home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:19:03 Lavilldrymn Pro Cyclin... 3, 5 dichloropyrido 3,...
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23593
  0 Brugere, 644 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kmnejbrcAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 585419 gange)
plutonium
Manager

Sv: Crewet
« Svar #2340: 12 Jan 2012, 13:49 »

Jeg er nu egentlig enig med, Cristiano. Med den her debat bevæger vi os rundt i gråzonerne, der omtales i retningslinierne, og her har crewet valgt en linie.

Det er altid sundt med debat, og vi vil ikke afskrække folk fra at diskutere beslutningen her, men beslutningen står fast. Så kan man synes det er idiotisk eller lade være. Bare husk at holde tonen sober crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Søgaard
Gæst

« Svar #2341: 12 Jan 2012, 13:50 »

Lyder som en knaldhamrende god idé, Doni. Fra nu af må der kun snakkes om FM. Hvem lukker tråden?
Det var jo meningen du skulle, men nu har du også mistet rettighederne! Skuffet

blomvikings
Manager

« Svar #2342: 12 Jan 2012, 13:53 »

Lyder som en knaldhamrende god idé, Doni. Fra nu af må der kun snakkes om FM. Hvem lukker tråden?
Så blev det endelig jul ! Peace

Det har jeg efterspurgt i 2 år Wink

ptrN
Manager

« Svar #2343: 12 Jan 2012, 14:11 »

Vi kunne også bare forbyde alt snak om andet end FM på siden, så er vi også ude over den debat.

Både Jailbreak og sletning af Fake-filen er gråzoner, men i og med denne side er en FM-side, så synes jeg sagtens man kan forsvar,e at man får længere snor i gråzonerne, når det kommer til FM end ikke-FM relaterede emner.

Synes det er sjovt at folk tilsyneladende går så meget op i et emne, som der aldrig rigtig har været en debat om på siden.

Omkring Tyskland, så er de jo generelt bare mærkelige dernede, hvilket jo også har resulteret i, at man ikke kan købe FM i Tyskland. Om det har noget at gøre med det manglende tyske landshold tvivler jeg på, men generelt er de altså bare specielle.

Problemet ligger jo blot i den ageren man laver ved de to handlinger. Ved jailbreak gør man intet ulovligt, imens man ved sletning af de filer bryder loven idet de er flyttet til papirkurven.

welbz is dat guy

Enged
Gæst

« Svar #2344: 12 Jan 2012, 14:55 »

@Yessir
Forskellen ligger i, at skribent-tråden sådan set var et jobopslag. Arbejde til unge under 18 er mere en general tråd, hvor folk fortæller om deres jobs og tips til, hvor der bliver søgt ungarbejdere. Desuden udviklede den anden tråd sig nærmere til en diskussion af en anden sides ambitionsniveau, hvilket har ingen relevans har for hverken tråden eller vores side.
Det er helt i orden, at du finder beslutningen smålig, men dig om det. Vi har et sæt retningslinjer, og dem følger vi.

Som Pluto så fint skrev det tidligere, så er dette ikke et sted, hvor man søger et job eller en virtuel markedsplads.

@JG
Nu er torrents et meget, meget lille problem herinde. Derfor er det ikke noget vi haft diskuteret, i hvert fald ikke mens jeg har været i crewet.
Forskellen på jailbreak og sletningen af fake-filen har jeg allerede forsøgt at forklare. Der er vel også grund til, at SI ikke har indkodet i spillet, så man ikke kan rette det, hvis man blot sletter en(?) fil(er?). Hvis de virkelig ikke ville have, at man skulle kunne gøre det, så ville de indkode det i spillet, så man slet ikke kunne ændre det.. EU kommisionens regl/lov der gør, at det ikke er ulovligt at jailbreake gælder jo sådan set også FM, da den så vidt jeg ved, og ret mig gerne, hvis jeg tager fejl, ændring af software. Det lige netop det man gør, når man sletter filen. Begge dele omhandler ophavsret, og man udfører i princippet samme handling.

Vi har så bare valgt, at vi sætter et skel, og det er ved, at man gennem jailbreaking kan snyde firmaer for penge. For mig at se, så er der en rigtig stor forskel. Forskellen med torrents og klienter er, at man ikke blot gennem en klient kan gå ind og downloade, der skal man også vide, hvor man finder de filer man skal downloade henne, og hvis der bliver spurgt om den slags, så vil det naturligvis blive slettet.

Ydermere virker det lidt som om, at folk gerne vil have, at man ikke må tale om, hvordan man får det tyske landshold, hvilket jeg finder en smule mærkeligt.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2345: 12 Jan 2012, 16:00 »

Jeg stopper bare her, for vi kommer ikke ret meget længere. Jeg hæfter dog lige en sidste kommentar afsted crazy

Ja, EU kommisionens lov gælder også FM - fordi det er jo præcis det samme!! "Man udfører i princippet samme handling" skriver du jo (Og det var jo det Spez skrev til at starte med, hvorfor han nævnte "jailbreake FM"). Så vi er altså enige - det er det samme, men kun det ene er okay, fordi det vedører spillet - og fordi, det ikke er skjult godt nok, og så er det jo ok fint og flot? Og hvorfor har Tyskland mon ikke deres rettigheder med i spillet? Det har Pluto jo svaret på - fordi deres rettigheder er givet eksklusivt til et andet spil. Er det så ikke at "snyde" Tyskland, ved at slette fake.lnc?
« Seneste Redigering: 12 Jan 2012, 16:13 af JG7 » Logged

Yessir
Manager

« Svar #2346: 12 Jan 2012, 16:15 »

@Yessir
Forskellen ligger i, at skribent-tråden sådan set var et jobopslag. Arbejde til unge under 18 er mere en general tråd, hvor folk fortæller om deres jobs og tips til, hvor der bliver søgt ungarbejdere. Desuden udviklede den anden tråd sig nærmere til en diskussion af en anden sides ambitionsniveau, hvilket har ingen relevans har for hverken tråden eller vores side.
Det er helt i orden, at du finder beslutningen smålig, men dig om det. Vi har et sæt retningslinjer, og dem følger vi.

Jeg kan simpelthen ikke se forskellen i hvordan de to tråde er opstået. Absalonsen søger job, og vil gerne have links til hjemmesider, King søger skribentjob, og vil gerne have links til hjemmesider.

Absas tråd udvikler sig til en mere generel snak, stadig med occasional efterlysning af job (som jo åbenbart er det man ikke må), og burde jo så være lukket. Kings tråd udvikler sig til at et fodboldsite får inputs fra en potentiel målgruppe, om hvordan man kan forbedre sig. Jeg kan se at det ikke har relevans for selve trådens oprindelige emne (som så ikke hører til på siden anyway), men at den ikke får lov at køre videre i det den udviklede sig til er ærgeligt og et skråplan. I kunne sikkert finde mange tråde man skulle lukke, blot fordi de udviklede sig ud over trådens oprindelige emne.

Så for at korte min mening ned, mener jeg at udvikling af bredere og skarpere fodbolddækning altid burde have relevans for et site der i (meget) høj grad beror på fodboldinteressered e, og at man måske har været for hurtig ude med riven i forbindelse med lukningen af tråden.

HansenLFC
Gæst

« Svar #2347: 12 Jan 2012, 17:27 »

Det gør du!!

Hov, er du smidt ud?  Grin

Enged
Gæst

« Svar #2348: 20 Jan 2012, 00:40 »

@Yessir
Dig vender jeg tilbage til.

Fynbo har gennemført sin tid som prospect, og det har han gjort så godt, at han er blevet tilbudt en fast plads i vores crew, hvilket han heldigvis takkede ja til.

Yoggidk
Gæst

« Svar #2349: 01 Feb 2012, 09:25 »

hvor meget er det at det koster at skifte brugernavn? :-)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2350: 01 Feb 2012, 09:30 »

hvor meget er det at det koster at skifte brugernavn? :-)

100.000 Freak$.

Søgaard
Gæst

« Svar #2351: 02 Feb 2012, 18:00 »

Er man helt stoppet med at informere om hvad der sker i crewet?

HansenLFC
Gæst

« Svar #2352: 02 Feb 2012, 18:03 »

Er man helt stoppet med at informere om hvad der sker i crewet?

Hvad er sket Doni? Bare kom med det  Wink

Søgaard
Gæst

« Svar #2353: 02 Feb 2012, 18:05 »

Hvad er sket Doni? Bare kom med det  Wink
Fynbo er da åbenbart ikke længere crewmedlem og Guldbrand er hevet ind på fuldtid nu.

HansenLFC
Gæst

« Svar #2354: 02 Feb 2012, 18:09 »

Fynbo er da åbenbart ikke længere crewmedlem og Guldbrand er hevet ind på fuldtid nu.

aaha ..

Velkommen til Guldbrand så! Smiley

Sider: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010