home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1074 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tatoveringer
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Tatoveringer  (Læst 240263 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: Tatoveringer
« Svar #300: 08 Jun 2011, 00:19 »

Jeg syntes selve teksten er rigtig fed, og placeringen ligeledes, da tatoveringen så kan gemmes væk. Jeg skal selv have to tatoveringer om et års tid er planen. Det er teksten; "altid ærlig" og "Altid loyal" der skal stå på hver sin underarm, enten på hebreisk eller et andet sprog, det er ikke helt fastlagt endnu. Jeg har dog udskudt at få dem lavet, da det har været vigtigt for mig at være fuldt udvokset inden de blev lavet, for ikke at risikere at de på den konto ville ændre udseende (:

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #301: 08 Jun 2011, 00:46 »

Jeg synes det er rystende, at forældre giver deres 14-årige børn lov til at få en tatoo. I den alder er man slet ikke i stand til at tage stilling til eller vurdere om det er noget man bliver glad for. Man er slet ikke moden nok på det tidspunkt! Er i ikke nervøse for at tatoveringen bliver strukket i takt med at i vokser? Som 14-årig er man stadig kun en lille knægt og slet ikke moden nok til at tage den beslutning og det er forældrenes ansvar! - No offense, men sådan noget bliver jeg bare sur over!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #302: 08 Jun 2011, 01:52 »

Helt enig med Hallihallo - intet mindre end rystende at forældrene for det første giver lov, og at tatovøren for det andet udfører det. Der er nok en grund til den aldersgrænse som eksisterer.

JKJ
Gæst

« Svar #303: 08 Jun 2011, 10:06 »

Synes iøvrigt det er en ganske god sammenligning med rygningen for mange år tilbage. Se hvor vi er i dag. Thumbs Up

Og så ikke alligevel.

Tattoveringer var på mode helt tilbage da hulemanden var ung og jeg vil stadig påstå at der er langt farligere at ryge en at få nogle streger på huden.

Jeg siger ikke det ikke kan være farligt, jeg mener bare det er  blæst alt for vildt op. Hvis det er så hamrende farligt ville vi vide det i langt større omfang end vi hidtil har fået noegt at vide om.

Som mange nævner herinde. Hvis man får dem lavet under ordnet forhold så er chancen altså minimal for at få infektioner.

Men jeg respektere 100% at nogle siger nej tak og at der er nogen der forbeholden mod at få dem. Jeg skulle også tænke mig om længe inden jeg fik de 2 jeg løber rundt med. Nr 2 var dog nemmere at tage en beslutning om end den første da jeg allerede havde prøvet det.

« Seneste Redigering: 16 Jun 2011, 13:06 af JKJ » Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #304: 08 Jun 2011, 12:11 »

Jeg regner med at få en, hvor der står "Hermanos para siempre" som betyder Brødre for altid på spansk.. til ære for min bror selvfølgelig. Jeg er dog i tvivl om placeringen, men skal nu først have den når jeg er 21 eller noget deromkring Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #305: 18 Jul 2011, 16:00 »

Må de så heller ikke få noget at spise, fodi det kan man jo få madforgiftninger af?  Huh

Werder Bremen har forbudt deres spillere at få en tatoo. Lidt langt ude synes jeg.

Selvfølgelig kan man få en infektion, selv hos den mest sterile tatovør er det muligt.
Men hvis man skal så langt ud så er det jo forbudt at leve i det hele taget. ALT er farligt!!

Hvad med at heade iøvrigt? Der er ret stor chance for at få en hjernrystelse eller andre følgeskader af det.

http://www.bold.dk/nyt/Slut-med-tatoveringer-i-Werder

Heitmann
Gæst

« Svar #306: 18 Jul 2011, 16:45 »

Jeg har lige fået lavet hele min højre underarm med Maori (new zealandsk stil) som flere italienske fodboldspillere render rundt med fx Marek Hamsik. Og jeg kan varmt anbefale stilen til alle andre, da det virkelig ser fedt ud, samtidig med, at det ser classy ud.
Jeg er tyve nu, og har fået begge mine arme tusset, om jeg fortryder det en dag? Muligvis. Men man er vel kun ung én gang Wink

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #307: 18 Jul 2011, 17:09 »

Billede? Smiley

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #308: 18 Jul 2011, 19:44 »

Må de så heller ikke få noget at spise, fodi det kan man jo få madforgiftninger af?  Huh

Werder Bremen har forbudt deres spillere at få en tatoo. Lidt langt ude synes jeg.

Selvfølgelig kan man få en infektion, selv hos den mest sterile tatovør er det muligt.
Men hvis man skal så langt ud så er det jo forbudt at leve i det hele taget. ALT er farligt!!

Hvad med at heade iøvrigt? Der er ret stor chance for at få en hjernrystelse eller andre følgeskader af det.

http://www.bold.dk/nyt/Slut-med-tatoveringer-i-Werder

Nu overreagerer du da vist JKJ  crazy
Man skal have mad for at leve. Spillerne er ansat, og bliver betalt en høj sum for at tørne ud for Werder Bremen. At få en tatovering er for fornøjelsens skyld. Når klubben betaler så mange penge, er det vel også fair nok at de forventer at de har spillere, som er klar til kamp, jo mindre de er rendt ind i en sportsskade.

Ved da at der i min vens kontrakt står at han ikke må tage på skiferie eller deltage i andre ting der kan skade ham.

Vi kan godt blive enige om, at det godt kan lyde vildt med dette forbud. Men synes i sidste ende at Werder Bremen har en god
pointe.  Smiley

EDIT: Kunne virkelig også godt tænke mig at se billeder af dine tats Heitmann  Thumbs Up

Gosser
Manager

« Svar #309: 18 Jul 2011, 20:00 »

Mig & min ven har lige fået en tatto med '' Fight for what you believe in, even if it means you have to fight alone'' på højere siden af ryggen med en lille skrift, skal så siges vi skulle have lov af vores forældre & fik det som konfirmation's gave eftersom vi begge er 14 Smiley

What..

The..

Fuck..

!!!

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #310: 18 Jul 2011, 20:05 »

Mon de ved hvad det betyder...

Romeo
Reserveholdsspiller

« Svar #311: 20 Jul 2011, 00:21 »

Har mit mellemnavn på ryggen :

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #312: 20 Jul 2011, 01:10 »

Arsrea hvem har i fået til at lave tatoveringer? Smiley

Ariana Grande
Manager

« Svar #313: 26 Jul 2011, 05:19 »

En af mine venner vil gerne betale for at jeg får lavet en tatovering.
Han har så selvfølgelig også valgt hvilken Tunge

Det er selvfølgelig bare en pænt ringe skitse han har lavet, men paint er sgu ikke så effektiv. Men det er altså et hjerte hvor der står Miley Cyrus og så et sort hjerte forneden.

Det skal sidde på den ene balle. Overvejer det rent faktisk kraftigt, men er fandme ikke helt sikker.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #314: 26 Jul 2011, 08:01 »

Det skal du tænke rigtig, rigtig godt over.. Tror du at du stadig vil synes at den er fed, og din kone og børn vil synes det samme når du engang bliver voksen? Altså, så er det da vel lidt barnligt at have en eller anden kendt tøs tatoveret på sin røv. Det er sjovt nu, men du skal tænke på at den er evig, så måske du skulle holde dig til en henna hvis det er .. Synes personligt ikke det er en fed idé Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010