home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1197 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  (semi)FmF Champions League(FIFA11)
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 37 Udprint
Forfatter Emne: (semi)FmF Champions League(FIFA11)  (Læst 97534 gange)
Suckins
Førsteholdsspiller

Sv: (8-dels)FmF Champions League(FIFA11)
« Svar #465: 29 Okt 2010, 21:44 »

Synes ikke man erkender sit nederlag særlig godt, hvis man smider undskyldninger på bordet, om at Nicklas var god til at udnytte FIFA fail osv.

At det er FIFAs fail er selvfølgelig min meningen (og ja, den mening havde jeg også inden), men det er jo sandt, at han er god til at udnytte hjørnesparks. Hvad er der så galt ved at nævne det? Jeg vil da gerne sige det igen, hvis du har så svært ved at få det med. Det var helt fortjent din gode ven vandt kampen. Havde han ikke fået de to mål havde han stadig vundet, da han havde så mange andre chancer i den kamp.

former zoesuckins

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #466: 29 Okt 2010, 21:45 »

Synes ikke man erkender sit nederlag særlig godt, hvis man smider undskyldninger på bordet, om at Nicklas var god til at udnytte FIFA fail osv.

ENIG ! Hvis ikke man har andet end undskyldninger om FIFA har snydt dig osv osv og at modstanderen udnytter FIFAs fail (dem der måtte være ifølge dig) så skal man bare lade vær med at udtale sig .. Det andet taber man bare ansigt på .. Smiley

Du gør det da meget godt på inddirekte frispark?  Grin

Sjovt var men skal nok få styr på det og hvordan ska du så score på mig ?? Åh åh  Opstemt hahahah Opstemt

3.v evaB
Gæst

« Svar #467: 29 Okt 2010, 21:51 »

Jeg havde da klart flest chancer og var dominerende i den første kamp. At du så laver et random mål så sent er sku surt. Anden kamp var du god, ja. Du er god til at udnytte FIFA11s fail. Opdækningen. Jeg er desuden imponeret over det første mål. Det mest random mål jeg endnu har set igennem mine år med FIFA, hehe. Smiley
Du har så evigt ret.
Har aldrig oplevet noget lignende. Hver gang jeg spiller mod Nicklas så sidder jeg altid med den fornemmelse, han er sgu da ikke god. :-D

Men Zeptor, vi er alene med det her problem Ashti & IL har aldrig nogensinde brokket sig over spillets fejl når de har tabt, de har aldrig brokket sig over at Duncan/Mainz var overvuderet eller lignende.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #468: 29 Okt 2010, 21:54 »

Men Zeptor, vi er alene med det her problem Ashti & IL har aldrig nogensinde brokket sig over spillets fejl når de har tabt, de har aldrig brokket sig over at Duncan/Mainz var overvuderet eller lignende.

Det med Duncan var groteskt.. At tabe pga man scorer på hjørnespark det ser jeg som dårlig opdækning fremfor en fejl i spillet.. Hvis man taber fordi ens målmand ikke kan tæmme en bold så den ryger mellem benene på ham og i mål så ka man begynde at brokke sig over spillets fejl..
Hvis man brokker sig over man taber opdækningen på hjørne og modstanderen scorer på dette så skal det lige slås fast.. DET ER IKKE EN FEJL i spillet det er en fejl du laver i din opdækning ..

Ellers kan du jo bare sige hver mål der går ind på det er en fail af FIFA og ik af dig Wink
« Seneste Redigering: 29 Okt 2010, 22:04 af DimitarBerbatov » Logged

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #469: 29 Okt 2010, 22:03 »

Det med Duncan var groteskt.. At tabe pga man scorer på hjørnespark det ser jeg som dårlig opdækning fremfor en fejl i spillet.. Hvis man taber fordi ens målmand ikke kan tæmme en bold så den ryger mellem benene på ham og i mål så ka man begynde at brokke sig over spillets fejl..
Hvis man brokker sig over man taber opdækningen på hjørne og modstanderen scorer på dette så skal det lige slås fast.. DET ER IKKE EN FEJL i spillet det er en fejl du laver i din opdækning ..

Jeg kan da virkelig ikke styrer samtlige af mine spillere i feltet på et hjørnespark. Fejlen er jo at ingen følger deres mand.

<3 Bave, der skal have et tillykke med hans FM11!

former zoesuckins

3.v evaB
Gæst

« Svar #470: 29 Okt 2010, 22:04 »

Det var da oftest i hovedspillet Duncan latterliggjorde Terry, Metzelder, osv. Grin
Altså jeg kan ikke se hvordan det ene er mere fejl end det andet. Det hele handler vel bare om hvordan og hvornår det sker.
Nu har ingen af os set episoden, men skulle det være noget lignende at han ikke kunne nå at styre sin spiller hen mod modspilleren. Så bevæger vi os hen mod noget der er udenfor noget som du selv kan påvirke.

Men jeg vil ikke gå dybere ind i det, for jeg tvivler på nogen kan tage det pænt når man taber.
Det er derfor jeg finder det yderst morsomt at der bliver kommenteret på de ting Zeptor skriver fra folk der ikke har set kampen.
Hvordan vil i vurdere at det lige netop i Zeptors tilfælde ikke er tale om en spilfejl eller noget som ikke burde kunne lade sig gøre?
2 spillere har set kampen og oftest har de nok forskelligt syn på mål og andre episoder i kampen.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #471: 29 Okt 2010, 22:09 »

Det handler ikke om at man ska tage det pænt men når man sidder derhjemme og taber behøver man ikke vise hele verdenen præcis hvor dårlig en taber man er .. Det er lidt sværere når folk ka se en .. Der er alligevel ingen der tror på ens sø forklaringer/undskyldninger når man taber så hvorfor fremfører dem specielt over nettet Wink hehe kan ikke se hvorfor eller hvad man får ud af det ..

Ja det er unægteligt sværere at holde sin kæft når man sidder ved siden af manden der slår en og ja så har man bortforklaringer og undskyldninger men når man sidder alene har man måske lige et par minutter til at tænke over hvad man skal sige for at bortforklare den eller om man overhovedet skal bortforklare den fremfor blot at erkende sit nederlag Wink

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #472: 29 Okt 2010, 22:34 »

Ja det er unægteligt sværere at holde sin kæft når man sidder ved siden af manden der slår en og ja så har man bortforklaringer og undskyldninger men når man sidder alene har man måske lige et par minutter til at tænke over hvad man skal sige for at bortforklare den eller om man overhovedet skal bortforklare den fremfor blot at erkende sit nederlag Wink

Jeg mener stadig ikke jeg prøver at bortforklarer noget nederlag. Men det er også svært, når du kun læser hvad du selv vil. Jeg erkender hans sejr ved at sige det er fortjent han vandt. Men det er du uenig i? Jeg nævner at han laver et random mål til at starte med, som han er enig i. Prøver jeg at bortforklarer nederlaget ved det? Jeg nævner at han er god til at udnytte den elendige opdækning fra ens hold ved hjørnespark. Er det en bortforklaring af et nederlag? Jeg nævner aldrig at det var et ufortjent resultat eller at kampen skulle have endt noget andet.

Jeg brokker mig over FIFA, ja. Man har vel lidt en dårlig taber til tider. Men jeg mener ikke jeg prøver at bortforklarer noget. Og det var vist det sidste jeg orkede at prøve at forklarer.

former zoesuckins

Lights_out
Ynglingespiller

« Svar #473: 30 Okt 2010, 12:52 »

Rangers - Panathinaikos 1-1
Panathinaikos - Rangers 2-1

MsFrederiksen
Reserveholdsspiller

« Svar #474: 31 Okt 2010, 13:57 »

Twente klar på  kamp?

SirSøndergaard
Ynglingespiller

« Svar #475: 31 Okt 2010, 16:39 »

Olympiakos, klar til kamp?

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #476: 31 Okt 2010, 16:54 »

Har skrevet i pb Smiley

SirSøndergaard
Ynglingespiller

« Svar #477: 31 Okt 2010, 19:56 »

Er du ved at være der?

Legenden
Manager

« Svar #478: 31 Okt 2010, 19:59 »

Hvornår er der deadline, John? Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

N17
Manager

« Svar #479: 31 Okt 2010, 20:05 »

skal vi sige mandag aften, nu har alle haft weekenden

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 37 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010