home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 275 276 [277] 278 279 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 576150 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Crewet
« Svar #4140: 08 Dec 2014, 16:56 »

Jeg ved ærligt talt ikke hvem du er (højst sandsynligt pga et navneskifte?), så at sige jeg ikke er fan er måske lige hård nok...  Men selvom det havde været en hentydning til dig, så mener jeg stadig at burde have taget den over en PB da det jo ikke vedrøre andre mht. din ansøgning/ønske om at komme i crewet..

Der vat såmænd intet ondt ment i mit indlæg eller nogen skjulte hentydninger..   Smiley
Jeg er Jakob E.

JKJ
Gæst

« Svar #4141: 08 Dec 2014, 17:05 »

Big: Det var ikke henvendt specifikt til dig. Hvis du er seriøs omkring at ville i crewet synes jeg, du skal sende en ansøgning. Så tager vi stilling til det.

JKJ: Ja, det var det. Jeg undrer mig dog lidt over det. Det sker ekstremt sjældent at vi smider folk ud.

Det ved jeg godt, har trods alt været her en del år efterhånden Wink
Men de gange hvor man har skulle tage dem beslutning om at crew medlem skulle ud, så har i også gjort det.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4142: 08 Dec 2014, 17:12 »

Jeg har nu sendt crewet en ansøgning om at blive awards-ansvarlig.
« Seneste Redigering: 08 Dec 2014, 18:27 af BIG Bauke Mollema » Logged

Vinokourov
Manager

« Svar #4143: 08 Dec 2014, 18:14 »

Jeg har nu sendt crewet en ansøgning om at blive award-ansvarlig.
Som FmFreaks' uofficielle oddskonge, åbner jeg hermed for odds på denne begivenhed:

Kommer BIG Bauke Mollema i crewet som awards-ansvarlig?

Ja - 8,00
Nej - 1,10

Skriv en PM med det antal FmF$, du ønsker at sætte.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #4144: 08 Dec 2014, 19:23 »

Det kan ikke stilles op så sort/hvidt, at hvis man har været banned kan man aldrig komme i Crewet. Og jeg er da også ret sikker på, at vi igennem tiden har taget flere folk ind, der tidligere har været banned. Men er det brugere, vi lige har haft fat i for nylig eller meget ofte, så er det klart, at vi ikke vil lade dem være FmFreaks' ansigt udadtil.

Fin forklaring. Er det en som for nyligt har dummet sig i forhold til retningslinjerne så giver det ikke ligefrem tro på at denne kan levere konstruktivt.
Fortid kan man ikke ændre på og meget kan ske.

Det kommer dog også an på hvad man præcist har gjort.
Igen, alle skal igennem end prospect-periode forud for at blive crewmedlem.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #4145: 08 Dec 2014, 21:14 »

Ehm, jeg modtog lige en mail om at jeg var blevet månedens bruger for November, og mange tak for det, men jeg tænkte på om der er noget jeg har overset et sted om et kæmpe rollback eller noget? Dette er ALT FM15 jeg kan se på forummet lige pt., virker yderst mystisk Opstemt

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #4146: 08 Dec 2014, 21:15 »

Det er mig der har proppet dig i en forkert gruppe, jeg ser lige på det! Smiley

Edit: Har sat dig tilbage i den gamle. Får lige fikset den anden, og så må du skrive, hvis der fortsat er et problem.
« Seneste Redigering: 08 Dec 2014, 21:20 af Præsidenten » Logged

FC Barcelona

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #4147: 08 Dec 2014, 21:17 »

Jeg kan se det hele igen nu Smiley jeg takker!

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #4148: 08 Dec 2014, 23:09 »

@Vinokourov, kan vi få et odds på, at Robinho4ever i virkeligheden er ingen ringere end Hans-Jørgen??

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #4149: 08 Dec 2014, 23:11 »

Det kan ikke stilles op så sort/hvidt, at hvis man har været banned kan man aldrig komme i Crewet. Og jeg er da også ret sikker på, at vi igennem tiden har taget flere folk ind, der tidligere har været banned. Men er det brugere, vi lige har haft fat i for nylig eller meget ofte, så er det klart, at vi ikke vil lade dem være FmFreaks' ansigt udadtil.

JKJ: jeg forstår ikke dit sidste indlæg.
Jeg tænker, at en bruger som BIG Bauke Mollema lige har udstået et ban, men hvor når er det ikke en 'vi lige har haft fat i for nylig(t)' mere? Det kan også sagtens ses i forbindelse med en bruger som TheX, som jeg ikke kan huske har været banned i lang tid, hvorfor må han ikke komme ind, når han tilbyder hjælp?

Man kan vel sagtens have lavet sjov, men så have en professionel distance, når man kommer i crewet. Jeg mener, at man sagtens kan lave lidt sjov, men når man har crewprædikatet, så er man en af dem, der ved, hvordan man netop skal tackle dem, der laver sjov - netop fordi de selv har været på det stadie. Jeg ser brugere med tydelige kompetencer, der kan tage den konflikt bedre end I har gjort på det seneste.

darkalf
Manager

« Svar #4150: 09 Dec 2014, 05:45 »

Det må være utroligt høje odds der kan udbetales på et ja eftersom jeg ikke har været aktiv i et stykke tid her. Det parret med at jeg hverken har tid eller lyst til crewarbejde gør at jeg ville spille penge på at det ikke er mig.

Ariana Grande
Manager

« Svar #4151: 09 Dec 2014, 08:43 »

Jeg tænker, at en bruger som BIG Bauke Mollema lige har udstået et ban, men hvor når er det ikke en 'vi lige har haft fat i for nylig(t)' mere? Det kan også sagtens ses i forbindelse med en bruger som TheX, som jeg ikke kan huske har været banned i lang tid, hvorfor må han ikke komme ind, når han tilbyder hjælp?

Jeg har ikke været bannet siden omkring 2007. Hvor jeg i øvrigt havde en helt anden bruger og var utroligt ung.

Men tror nu heller ikke at det er derfor jeg ikke må komme ind, men mere fordi de er bange for at jeg vil have nogle andre meninger end dem i baglokalet. Og gud forbyde at de hiver folk ind som muligvis har nogle andre meninger end de nuværende crewmedlemmer.

Bradley Beal
Gæst

« Svar #4152: 09 Dec 2014, 11:45 »

Jeg har ikke været bannet siden omkring 2007. Hvor jeg i øvrigt havde en helt anden bruger og var utroligt ung.

Var du denne PolleBolle?

Ariana Grande
Manager

« Svar #4153: 09 Dec 2014, 11:50 »

Var du denne PolleBolle?

Det var jeg.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #4154: 17 Dec 2014, 01:13 »

PauNicolai er stoppet i sin prospekt periode vi takker ham for hans korte tid i crewet.

Sider: 1 ... 275 276 [277] 278 279 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010