home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:32:11 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 13:21:53 szukizek Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
28 Maj 2024, 20:18 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
28 Maj 2024, 20:15 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23316
  1 Bruger, 337 Gæster Online.

Indlæg: 1132804 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: AventurineLe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 273 274 [275] 276 277 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 487603 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4110: 13 Nov 2014, 20:30 »

Andre der fået denne?
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4111: 13 Nov 2014, 20:34 »

Ja det er der, men vedkommende er blevet banned nu. Smiley
Logged

FC Barcelona

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4112: 01 Dec 2014, 17:04 »

Guffen har desværre ikke klaret sin prospectperiode som awardansvarlig tilfredsstillende, og er udgået af crewet. Vi ønsker ham held og lykke fremover.
Logged

FC Barcelona

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4113: 01 Dec 2014, 17:57 »

Der har jo heller ikke været awards i et halvt år eller hvornår den nye metode blev fastlagt.
Eller også har det bare foregået anonymt?

Edit: Spardle bliver ved med at chikanere mig (heldigvis ingen sexchikane) på Skype om hvor længe han er banned. Kan jeg få svar via PB på dette? Sig gerne året eller årtiet ud.
« Seneste Redigering: 01 Dec 2014, 18:00 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4114: 01 Dec 2014, 18:01 »

Tænker det her nok ikke er det helt rette sted at spørge, men eh, jeg har vist ikke været ude for at spørge om den slags før Smiley Hvor længe er Spardle i skammekrogen/bannet? Smiley Her er sådan lidt kedeligt uden ham Skuffet

Edit: så ser jeg lige at skovlyst også har spurgt.. okay, så ligner vi jo slet ikke et par desperate tøser der savner vores date til ballet Skuffet funny
« Seneste Redigering: 01 Dec 2014, 18:03 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4115: 01 Dec 2014, 18:15 »

Spardle er banned 1 dag endnu.

Der har jo heller ikke været awards i et halvt år eller hvornår den nye metode blev fastlagt.

Det er desværre rigtigt. Det er ikke så godt.
Logged

FC Barcelona

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4116: 01 Dec 2014, 18:22 »

Jeg vil stadigvæk gerne hjælpe.. Hvis jeg må..
Logged


BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4117: 01 Dec 2014, 18:27 »

Jeg vil stadigvæk gerne hjælpe.. Hvis jeg må..

Giv det chancen, come on! savner awards Cool eller, jeg savner at håbe jeg vinder noget for så at være trist til mode over ikke at have vundet en skid, i en måned mere..  funny
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4118: 02 Dec 2014, 21:41 »

Boerre har desværre valgt at trække sig som prospect grundet manglende tid.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4119: 08 Dec 2014, 10:50 »

Vi har hentet Robinho4ever ind som prospect i awardsektionen. Derudover er Fogt vendt tilbage, så vi håber snart at kunne præsentere nye awards.
Logged

FC Barcelona

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4120: 08 Dec 2014, 12:36 »

Vi har hentet Robinho4ever ind som prospect i awardsektionen. Derudover er Fogt vendt tilbage, så vi håber snart at kunne præsentere nye awards.
Det er godt nok en svag omgang, må jeg sige. Det er set før, men vi ved godt, hvad det ender ud med. Ingenting. Det er sgu tamt, når man må hente nulbonner ind, som ofte slet ikke er synlige på forum.

Det bevidner bare om, hvor ligeglade man er - eller måske nærmere hvor desperate man er, når man ikke prøver nogle nye brugere i crewet. Jeg bliver syg af at se på de gamle vendekåber.
Logged


Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4121: 08 Dec 2014, 12:41 »

Det vidner vel bare om, at man fra FmFreaks' side går mere op i at få awards ud, end man reelt går op i, om awardsne går til de rette.

Skam jer.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4122: 08 Dec 2014, 12:43 »

Hvis der er brug for det, så vil jeg gerne hjælpe. Jeg er efterhånden en gammel rutineret ræv, og jeg føler, at jeg har et fint overblik for at give awards til de retmæssige vindere. Jeg kan bare kontaktes via PB, hvis det har interesse.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4123: 08 Dec 2014, 13:04 »

Vi har manglet en mand i awardsektionen i et stykke tid, og Fogt kender Robinho4ever personligt, hvorfor vi fandt det fornuftigt, at give ham en prospectperiode. Og jeg vil gerne slå fast, at vi er glade for at have ham med om bord.

Det bevidner bare om, hvor ligeglade man er - eller måske nærmere hvor desperate man er, når man ikke prøver nogle nye brugere i crewet. Jeg bliver syg af at se på de gamle vendekåber.

Jeg kan bestemt udelukke, at vi er ligeglade med hvem, der får awards. Derudover ved jeg ikke helt, hvad du mener. Robinho4ever er en ny bruger i crewet, og jeg kan ikke greje, hvem du mener er vendekåber, eller hvorfor du mener nogen er det.
Logged

FC Barcelona

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4124: 08 Dec 2014, 13:08 »

Jeg skal bare lige forstå din argumentation ret. Du siger, at Robinho4ever udelukkende er kommet med i crewet på baggrund af, at han kender Fogt privat? Virker det ikke lidt som et indspist selskab, som crewet har kørende? Der er med garanti nogle, der har søgt eller tilbudt sin hjælp, som er blevet fundet for let - og så tager i en på baggrund af en privat relation? Det er godt nok ikke i orden.

"Og jeg vil gerne slå fast, at vi er glade for at have ham med om bord. "
Det virker godt nok tamt at sige. Han er næsten afskrevet på forhånd.

Jeg mener bare, at sidste Fogt var i crewet var jeg ikke imponeret, så jeg forbeholder mig retten til at være kritisk. Det virker lidt til, at nogle crewmedlemmer bare kommer og går, som det passer dem. Det synes jeg ikke er fordrende for crewet overhovedet. Få noget ny energi ind, der kan være med til at påvirke siden positivt istedet for at være indspiste og hænge fast i det gamle, som alligevel ikke fungerede.

Logged


Sider: 1 ... 273 274 [275] 276 277 ... 291 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010