare alt, for at få crewet til at fremstå som nogle der bevidst er imod dig.
« Seneste Redigering: 21 Jan 2013, 17:36 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3324: 21 Jan 2013, 17:29 »

Det er simpelthen frygteligt, at Gemma kan få hug for at undre sig og stille spørgsmål vedrørende crewets nye linje. Jeg er heller ikke tilhænger af den, og det skal på ingen give hug at være uenig med den. Gemma kommer som ny, tager initiativ og tør sige sin mening. Det er det desværre de færreste af jer andre, der gør.

Jeg ved ikke, om du har læst award/nominerings-tråden, Gemma. Men her har jeg skrevet, at jeg synes, du skal vinde.

JKJ
Gæst

« Svar #3325: 21 Jan 2013, 17:35 »

Det er simpelthen frygteligt, at Gemma kan få hug for at undre sig og stille spørgsmål vedrørende crewets nye linje. Jeg er heller ikke tilhænger af den, og det skal på ingen give hug at være uenig med den. Gemma kommer som ny, tager initiativ og tør sige sin mening. Det er det desværre de færreste af jer andre, der gør.

Jeg ved ikke, om du har læst award/nominerings-tråden, Gemma. Men her har jeg skrevet, at jeg synes, du skal vinde.

Frygteligt?

Come-on Jakob E Wink

Han spørger om det samme igen og igen og får svar som 99% af resten af brugerne på på siden forstår af både Pluto og Lille Hawkins.
Det der er frygteligt er altså at han bliver ved med at spørge om det samme igen og igen.
« Seneste Redigering: 21 Jan 2013, 17:42 af JKJ » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #3326: 21 Jan 2013, 17:42 »

Frygteligt?

Come-on Jakok E Wink

Han spørger om det samme igen og igen og får svar som 99% af resten af brugerne på på siden forstår af både Pluto og Lille Hawkins.
Det der er frygteligt er altså at han bliver ved med at spørge om det samme igen og igen.

Gemma føler ikke, at den linje, der har resulteret i det her ban til Vinokourov og retningslinjerne stemmer overens. Det kan jeg egentlig godt forstå.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #3327: 21 Jan 2013, 17:43 »

Jeg er her stadig, men det er fint, hvis du ikke kan lide min måde at spørge på. Det handler blot om, at jeg prøver at forstå den linje, der er lagt for dagen. Jeg står bare uforstående overfor Vinokourovs ban i tråd med retningslinjerne.

Og så synes jeg, at det er frygteligt, at du forsøger at ligge låg på mine spørgsmål. Især når de ikke er henvendt til dig, deslige så kan du bare lade være med at læse dem, hvis du ikke føler, at indholdet er relevant for dig. Ingen tvinger dig.

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #3328: 21 Jan 2013, 17:44 »

Gemma føler ikke, at den linje, der har resulteret i det her ban til Vinokourov og retningslinjerne stemmer overens. Det kan jeg egentlig godt forstå.

der er vel måske også sket en del i kulisserne og i snak mellem crewet og Vino

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

JKJ
Gæst

« Svar #3329: 21 Jan 2013, 17:45 »

Det er jo heller ikke det er problemmet.

Det er jo at han blev ved med at spørge om det samme igen og igen, selvom både Hawkins og Pluto blev ved med at svare ham på hans spørgsmål.

Han spurgte jo om det samme 4-5 gange, og fik sit svar. Hvorfor skulle han dog blive ved?

Sider: 1 ... 220 221 [222] 223 224 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010