home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Aug 2025, 20:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
29 Aug 2025, 20:13 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 533 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 601300 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Crewet
« Svar #1110: 06 Jan 2009, 23:27 »

Er også først her til aften vi har fjernet ham, han blev i sin tid kun hentet ind for at skulle lave et nyt design, hvilket ikke blev til noget.

Rooland har derudover valgt at trække sig igen, da grafik ikke lige er ham.
Fat-Bastard har ikke lysten og er derfor også stoppet.
Django er ligeledes ude, eftersom vi intet ser til ham i crewet, og intet har hørt.
Til sidst men ikke mindst har BreezerDK udstået sin Prospect tid og bliver ikke tilbudt en plads i crewet.
Jeg formoder, at du mener, at Fat-Bastard (som jeg egentlig ikke har set i forummet?) er stoppet? Wink

Men det var sku mange! :O
« Seneste Redigering: 06 Jan 2009, 23:28 af Sunbao » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1111: 06 Jan 2009, 23:29 »

Heh også stoppet seføli ja.

Tjah ikke sådan når folk ikke vil mere, og andre ganske simpelt forsvinder.

Zulue
Manager

« Svar #1112: 06 Jan 2009, 23:35 »

Det ser ud af mange, men ingen vi overhovedet har brugt til noget (-Rooland) på det sidste, så det kommer ikke til at føles som et stort tab på nogen måde. Jeg havde glemt at vi var i Crew med de 3 andre end Rooland, så I kommer heller ikke til at mærke, at vi ikke får lavet noget eller noget i den stil. Wink

vesperGT
Manager

« Svar #1113: 06 Jan 2009, 23:41 »

Nej, men det er da tankevækkende at folk får en indbydelse til at blive crewprospects i et stykke tid, hvorfor man burde vide at det vil komme til at tage tid både som prospect, men også efterfølgende...... .

FOlk burde afgøre dette med sig selv, inden de sagde ja til at blive prospect Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1114: 07 Jan 2009, 00:00 »

Ja der plejer at være en tendens til at folk tror at crewarbejde er en dans på roser...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #1115: 07 Jan 2009, 00:07 »

Hehe.. en dans på roser er da hæslig? Så folk bliver positivt overraskede over arbejdsmængden i crewet? Tunge
« Seneste Redigering: 07 Jan 2009, 00:10 af StormQ » Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1116: 07 Jan 2009, 00:09 »

Det kommer vel an på hvilke preferencer man har!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #1117: 07 Jan 2009, 00:11 »

Så du droppede ud af crewet fordi der var for lidt at lave? Tunge

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1118: 07 Jan 2009, 00:14 »

Ja jeg fik tit skæld ud på grund af min ustoppelige arbejdsiver.

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #1119: 07 Jan 2009, 00:16 »

Puha...... Crewets prospects er ikke hvad de har været engang Skuffet

Hov hov.. Synes da bestemt, at folk som eksempelvis plutonium er en ganske aktiv prospect!  Wink

vesperGT
Manager

« Svar #1120: 07 Jan 2009, 06:45 »

Hov hov.. Synes da bestemt, at folk som eksempelvis plutonium er en ganske aktiv prospect!  Wink

Det var skam heller ikke ment om alle prospects, men du må da indrømme at der er nogle der aldrig kom så langt?

plutonium
Manager

« Svar #1121: 07 Jan 2009, 07:23 »

Jeg bukker og takker  Smiley

Jeg tror det er meget rigtigt det I skriver om, at mange takker ja til at blive prospects, når de ikke ved hvad det indebærer. Personligt har jeg nok tid i min hverdag (foreløbig), og så skal det da udnyttes at få tilbudet. Derudover kender jeg lidt til det at bevæge sig bag facaden på et forum, og ved hvad det indebærer. Ikke et stort forum som det her, men i en (langt) mindre skala, men princippet er det samme. Men synes man ikke det er sjovt med ansvar og et moderat pres op til bestemte datoer, så skal man aldrig takke ja. Mange ser det som en ære (hvilket det naturligvis også er!) og takker ja, fordi de nærmest ikke tør andet.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #1122: 07 Jan 2009, 09:01 »

Når I hiver en ung mand under fanerne, gør I så nok ud af at forklare, hvad arbejdet består af, og hvor meget I forventer, vedkommende skal bringe?

Er I gode nok til at vælge de rigtige, eller bærer det præg af tilfældighed?

Var det ikke også bedre at være lidt underbemandet fra tid til anden end have et konstant rend af prospects?

Og hvad er lottotallene på lørdag?  Wink

Dette site er jo generelt fremragende, men måske der kunne opgraderes på dette område?

plutonium
Manager

« Svar #1123: 07 Jan 2009, 09:15 »

Som prospect kunne jeg måske svare på noget af det:

Jeg synes det var meget professionelt da jeg kom ind i som helt ny prospect. Masser af tråde med de forventninger der var, og et generelt godt niveau. Der er masser af sjov og ballade (Suicide i sig selv udgør det meste Peace), men også meget fagligt. Jeg følte da jeg kom ind, at jeg var nødt til at lægge et godt stykke arbejde ind for at blive en fuldgyldig del af crewet, hvilket jeg håber på at blive når prøvetiden er ovre. Så jeg synes nu at der bliver gjort noget ud af at sende et signal til prospects om, at der skal arbejdes.

Om de er gode nok til at udvælge? Det håber jeg da, for ellers bliver det et stort skår i min selvtillid Peace

Lottotallene er sjovt nok tal på lørdag crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #1124: 07 Jan 2009, 18:51 »

Ja der plejer at være en tendens til at folk tror at crewarbejde er en dans på roser...

Den følelse har jeg også..... Forbandede torne!!!

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010