home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 577349 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller

Sv: Crewet
« Svar #3075: 28 Dec 2012, 03:04 »

Nu syntes vi fra crewets side, at denne harmløse episode er blevet gjort MEGET mere problematisk end den burde! Derfor vil vi gerne lukke sagen en gang for alle, og det kræver også, at vi må tage vores del af ansvaret. Vi kan godt se, at det var over stregen, at slette indlægget og sende en PB, og vi vil gerne undskylde for dette. Selvfølgeligt skal et harmløst og endda venligt ment indlæg, som det DeBuur skrev have lov at stå, og vi beklager som sagt.

Men når det så er sagt, syntes vi også, at I brugere har været med til, at køre denne sag (og flere lignende) langt længere ud, end den nogensinde burde komme. Lige så harmløst som DeBuurs indlæg var, lige så "ligegyldigt" er det vel principielt, at vi slettede det fejlagtigt. Der er ingen grund til, at vende siden på den anden ende over sådanne petitesser, da det ikke giver andet end problemer for jer brugere og i særdeleshed for os i crewet, samtidig med at skaber en masse unødvendig dårlig stemning. Hvordan det kan være i nogles interesse at bidrage til dette, forstår vi ikke. Dermed ikke sagt at det ikke er i orden at lufte sin utilfredshed, selvfølgeligt er det det, der er bare ingen grund til at lave unødvendige problemer.

I fremtiden skal vi nok forsøge at udvise lidt mere fingerspitzgefühl med hensyn til sletning/redigering af indlæg, men vi beder også jer brugere at være lidt mindre konfliktopsøgende, da det vil give et bedre FmFreaks hvilket forhåbentligt er i alles interesse! Og lad os så lægge denne episode bag os, og i stedet nyde bagjulen og den eventuelle ferie folk skulle have på denne herlige side!

Godt nytår! Wink

Sir Jeppe Nielsen på vejene af FmFreaks crew

El Jefe
Gæst

« Svar #3076: 28 Dec 2012, 03:19 »

Hvad synes I nu, og hvilke veje er det, der er lavet af crewet? Jeg håber, at det er dem, der har bygget vejene og ikke er materialerne, der er brugt til dem.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #3077: 28 Dec 2012, 03:22 »

Nu syntes vi fra crewets side, at denne harmløse episode er blevet gjort MEGET mere problematisk end den burde! Derfor vil vi gerne lukke sagen en gang for alle, og det kræver også, at vi må tage vores del af ansvaret. Vi kan godt se, at det var over stregen, at slette indlægget og sende en PB, og vi vil gerne undskylde for dette. Selvfølgeligt skal et harmløst og endda venligt ment indlæg, som det DeBuur skrev have lov at stå, og vi beklager som sagt.

Men når det så er sagt, syntes vi også, at I brugere har været med til, at køre denne sag (og flere lignende) langt længere ud, end den nogensinde burde komme. Lige så harmløst som DeBuurs indlæg var, lige så "ligegyldigt" er det vel principielt, at vi slettede det fejlagtigt. Der er ingen grund til, at vende siden på den anden ende over sådanne petitesser, da det ikke giver andet end problemer for jer brugere og i særdeleshed for os i crewet, samtidig med at skaber en masse unødvendig dårlig stemning. Hvordan det kan være i nogles interesse at bidrage til dette, forstår vi ikke. Dermed ikke sagt at det ikke er i orden at lufte sin utilfredshed, selvfølgeligt er det det, der er bare ingen grund til at lave unødvendige problemer.

I fremtiden skal vi nok forsøge at udvise lidt mere fingerspitzgefühl med hensyn til sletning/redigering af indlæg, men vi beder også jer brugere at være lidt mindre konfliktopsøgende, da det vil give et bedre FmFreaks hvilket forhåbentligt er i alles interesse! Og lad os så lægge denne episode bag os, og i stedet nyde bagjulen og den eventuelle ferie folk skulle have på denne herlige side!

Godt nytår! Wink

Sir Jeppe Nielsen på vejene af FmFreaks crew
Thumbs Up

Det er jo efterhånden ikke til at bringe noget op herinde, uden det bliver pustet op til 100x størrelse... Alle begår fejl, og at det også sker i crewet er selvfølgelig beklageligt, men så behøver det vist heller ikke gøres værre end det egentlig er.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #3078: 28 Dec 2012, 03:25 »

Bliver retningslinjerne revideret eller hvordan skal vi forstå beskeden?

-KNM-
Manager

« Svar #3079: 28 Dec 2012, 03:57 »

@Sir Jeppe og resten af crew: Tak for feedback og fint, at I undskylder, når I har gjort noget forhastet.

Jeg synes imidlertid, I burde overveje, om der er en råd tråd i det, folk brokker sig over herinde. Der er nok meget brok for brokkens skyld, men det virker også som om, der er en generel frustration over, at det er svært at gennemskue hvilken linje, der bliver lagt fra moderatornes side.

Jeg tror, I ville gøre jer selv en tjeneste ved at melde ud, hvordan retningslinjerne bliver tolket og hvem, der er forumansvarlig. Det vil gøre det lettere for folk i debuurs situation at kontakte den ansvarlige direkte, så I undgår en lang diskussion i crewtråden.

plutonium
Manager

« Svar #3080: 28 Dec 2012, 07:13 »

Bliver retningslinjerne revideret eller hvordan skal vi forstå beskeden?

Som jeg opfatter det, og som jeg kunne forestille mig det skal opfattes, så vil retningslinierne ikke blive ændret. Crewet vil gøre mere ud af delen om 'høj til loftet', så velmenende positive indlæg som det sagen her drejer sig om ikke bliver slettet. Til gengæld vil one-liners uden positivt bidrag fortsat blive slettet.

Med andre ord, så vil der nok blive opereret mere med gråzoner end enten/eller i fremtiden.

En ændring af retningslinierne vil ikke være nødvendig for at ovenstående kan lade sig gøre. Nu er det selvfølgelig kun crewet der ved hvordan indlægget 100 % skal forstås, men jeg tror og håber at jeg har forstået det korrekt crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DeBuur
Manager

« Svar #3081: 28 Dec 2012, 11:49 »

Dejligt at Crewet har taget kritikken til sig - det var mit mål - jeg vil lige præcisere at det der var skrevet til mig i en PB var skrevet på en helt fin og acceptabel måde - det var altså beslutningen om at reagere på mit indlæg som jeg syntes var et symptom på at nu gik man i for små sko og som flere skriver så har der været et par eksempler på det i den seneste tid.

IMO så er retningslinjerne ok, også det at få en pb det der med fordel kan arbejdes med er hvornår der gribes ind og hvor konsekvent en linje der ønskes.

Jeg vil ikke kommentere mere på denne "sag" og har fuld tillid til at Crewet arbejder med at udvikle sitet til glæde for os brugere.

YNWA

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #3082: 06 Jan 2013, 23:12 »

Jeg har i dag slettet Nielsen fra mit navn, så jeg bare hedder Sir Jeppe. Det giver næppe de store misforståelser, men jeg ville bare lige nævne det alligevel.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #3083: 06 Jan 2013, 23:23 »

Det lyder som en dyr investering. Du har ikke været særligt tilfreds med Nielsen når nu du ville betale 100k for at få det barberet væk?

El Jefe
Gæst

« Svar #3084: 06 Jan 2013, 23:25 »

Nu er du fjollet Bave. Vi ved alle, at man må skifte 2 gange om året, hvis man er Ven eller crew. Fjolle.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #3085: 06 Jan 2013, 23:33 »

Nu er du fjollet Bave. Vi ved alle, at man må skifte 2 gange om året, hvis man er Ven eller crew. Fjolle.
Hah! Passer ikke. Det er kun vennerne, crew kan få lov til at betale.

plutonium
Manager

« Svar #3086: 06 Jan 2013, 23:34 »

Det blev vist ændret efter din tid i crewet Wink

Men reglen er vist nok at man kun må skifte navn én gang om året, mod vennernes to.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #3087: 06 Jan 2013, 23:36 »

I'll take it to court Pluto. Der var nogle der var pænt trætte af at folk skiftede navn hele tiden.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3088: 06 Jan 2013, 23:36 »

Crewet kan skifte nick 1 gang om året, kvit og frit, blot man lige også meddeler det på det offentlige forum, for at slippe for forvirring (som Jeppe har gjort). Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager

« Svar #3089: 06 Jan 2013, 23:38 »

Det er nu heller ikke noget vi bifalder. Men nu ændrer Jeppe jo ikke navn 'hele tiden' Peace

Og bare tag sådan en tosse som mig! Jeg har haft det samme navn fra start! Var lige ved at blive lokket til at have et stort 'p' i navnet, men droppede det crazy

Sider: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010