home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
12 Apr 2025, 20:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23549
  0 Brugere, 644 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GentleBreeze
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 532874 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Crewet
« Svar #120: 11 Okt 2006, 16:16 »

Rooland
Manager

« Svar #121: 11 Okt 2006, 16:22 »

-KNM-
Manager

« Svar #122: 11 Okt 2006, 18:52 »

Skal prospectsne ikke på den liste?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #123: 11 Okt 2006, 19:08 »

Skal prospectsne ikke på den liste?

De er jo ikke crews, de er prospects Wink Det er statussen i at komme på listen som man arbejder sig mod Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

F.C.K.
Gæst

« Svar #124: 11 Okt 2006, 19:45 »

Hvornår ved i hvornår det bliver afgjort om prospectsene bliver crew's ?

United-styrer
Gæst

« Svar #125: 11 Okt 2006, 19:47 »

Hvornår ved i hvornår det bliver afgjort om prospectsene bliver crew's ?

Efter en måned, som tidligere nævnt Wink

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #126: 19 Okt 2006, 13:40 »

Uha.

Baune er ikke længere med i crewet, da han havde mistet lysten til at lave grafik. Det er desværre en beklagelig meddelelse, men vi håber stadigvæk, at Baune vil være at finde på forummet og biddrage i diverse debatter. Vi vil gerne takke Baune for hans arbejde, og ønske ham held og lykke i fremtiden.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #127: 22 Okt 2006, 23:03 »

Vi har nu kun 2 Crew Prospects, da Mikkellas har besluttet sig for at hjælpe til på en nystartet fodboldside, i stedet for at prøve på at blive crew på FMF. Det har vi selvfølgelig forståelse for, og ønsker ham held og lykke.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #128: 24 Okt 2006, 22:06 »

Så er vi nede på 1 ud af 3 prospects. Dusty78DK har indset at han ikke har tid eller energi til at blive crew på FMF, og det er selvfølgelig også i orden, det er jo derfor at vi har prospects gruppen Wink Det er nu kun wirenfeldt som er på "slap line" og det bliver afgjort om han skal være i crewet på søndag. Hvis der er andre som har lyst til at blive prospects på FMF, er man velkommen til at kontakte undertegnede på MSN (michael@hawkins.dk) eller skrive en ansøgning pr. mail (Hawk1nZ@FmFreaks.dk)

Dusty vil stadig være almen bruger på siden, og vi glæder os til at se mere til ham, og hans fantastiske blogs Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #129: 29 Okt 2006, 13:52 »

Vi har i dag mistet et medlem af crewet. Det drejer sig om DelPiero som ikke længere er medlem af FmFreaks crew. KF overtager herefter challengeafdelingen . Vi har desuden besluttet at optage Crew Prospect wirenfeldt som fast medlem af crewet, hvor han vil fungere i skribentafdelingen.
Velkommen til!

Hvis du sidder med en skribent i maven, og tænker "Hey, jeg kan da sagtens lave en god guide/artikel", så kontakt mig og så finder vi ud af om du også kan blive prospect, som kan føre til at du bliver medlem af FmFreaks Crew.

Tak til DelPiero for hans virke, vi håber fortsat at se ham som aktiv i forummet.
« Seneste Redigering: 29 Okt 2006, 14:23 af Hawk1nZ » Logged

DelPiero
Gæst

« Svar #130: 29 Okt 2006, 13:56 »

Tak til DelPiero.

Selv tak...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #131: 02 Nov 2006, 18:47 »

Ikke mange dage efter at vores elskede Bademesteren tog sin afsked, skal vi igen sige farvel til en af de få modne personer i crewet. Det er med sorg i stemmen at jeg må sige farvel til DeBuur. DeBuur har betydet meget i vores forum, hvor han har været moderator og bl.a. også stået for Tour De France tiltagene i sommer. Han har derudover også turde at lægge hus til et crewmøde, hvilket vi har stor beundring for.

DeBuur har valgt at tage sin afsked med crewet, da hans arbejdstimer overstiger hans fritimer, og det er jo noget skidt, når man også har en dame og to børn man skal passe. Vi håber dog at DeBuur engang imellem kan få overtalt konen til at give ham lidt tid til at komme forbi og hilse på os freaks, og at hans chef indser at han faktisk ikke laver en skid på arbejdet, og dermed får tid til FmFreaks igen Smiley

Men der skal da til slut lyde et mange tak for dit arbejde for siden, dit heltemod samt dit venskab, DeBuur. Jeg håber at vi ses igen engang.

absalonsen
Gæst

« Svar #132: 02 Nov 2006, 19:03 »

Det var da utroligt, som folk forlader crewet..

KF
Landsholdsspiller

« Svar #133: 02 Nov 2006, 19:07 »

Det var da utroligt, som folk forlader crewet..

Tja, det er lidt uheldigt ja, men der er jo intet at gøre ved det. Jeg er sikker på, at det nuværende crew (måske med et par ekstra hjælpende hænder) kan magte opgaven mindst lige så godt, som det har været tilfældet før Smiley.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

F.C.K.
Gæst

« Svar #134: 02 Nov 2006, 19:15 »

Hawk1nZ er desværre ikk på msn lige nu... Hvem kan jeg så ansøge til ?

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010