home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  2 Brugere, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 578910 gange)
plutonium
Manager

Sv: Crewet
« Svar #2925: 20 Dec 2012, 22:20 »

Jeg mente det nu positivt, og ikke som et pres til dig om at skulle tage stilling til det Wink

Det jeg så godt kan lide ved crewarbejde er, at man er med til at forme sitet fremadrettet. Det er en rar følelse at sidde med Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

HansenLFC
Gæst

« Svar #2926: 20 Dec 2012, 22:21 »

Det jeg så godt kan lide ved crewarbejde er, at man er med til at forme sitet fremadrettet. Det er en rar følelse at sidde med Peace

Sune sidder bare og venter på den ansøgning. Så juleaften kan falde tidligt i år!

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #2927: 20 Dec 2012, 22:23 »

Jeg mente det nu positivt, og ikke som et pres til dig om at skulle tage stilling til det Wink

Tak for det Pluto, er ved at være træt, tror ikke jeg læser beskederne ordenligt...

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

plutonium
Manager

« Svar #2928: 20 Dec 2012, 22:24 »

Sune sidder bare og venter på den ansøgning. Så juleaften kan falde tidligt i år!

Hehe, min tid i crewet ER forbi Wink

Der skal andre til. Jeg har ikke det mentale overskud der skal til, for at sidde med i crewet. Men det var en sjov tid, og en jeg aldrig vil fortryde. Men nej, jeg skal ikke retur igen Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2929: 20 Dec 2012, 23:10 »

Hehe, min tid i crewet ER forbi Wink

Der skal andre til. Jeg har ikke det mentale overskud der skal til, for at sidde med i crewet. Men det var en sjov tid, og en jeg aldrig vil fortryde. Men nej, jeg skal ikke retur igen Wink

Årh hold op, vi gør da bare comeback og laver endnu mindre end Søgaard lavede i sin første crew tid og ser hvor lang tid der går før vi bliver sparket ud.

Ja, det var nu en sjov tid. Aldrig har jeg været så enig med et crewmedlem som med dig, men alligevel hadede brugerne mig og elskede dig Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ariana Grande
Manager

« Svar #2930: 20 Dec 2012, 23:13 »

Pluto har altid været kongen her på siden og det bliver han ved med at være.

Crew eller ej.

El Jefe
Gæst

« Svar #2931: 21 Dec 2012, 02:07 »

Det her er Fandme (undskyld sproget) et af de bedste og mest saglige indlæg der er skrevet her på siden i '12!

Dengang - havde i jo heller ikke andet at give jer til, andet end at uddele bans! (Peace) Så vidt jeg husker var der også bred uenighed om det dengang, og det er vel også derfor at stilen er blevet ændret!
Derudover har det jo også betydning at vi er andre i crewet, der måske tolererer en smule mere end der tidligere er gjort!
En sidste ting til det er jo så at der i det sidste halve år har manglet en forum-mod. Der kommer forhåbentlig 2 stk til den post inden længe, og så vil der jo også blive opdaget flere ulovligheder, som en hvis onkel plejer at sige!
Okay. Nu har jeg ikke læst resten af indlæggende op til mit eget, så jeg undskylder på forhånd, hvis jeg nævner noget, der er blevet nævnt, men nøj jeg bliver nødt til at svare på det her.

HOLD NU KÆFT NOGET LORT AT LUKKE UD. Du underminerer fuldstændig det bedste crew, der har været på siden, mens jeg har været her, hvilket immervæk er 4 år. Det crew der var, da jeg startede her og efterfølgende kommer aldrig til at blive efterfulgt. I, jer der sidder i crewet nu, når dem ALDRIG til sokkerholderne. Hvis man skal sætte jer op i mod det crew, er I ikke andet end et patetisk forsøg på at ligne noget, der måske kunne forestille at være et crew. På forum for My Little Pony. Med 15 medlemmer.
Forresten taler jeg ikke om, da jeg selv var i crewet. Jeg taler om før. Der var INGEN tvivl om, hvor skabet skulle stå og der blev lavet rigeligt med arbejde til brugerne.
Det er muligvis skrevet med et glimt i øjet, men nøj hvor det alligevel pissede mig af.

Legenden
Manager

« Svar #2932: 21 Dec 2012, 02:12 »

Muligvis med et glimt i øjet, når han laver Peace i parentes. Hvordan kan du være i tvivl? :l

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

El Jefe
Gæst

« Svar #2933: 21 Dec 2012, 02:15 »

Er det ikke bare meget normalt at man husker fortiden som værende meget bedre end den egentlig var? Kan ikke helt se ændringen i tonen hvis jeg skal være helt ærlig - eller jo 'bananplukker' er blevet erstattet af 'sut mig haters' - men ellers ikke noget nævneværdigt.
Forskellen er bare, at bananplukker gav et ban, fortjent var det nok ikke, og sut mig haters, bosse bøsse osv. gav nada.

Jeg kan i hvert fald godt se en udvikling.

Muligvis med et glimt i øjet, når han laver Peace i parentes. Hvordan kan du være i tvivl? :l
Fordi man ikke skriver sådan noget for sjov.

Legenden
Manager

« Svar #2934: 21 Dec 2012, 02:17 »

Det gør han jo så åbenbart, kan du se.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #2935: 21 Dec 2012, 03:16 »

Okay. Nu har jeg ikke læst resten af indlæggende op til mit eget, så jeg undskylder på forhånd, hvis jeg nævner noget, der er blevet nævnt, men nøj jeg bliver nødt til at svare på det her.

HOLD NU KÆFT NOGET LORT AT LUKKE UD. Du underminerer fuldstændig det bedste crew, der har været på siden, mens jeg har været her, hvilket immervæk er 4 år. Det crew der var, da jeg startede her og efterfølgende kommer aldrig til at blive efterfulgt. I, jer der sidder i crewet nu, når dem ALDRIG til sokkerholderne. Hvis man skal sætte jer op i mod det crew, er I ikke andet end et patetisk forsøg på at ligne noget, der måske kunne forestille at være et crew. På forum for My Little Pony. Med 15 medlemmer.
Forresten taler jeg ikke om, da jeg selv var i crewet. Jeg taler om før. Der var INGEN tvivl om, hvor skabet skulle stå og der blev lavet rigeligt med arbejde til brugerne.
Det er muligvis skrevet med et glimt i øjet, men nøj hvor det alligevel pissede mig af.

Jeg er i crewet for tredje gang nu og jeg er personligt ligeglad med stjerner osv! Jeg holder rigtig meget af den her side og når nu crewet søgte nyt blod ville jeg gerne give en hånd med for at vise min støtte. I forhold til da jeg var her første gang for omkring 4 år siden er der sket meget, og der er ingen tvivl om at mange store kapaciteter er væk. Det er folk der stadig er herinde og som der altid vil være stor respekt omkring på denne side. Men fordi de ikke havde tid og lyst mere betyder det ikke at det kun er andenrangs crew der er tilbage!

Jeg er egentlig flintrende ligeglad med om det gamle crew var bedre, mere kompetent og lavede 100 gange så meget. Det her det handler om folk der gerne VIL være med til at støtte op om crewet og siden ganske frivilligt, og så må jeg indrømme at jeg personligt ikke gider ligge øre (eller øjne) på det du lige har lukket ud El Jefe!! Som familiefar med to børn, et krævende arbejde og en kæreste der skal ordnes, ja så har jeg ved gud ikke alverdens tid til rådighed! Men hvis jeg kan bidrage med noget herinde så gør jeg det gerne, som en tak for al det gode jeg har brugt denne side til mht. FM.

Fair nok hvis du mener det var bedre dengang, men der er ingen grund til at nedgøre det nuværende crew inkl mig og sammenligne os med My Little Pony... Uanset om det er skrevet med et glimt i øjet! Læs alle indlæggene der har været inden du udtaler dig, så vil jeg tage dig seriøst næste gang ( Peace)

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #2936: 21 Dec 2012, 03:21 »

Jeg kan godt lide My Little Pony forummet. Hvorfor skal det svines? Græder

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #2937: 21 Dec 2012, 06:49 »

@ El jefe: nu tager jeg bladet fra munden, for det skal siges jeg havde stor respekt for dig mens du sad i crewet, men desværre har det vist sig ikke at være berettiget. For efter du stoppede har du gjort alt hvad du kan for at kritisere crewet! Jeg syntes det er synd at du lige meget hvad skal komme med dine småsarkastiske irriterende bemærkninger. Det er desværre blevet ulækkert at se på, og du med dine skriveevner, viser en intellekt, du burde forvalte bedre end at være efter siddende Crew.

Det kan godt være det siddende Crew laver mindre end tidligere tider, men det er også andre tider. Jeg tror gerne det Crew der sidder vil producere mere, frembringe mere materiale, men desværre er todelt ikke til det, og de nye unge håb kommer ikke frem. Som sædvanlig ødelagde du en god konstruktiv debat med dit indlæg, øv!

Jeg syntes man skal have respekt for det arbejde der bliver gjort istedet for at kritisere hver en enkelt handling crewet gør! Lige meget hvad er der altså meget og tage fat på. Og så nævner i at der blev lagt en hårde linje tidligere. Som nogen siger var der nogle mere umodne unger på siden, ja! Men selvfølgelig var skrivefærdighederne på det Crew der sad også bedre end nu. Men hold kæft hvor bliver alle handlinger fra crewet også bare kørt langt ud, alt for langt ud!!

Det jeg vil frem til er at trods det har været en fin og sober debat, så har det hele jo generelt været en gang ubrugelig pladder næsten hele vejen rundt (pånær Wester - som rammer sømmet spot on). Forstår generelt hellerikke man gider bruge tiden på at kritisere antallet af medarbejder i odds sektionen, for de bliver vel også bare bedømt hårdere? Jeg ved at min tid som oddscrew alene var den bedste tid for sektionen, men i længden gad jeg ikke... Men jeg fik også væsentlig flere kampe med end tidligere, og det er vel på baggrund heraf at antallet af Crew medlemmer i sektionen har sin berettigelse.

Hold kæft en gang morgen bræk herfra, men ud skulle det.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

plutonium
Manager

« Svar #2938: 21 Dec 2012, 07:04 »

Årh hold op, vi gør da bare comeback og laver endnu mindre end Søgaard lavede i sin første crew tid og ser hvor lang tid der går før vi bliver sparket ud.

Ja, det var nu en sjov tid. Aldrig har jeg været så enig med et crewmedlem som med dig, men alligevel hadede brugerne mig og elskede dig Opstemt

Nu valgte du jo altid at tage rollen som hård negl på det åbne forum, mens jeg altid har været mere blød i tonen Wink

Dybest set tror vi på de samme virkemidler og har de samme holdninger til sagerne. Men hvordan man formidler dem overfor brugerne har jo en enorm betydning. Du kunne lige så godt have været den 'elskede' blandt brugerne, og så havde TheX givet dig små kærlighedserklæring er i ny og næ Opstemt

Sidder og kommer til at savne min nystartede tid i crewet, hvor også Suicide sørgede for at jeg følte mig som en del af det hele. Godt nok som hans personlige slave, men det gav et tilhørsforhold på én eller anden måde. Det var I også gode til - at integrere de nye. Eller i hvert fald mig. Så ved jeg ikke om andre tidligere crewmedlemmer deler den opfattelse xD

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #2939: 21 Dec 2012, 08:56 »

Nu kender jeg ikke til de mange interne kampe som sikkert er mellem nuværende, tidligere og old gamle crewmedlemmer, så jeg snakker sikkert ud af min røv på den her.

Det virker som om alle gerne vil FMF det bedste, problemet er at man har set sig sur på hinanden. Så konflikterne og anklagerne tager mere fokus frem for at finde nogle løsninger i fællesskab.

Jeg ved sq ikke om det gamle crew var bedre end det nye osv. men det er jo ikke relevant i forhold til denne debat. FMF har nu engang det crew de har, så det er det udgangspunktet.

Det hjælper ikke en skid at anklage hinanden på kryds og tværs. Det er nok heller ikke skide motiverede for crewet at blive jagtet også selvom det er selvforskyldt, for det ved jeg ikke en skid om. Hvis man gerne vil have nye unge kræfter til, så skal alle, gamle som nye crewmedlemmer sq bakke dem op. Lade dem begå de fodfejl og guide dem på vej.

Mangler der ikke en forventningsafklari ng? Hvad forventer crewet af brugerne og omvendt. Hvad kan brugerne rent faktisk forvente at crewet på FMF. Hvilke fokuspunkter arbejder man med osv.. og ikke mindst, hvad forventer FMF af brugerne....

Jeg har været med en del år efterhånden og hvis vi endelig skal snakke om gamle dage, så syntes jeg måske der har været en mentalt skifte hos brugerne fra dengang og nu. Jeg husker det som om at brugerne deltog langt mere aktivt. At man satte en ære i at bidrage og dele sine ting. FMF er vel platformen hvor FM nørderne mødes og deler der ting med hinanden? Så er det vel ligegyldigt om man er crew eller bruger? Den lave produktion kan man ikke bare give crewet skylden for. Den skyld bære vi alle!

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010