home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:21:10 NOVY Klubsøgnin... Bayern München
I går kl. 20:35:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 645 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NOVY
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 591152 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Crewet
« Svar #2130: 02 Jun 2011, 12:05 »

Jeg tror nu heller ikke at han mener at det strider imod retningslinierne Peace

Tror bare han er træt af at se på det. Det er en forespørgsel, ikke et krav. For ganske rigtigt er der ikke nogen retningslinier der går imod det. Dog kan man diskutere om man bør gøre noget hvis det generer andre. Og så igen: hvis det kun er én der ikke gider at se på det så må det vel stå for egen regning.

Jamen så kan man så gå videre. Hvis jeg VAR træt af dit brugernavn og flere andre nævnte det, ville du så skifte navn? Eller hvis Slikkel, som ikke har har billede, hvis nogen nævnte at han skulle få det. Burde han så ændre det? Nej det burde ingen af jer! Da det ikke kommer andre ved.

Generer andre, så bør man hvis købe nogle større sko. Det jo helt galt. Hvad så hvis FCK fans ikke gider se Brøndby billeder som profilbilleder osv.

/Hansen
« Seneste Redigering: 02 Jun 2011, 12:07 af HansenLFC » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2131: 02 Jun 2011, 12:16 »

Så har vi debatten om Humør Crewet igen. Jeg tror egentlig selve idéen er god, men når man fremhæver sig selv hele tiden, får det straks den modsatte virkning. Det kan ikke stoppe en debat, hvor klubfølelserne er i kog f.eks. Der er det bare til provakation, og det er ikke hensigtet med et Humør Crew.

Det værste ved Humør Crewet, er dog den evige debat, som jeg her for dagene ser over det hele. Nu i denne tråd, som overhovedet ikke skal omhandle en debat om 2 person, der har lavet deres egen idé. I dag er det i crewets tråd, og forleden var det i Award-tråden. Debatten omkring Humør Crewet fjerner fokus, fra det trådene egentlig handler om, og det irriterer mig i den grad.

HansenLFC
Gæst

« Svar #2132: 02 Jun 2011, 12:17 »

Så har vi debatten om Humør Crewet igen. Jeg tror egentlig selve idéen er god, men når man fremhæver sig selv hele tiden, får det straks den modsatte virkning. Det kan ikke stoppe en debat, hvor klubfølelserne er i kog f.eks. Der er det bare til provakation, og det er ikke hensigtet med et Humør Crew.

Det værste ved Humør Crewet, er dog den evige debat, som jeg her for dagene ser over det hele. Nu i denne tråd, som overhovedet ikke skal omhandle en debat om 2 person, der har lavet deres egen idé. I dag er det i crewets tråd, og forleden var det i Award-tråden. Debatten omkring Humør Crewet fjerner fokus, fra det trådene egentlig handler om, og det irriterer mig i den grad.

At Flink ønsker held og lykke. Det kan jeg godt se, det var han selv udenom at det skulle startes her, ikk Jakob?

/Hansen
« Seneste Redigering: 02 Jun 2011, 12:20 af HansenLFC » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2133: 02 Jun 2011, 12:24 »

At Flink ønsker held og lykke. Det kan jeg godt se, det var han selv udenom at det skulle startes her, ikk Jakob?

/Hansen
Jamen I må simpelthen lære at forstå, at det irriterer nogle brugere, uanset hvor meget I så end synes de tager fejl, eller ikke bare kan være ligeglade. Hver gang, I laver det lille Twitter-nummer der, skabes der en debat. En debat, der fjerner fokus fra det tråden egentlig omhandler. Det er dybt irriterende, for når jeg går herind, er det ikke for at læse en debat om Humør Crewet, men om en nyhed fra crewet.

HansenLFC
Gæst

« Svar #2134: 02 Jun 2011, 12:25 »

Jamen I må simpelthen lære at forstå, at det irriterer nogle brugere, uanset hvor meget I så end synes de tager fejl, eller ikke bare kan være ligeglade. Hver gang, I laver det lille Twitter-nummer der, skabes der en debat. En debat, der fjerner fokus fra det tråden egentlig omhandler. Det er dybt irriterende, for når jeg går herind, er det ikke for at læse en debat om Humør Crewet, men om en nyhed fra crewet.

Hvor mange skal være imod før du fjerner dit Chelsea logo?

/Hansen

plutonium
Manager

« Svar #2135: 02 Jun 2011, 12:26 »

Jamen så kan man så gå videre. Hvis jeg VAR træt af dit brugernavn og flere andre nævnte det, ville du så skifte navn? Eller hvis Slikkel, som ikke har har billede, hvis nogen nævnte at han skulle få det. Burde han så ændre det? Nej det burde ingen af jer! Da det ikke kommer andre ved.

Generer andre, så bør man hvis købe nogle større sko. Det jo helt galt. Hvad så hvis FCK fans ikke gider se Brøndby billeder som profilbilleder osv.

/Hansen

Ganske rigtigt.  Smiley

Det er jo netop som jeg siger: hvis det generer én, så er det ikke det store problem. Hvis det generer mange, så bør man måske vurdere om det var i alles interesse at lade være.

Hvis jeg fik 20-30 forespørgsler på at mit brugernavn var 'uacceptabelt' kort tid efter at jeg fik det, så ville jeg da helt sikkert tage kontakt til crewet og bede om at få det ændret. Netop fordi det vil være i alles interesse.

1) jeg slipper for brok
2) andre bliver ikke generet.

Derfra er det jo så crewet der vurderer om det er nok til at ændre navnet. At man kommer på sine grædende knæ er ikke nok. Argumentationen skal være virkelig god, hvis navne-ændringsreglerne skal omgås.

Angående profilbilleder, så er den noget tynd. Der er forhåbentlig ikke nogen der kan blive sure over at der mangler noget, som er valgfrit at have?? crazy

Selvom jeg er enig i at folk der 'lader sig genere' nogle gange skal se tingene i et større perspektiv og vurdere om det ikke er bedre at være large med tingene. Men omvendt mener jeg også at det er 'den generende's ansvar ikke at træde nogen over tæerne. Det at være bevidst om alles ansvar for at alle har det godt er jo (sjovt nok) alles ansvar.

Og jo... jeg ved godt at de ovenstående par linier er MEGET kringlede.

Al den negative opmærksomhed humørfiduserne har skabt om sig selv ville nok have fået mig til at sadle om i deres sted. Ideen er jo virkelig god, men nogle gange er det bedre at arbejde i det skjulte end at sparke døren op og sige 'her kommer vi'. Der er jo intet der forhindrer dem i at sprede god stemning. Men at forsøge at pådutte folk god stemning har sjældent den ønskede effekt. Jeg tror personligt at de ville have fået en langt bedre modtagelse, hvis de havde sagt ganske kort, at de i den næste tid ville forsøge at forbedre stemningen på siden og i samme ombæring opfordret folk til at gøre det samme.

Ofte er det de små subtile ændringer der gør at det store billede ændrer sig. Det tager bare tid. Men utålmodighed er jo et problem hos mange mennesker. Mig selv inklusive Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2136: 02 Jun 2011, 12:28 »

Du forstår tydeligvis ikke hvad jeg siger. Jeg har sagt, hvad der irriterer mig ved Humør Crewet, som gang på gang stjæler opmærksomheden fra trådene, samt har den modsatte effekt, end det de burde have. Jeg vil ikke bidrage med mere off topic.

plutonium
Manager

« Svar #2137: 02 Jun 2011, 12:30 »

Du forstår tydeligvis ikke hvad jeg siger. Jeg har sagt, hvad der irriterer mig ved Humør Crewet, som gang på gang stjæler opmærksomheden fra trådene, samt har den modsatte effekt, end det de burde have. Jeg vil ikke bidrage med mere off topic.

Du behøver ikke at svare, men jeg er altså nødt til at sende er virtuel klapsalve til dig for de sidste par indlæg. Du rammer nemlig hovedet på sømmet  Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

HansenLFC
Gæst

« Svar #2138: 02 Jun 2011, 12:42 »

Godt indlæg, plutonium. Men du er ikke kommet på nogle ting, hvor i jeg ser en mening i at det bør stoppes. Vi har mange gange oplevet lige det modsatte effekt. Nemlig en masse positiv respont. Men af en eller anden årsag slettes alt det, fremfor kritiken som fremstår. Der i kan jeg hurtigt føle at det for dig og mange andre virker som om at det kun er negativ omtale omkring HumørCrewet. Men vi har fået en masse gode ting afvide, men af en eller anden underlig grund, blevet slettet. Fremfor det negative, = folk som er imod, ligesom adminsne selv. Men så fremstår man jo også bedre.

------------------------------
Jeg forstår da udmærket hvad du skriver Jakob.

Men er Flink selv udenom dette? Kig lige tilbage makker. Folk flyver op gang på gang. Slaaaaaaap af, det er et navn. Vi må da ikke håbe drengen har penge nok herinde til at skifte navn til det. Så får folk da virkelig nederen på.

At det fjerner opmærksomhed, ved at der skrives humørcrewet efter et indlæg, er jo helt væk. Jeg har også skrevet Hansen, efter mine sidste indlæg. Det er helt okay eller? Vi skal alle lige prøve at tage en slapper og få de negative øjne væk fremfor altid at se problemer i tingene. Se muligheder!!

/Hansen - HumørCrewet #
« Seneste Redigering: 02 Jun 2011, 12:43 af HansenLFC » Logged

Søgaard
Gæst

« Svar #2139: 02 Jun 2011, 12:46 »

Endnu engang formår folk at spamme en tråd til med ligegyldig snak, som overhovedet ikke omhandler trådens emne. Så lad os stoppe denne debat og lade tråden komme tilbage til sin oprindelige emne.

Hvis I har problemer med andre brugere, så bør I tage en samtale over PB eller kontakte crewet, hvis I føler at det er noget, som vi kan hjælpe med, fremfor at bruge 2-3 sider i en tråd på at diskutere det.

PhilipFlink
Manager

« Svar #2140: 02 Jun 2011, 17:04 »

Held og lykke med det Seller! Du er jo en Gunner Wink

HumørCrewet #

Jeg undskylder hvis jeg provokerede nogen med dette indlæg.. Alt jeg ville var at ønske held og lykke til Seller ..

HumørCrewet #

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2141: 02 Jun 2011, 22:03 »

Så vidt jeg kan se, er Pepsigiggs ikke blevet præsenteret som prospect af crewet? Er der en grund til dette, eller er det bare ikke gjort endnu? Smiley

I hvert fald held og lykke til ham.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2142: 02 Jun 2011, 22:10 »

Endnu engang formår folk at spamme en tråd til med ligegyldig snak, som overhovedet ikke omhandler trådens emne. Så lad os stoppe denne debat og lade tråden komme tilbage til sin oprindelige emne.

Hvis I har problemer med andre brugere, så bør I tage en samtale over PB eller kontakte crewet, hvis I føler at det er noget, som vi kan hjælpe med, fremfor at bruge 2-3 sider i en tråd på at diskutere det.

Tja, nu hvor det ser ud til at der ligger og ulmer så megen debat og indestængt vrede over dem, så burde man vel netop lave en tråd om dem, så folk kan få snakket det igennem? Det ville vel hjælpe begge parter, i stedet for at humørcrewet gik og prøvede mere på at bringe deres hippielove i fokus og andre forsøger at hagle dem ned når de gør det?

Men det er også bare mit forslag...

Kommer der ikke nogle flere signings, eller kan I kun finde 2 acceptable kandidater? Ubeslutsom

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #2143: 02 Jun 2011, 22:13 »

Så vidt jeg kan se, er Pepsigiggs ikke blevet præsenteret som prospect af crewet? Er der en grund til dette, eller er det bare ikke gjort endnu? Smiley

I hvert fald held og lykke til ham.

Skal du bare udstille min glemsomhed? Tunge

Det er helt korrekt at vi nu har taget pepsigiggs ind som prospect. Han vil den næste måneds tid forsøge at gøre sig fortjent til en fast plads i crewet. Dette sker i jobbet som forummoderator, så vær ekstra varsom med at overholde retningslinjerne, for ellers vil pepsigiggs være over jer som en ørn! Smiley

Lavezzi
Gæst

« Svar #2144: 02 Jun 2011, 22:45 »

Tja, nu hvor det ser ud til at der ligger og ulmer så megen debat og indestængt vrede over dem, så burde man vel netop lave en tråd om dem, så folk kan få snakket det igennem? Det ville vel hjælpe begge parter, i stedet for at humørcrewet gik og prøvede mere på at bringe deres hippielove i fokus og andre forsøger at hagle dem ned når de gør det?

Men det er også bare mit forslag...
Enigheden.

Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010