home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 590758 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Crewet
« Svar #2145: 02 Jun 2011, 23:01 »

Held og lykke Pepsigiggs!!

/Hansen - HumørCrewet #

HansenLFC
Gæst

« Svar #2146: 03 Jun 2011, 22:49 »

Tja, nu hvor det ser ud til at der ligger og ulmer så megen debat og indestængt vrede over dem, så burde man vel netop lave en tråd om dem, så folk kan få snakket det igennem? Det ville vel hjælpe begge parter, i stedet for at humørcrewet gik og prøvede mere på at bringe deres hippielove i fokus og andre forsøger at hagle dem ned når de gør det?

Men det er også bare mit forslag...

Kommer der ikke nogle flere signings, eller kan I kun finde 2 acceptable kandidater? Ubeslutsom

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=30603.msg897989;topicseen#msg897989

Enged
Gæst

« Svar #2147: 04 Jun 2011, 14:19 »

Er det et fly? Er det en fugl?
Nej, det er bare en hund der er vent hjem.
Pluto har valgt at følge i mine fodspor, og derfor er han igen at finde i crewet. Denne gang er det dog blevet i en plads som forummoderator, og vi ser frem til et stærkt samarbejde i den nye udvidede moderatorgruppe.

Philips
Gæst

« Svar #2148: 04 Jun 2011, 14:21 »

Pluto har valgt at følge i mine fodspor, og derfor er han igen at finde i crewet. Denne gang er det dog blevet i en plads som forummoderator, og vi ser frem til et stærkt samarbejde i den nye udvidede moderatorgruppe.
Det var ikke særligt lang tid i kunne overleve ikke at være en del af crewet  funny

Enged
Gæst

« Svar #2149: 04 Jun 2011, 14:23 »

Eller rettere; det var ikke længe, at crewet kunne være foruden os.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #2150: 04 Jun 2011, 14:24 »

Der var jer, der kom tilbage på grædende knæ Tunge

Enged
Gæst

« Svar #2151: 04 Jun 2011, 14:25 »

Hvordan kan knæ græde? Tunge

plutonium
Manager

« Svar #2152: 04 Jun 2011, 14:25 »

Brødebetynget og på grædende knæ søgte jeg om tilgivelse. Kærlige og venligtsindede tog crewet mig tilbage  Græder

Det er en solstrålehistorie om hunden der troede han kunne undvære crewet, og jeg forventer en snarlig filmatisering.

Indtil da vil jeg gøre mit bedste for at agere kontaktperson for brugerne og sørge for at forum ikke løber løbsk! Det er i hvert fald fedt at være tilbage!

EDIT
D'oh, Andy  funny

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #2153: 04 Jun 2011, 14:31 »

Brødebetynget og på grædende knæ søgte jeg om tilgivelse. Kærlige og venligtsindede tog crewet mig tilbage  Græder

Det er en solstrålehistorie om hunden der troede han kunne undvære crewet, og jeg forventer en snarlig filmatisering.

Indtil da vil jeg gøre mit bedste for at agere kontaktperson for brugerne og sørge for at forum ikke løber løbsk! Det er i hvert fald fedt at være tilbage!

EDIT
D'oh, Andy  funny

Bare rolig, det har vi jo humørcrewet til at tage sig af. Wink

FCK

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #2154: 04 Jun 2011, 14:32 »

Hvordan kan knæ græde? Tunge

Du er da fuldstændig fantasiløs..  Rullende Øjne

HansenLFC
Gæst

« Svar #2155: 04 Jun 2011, 22:24 »

De burde takke os!

DeBuur
Manager

« Svar #2156: 04 Jun 2011, 22:32 »

EDIT
D'oh, Andy  funny

Dejligt at se dig tilbage.... især nu hvor det er besluttet at de nye Crew medlemmer skal lave mad til crew møde i juni  Wink

YNWA

plutonium
Manager

« Svar #2157: 04 Jun 2011, 23:06 »

Jeg har den opfattelse at mange var glade for min måde at kommunikere på sidst jeg var i crewet, så jeg tænker at det måske er meget rart at have et alternativ til humørcrewet, der som bekendt ikke nyder lige stor opbakning hos alle på sitet.

Så er det vel sagt diplomatisk Smiley

Jeg nød at have personlig kontakt til brugere med problemer, så det er lidt den rolle jeg håber at generobre, selvom der er kommet alternativer på banen  Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #2158: 04 Jun 2011, 23:06 »

Dejligt at se dig tilbage.... især nu hvor det er besluttet at de nye Crew medlemmer skal lave mad til crew møde i juni  Wink

... Kan jeg ikke nøjes med at sende et tilskud? Jeg sidder i Portugal på det tidspunkt Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2159: 04 Jun 2011, 23:09 »

Fremragende at se uranusium tilbage i crewet - det var ikke længe han kunne undvære dem. Det var lige ved at man skulle overveje at komme til vennetræffet så, hvis han meldte sin ankomst. Bare surt jeg brugte alle rejsepengene på en tattoo i dag... :-/

/Gazlgor @Attention Whores

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010