home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
12 Apr 2025, 20:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23557
  0 Brugere, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 534108 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Crewet
« Svar #135: 02 Nov 2006, 19:16 »

Hawk1nZ er desværre ikk på msn lige nu... Hvem kan jeg så ansøge til ?

Gu er jeg da så? Jeg tror dog bare at du er blokeret, det må vel være et lille hint? Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

F.C.K.
Gæst

« Svar #136: 02 Nov 2006, 19:19 »

Gu er jeg da så? Jeg tror dog bare at du er blokeret, det må vel være et lille hint? Wink
Hehe.. Det er min ´´Ven`` der skriver noget på min msn nogen gange når jeg er på Toilet... Men det er mig der er Ja
»ThistedFc ka du unblocke mig ?  Rullende Øjne

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #137: 02 Nov 2006, 19:21 »

Hehe.. Det er min ´´Ven`` der skriver noget på min msn nogen gange når jeg er på Toilet... Men det er mig der er Ja
»ThistedFc ka du unblocke mig ?  Rullende Øjne

Det er måske din ven der har skrevet alt det er der er kommet til mig på MSN? Wink Og nej, jeg kan ikke unblocke dig.. Jeg har dog en mail (Hawk1nZ@FmFreaks.dk) som du kan skrive en kvalificeret(?) ansøgning til, og så skal jeg nok læse den. Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

F.C.K.
Gæst

« Svar #138: 02 Nov 2006, 19:23 »

Det er måske din ven der har skrevet alt det er der er kommet til mig på MSN? Wink Og nej, jeg kan ikke unblocke dig.. Jeg har dog en mail (Hawk1nZ@FmFreaks.dk) som du kan skrive en kvalificeret(?) ansøgning til, og så skal jeg nok læse den. Smiley
Måske... Hvorfor kan du ikke unblocke mig men okay det med ansøgningen

F.C.K.
Gæst

« Svar #139: 02 Nov 2006, 19:27 »

Tjeck din mail box

vesperGT
Manager

« Svar #140: 02 Nov 2006, 19:34 »

Hvis man vil søge om optagelse til crewet med henblik på challenge delen, hvem skal man skrive til og skal man bare skrive et oplæg eller også lave et spil, som crewet tager stilling til?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #141: 02 Nov 2006, 19:45 »

Du skal nok få fat i KF Smiley

F.C.K.
Gæst

« Svar #142: 02 Nov 2006, 19:45 »

Du skal nok få fat i KF Smiley
Har du tjekket din mailbox Huh

KF
Landsholdsspiller

« Svar #143: 02 Nov 2006, 19:48 »

Hvis man vil søge om optagelse til crewet med henblik på challenge delen, hvem skal man skrive til og skal man bare skrive et oplæg eller også lave et spil, som crewet tager stilling til?

Smid en mail til challenge_nospam@fmfreaks.dk.

Du fjerner selvfølgelig _nospam ;-).

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #144: 07 Nov 2006, 21:24 »

\o/

Endnu en grafiker er at finde på FmFreaks. Denne gang er det dog hverken en nordmand eller en anden udenlandsmand, men derimod en dansker. Han har før hjulpet os med at lave trøjer, men nu er han at finde blandt crewet. Det er selvfølgelig Birkedahl, der her forleden fik sine franske trøjer op. Desuden hjalp han med vores trøjepakke, der kom et par dage før FM07. Jeg glæder mig til at se mere fra ham. Velkommen til, Birkedahl.

Bademesteren
Manager

« Svar #145: 07 Nov 2006, 21:29 »

\o/

Endnu en grafiker er at finde på FmFreaks. Denne gang er det dog hverken en nordmand eller en anden udenlandsmand, men derimod en dansker. Han har før hjulpet os med at lave trøjer, men nu er han at finde blandt crewet. Det er selvfølgelig Birkedahl, der her forleden fik sine franske trøjer op. Desuden hjalp han med vores trøjepakke, der kom et par dage før FM07. Jeg glæder mig til at se mere fra ham. Velkommen til, Birkedahl.

Det manglede da bare, de franske trøjer er fede!

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #146: 07 Nov 2006, 21:45 »

\o/

Velkommen til, Birkedahl.
Det manglede da bare, de franske trøjer er fede!
Takker mange gange. Jeg synes det der er blevet lavet af grafisk lir til FM, har været rigtig godt. Fortsæt med det!!!

Veni, vidi, vici

United-styrer
Gæst

« Svar #147: 17 Nov 2006, 17:12 »

Så er der blevet tilføjet endnu en mand til crewet, og nok engang er det en grafiker. Det drejer sig om MiiC. Efter sigende en lovende dansk grafiker, der har logoer som sit speciale. Velkommen til MiiC!

KF
Landsholdsspiller

« Svar #148: 23 Nov 2006, 18:15 »

Så kan vi sige farvel til endnu en mand - vi er vidne til en sand udvandring! :/

Vi kan denne gang sige farvel til r0tlisbrgr - vores trofaste oversætter. r0tlisbrgr har ikke tid til FmFreaks.dk af diverse årsager, men der skal lyde et held og lykke til ham her fra. Vi håber, at se dig på forummet :-).

Der ud over er Flyver88 og KNM blevet tilknyttet crewet som crew prospects. Flyver88 vil forsøge at gøre gavn som skribent, mens KNM hopper direkte ind og varetager de månedlige kåringer - velkommen!

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Soccerpop
Gæst

« Svar #149: 25 Nov 2006, 13:09 »

For dælen KF hvornår er du blevet "Admin"?

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010