|
Daniel Nordentoft
|
|
Tillykke med prospect-perioden, og du skal have et held og lykke med på vejen, Hansen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
Ja tillykke med det! Nu har jeg ikke været den store fortaler for dig i noget som helst, så håber da at du modbeviser min skepsis, Hansen 
|
|
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
Uden tvivl lige så kompetent som de to der sidder der nu, det skal nok gavne siden.
Det syntes jeg så ikke du kan udtale dig om, jeg tager det som en direkte sviner... For du kender ikke til mine kompentencer til at sidde som oddsmanager! .. så luk arret 
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12 Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II >link<Månedens blog: Marts 2013
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
Nå ja, i øvrigt synes jeg det er fedt at der er nogen som gider at komme i crewet - Mere brugerengagement!!
|
|
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
|
Notorious B.IV
Gæst
|
|
Synes nu den var ret indirekte, men du har ret i at jeg ikke kender dine skills til at oprette væddemål i odds-sektionen. Hvor god vil du sige du er på en skala fra 1 til 10?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Stort tillykke til Hansi  Sikker på du nok skal gøre det godt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
Synes nu den var ret indirekte, men du har ret i at jeg ikke kender dine skills til at oprette væddemål i odds-sektionen. Hvor god vil du sige du er på en skala fra 1 til 10?
Jeg synets min skillz ligger på 4+2½
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12 Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II >link<Månedens blog: Marts 2013
|
|
|
|
|
Notorious B.IV
Gæst
|
|
Jeg synets min skillz ligger på 4+2½
Du vil mene at dine kolleger derinde er ringere end det? I imponerer ikke ligefrem på den skala så desværre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
Du vil mene at dine kolleger derinde er ringere end det? I imponerer ikke ligefrem på den skala så desværre.
Jeg kommenterede vel ikke på mine kollegaer? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Notorious B.IV
Gæst
|
|
Jeg kommenterede vel ikke på mine kollegaer?  Fik jo sagt i alle er lige kompetente og du tog det som en sviner  Så jo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Stort tillykke til Hansen  Ser frem til hvad du kan præstere i crew-øjenmed, selvom det indledningsvis kun er som prosser!  Det er sjovt arbejde at være i crew, selvom det er meget tidskrævende, så lykke til 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Notorious B.IV
Gæst
|
|
Nu er jeg normalt ikke en der brokker sig(play along please..), men ville det være muligt at vi kunne få lidt spil op i odds-sektionen? Meget gerne med henblik på Manchester-derbyet, gerne mulighed for et X2 væddemål? Der er godt nok lidt tid til, men der er intet jeg kan brænde mine freak$ på lige pt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nibali
|
|
For ikke at tale om at få ordnet de der allerede er igang. Jeg har fx små 300.000 der venter på mig, efter Madrids sejr i regulær spilletid.
|
|
|
|
|
|
DYDERNE- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
|
|
|
|
|
Notorious B.IV
Gæst
|
|
For ikke at tale om at få ordnet de der allerede er igang. Jeg har fx små 300.000 der venter på mig, efter Madrids sejr i regulær spilletid.
Man kunne forestille sig kampen undersøges for match-fixing, siden der endnu ikke er sket noget.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Swizz CataR
|
|
Vi får sat skub i det snarest.  Jeg er pt. ubekendt med fejlen, men jeg vil undersøge det med det samme.
|
|
|
|
|
|
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
|
|
|
|