home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 308 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tatoveringer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Tatoveringer  (Læst 228419 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #30: 06 Aug 2008, 22:44 »

Tja, min fætter kørte på et tidspunkt rundt med et FCK-batch i bagruden. Og af en eller anden grund fik han bil ca. hver anden måde en rids. Og hver gang han fik lavet ridsen (som altså koster kassen) så kom der nogle uger efter en ny. Da han en dag fjernede FCK-batchen, hvad tror du så der skete? Han har ikke fået en rids siden.

Det er selvfølgelig intet bevis, men nogle mennersker er bare for dumme. Derudover blev jeg for 1 år siden truet i Kolding da jeg gik i min FCK-trøje. Nogle folk ville sikkert reagere på samme måde hvis det var en tusch.


Ja men så skal man ifølge det du siger, slet ikke rende rundt med noget fan gear. Nægter at tro på du er mere udsat på grund af tusch som måske/måske ikke engang er synlig  Smiley
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Tatoo
« Svar #31: 07 Aug 2008, 22:42 »

Tja, min fætter kørte på et tidspunkt rundt med et FCK-batch i bagruden. Og af en eller anden grund fik han bil ca. hver anden måde en rids. Og hver gang han fik lavet ridsen (som altså koster kassen) så kom der nogle uger efter en ny. Da han en dag fjernede FCK-batchen, hvad tror du så der skete? Han har ikke fået en rids siden.

Det er selvfølgelig intet bevis, men nogle mennersker er bare for dumme. Derudover blev jeg for 1 år siden truet i Kolding da jeg gik i min FCK-trøje. Nogle folk ville sikkert reagere på samme måde hvis det var en tusch.

For halvandet år siden gik jeg inde på Rådhuspladsen i min Brøndby trøje. Det var dagen efter en kamp mod fck. En person kom hen og bøvsede mig i hovedet (vidst nok fordi jeg havde Brøndby trøje på). Underligt nok lagde jeg slet ikke mærke til det.  Grin

Well, skulle jeg før eller siden have en tatoo, kunne jeg godt finde på at få en, der indirekte betyder Brøndby. 1964 eller sådan noget. Tvivler dog på, at det skulle blive et Brøndby logo. Den skulle også sidde et sted, hvor den let kan skjules.
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #32: 07 Aug 2008, 22:43 »

For halvandet år siden gik jeg inde på Rådhuspladsen i min Brøndby trøje. Det var dagen efter en kamp mod fck. En person kom hen og bøvsede mig i hovedet (vidst nok fordi jeg havde Brøndby trøje på). Underligt nok lagde jeg slet ikke mærke til det.  Grin

Hvordan ved du så at han bøvsede? Wink
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Tatoo
« Svar #33: 07 Aug 2008, 22:50 »

Hvordan ved du så at han bøvsede? Wink

En af mine venner sagde det til mig. Wink
Logged

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #34: 07 Aug 2008, 22:53 »

Tja, min fætter kørte på et tidspunkt rundt med et FCK-batch i bagruden. Og af en eller anden grund fik han bil ca. hver anden måde en rids. Og hver gang han fik lavet ridsen (som altså koster kassen) så kom der nogle uger efter en ny. Da han en dag fjernede FCK-batchen, hvad tror du så der skete? Han har ikke fået en rids siden.

Det er selvfølgelig intet bevis, men nogle mennersker er bare for dumme. Derudover blev jeg for 1 år siden truet i Kolding da jeg gik i min FCK-trøje. Nogle folk ville sikkert reagere på samme måde hvis det var en tusch.

Også dumt at gå rundt i Kolding, vi er syge i hovedet her!   Cool
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #35: 07 Aug 2008, 23:01 »

Også dumt at gå rundt i Kolding, vi er syge i hovedet her!   Cool

Jeg boede der!? Peace

@Yessir; Jeg siger ikke, at du er mindre eller mere udsat hvis du bærer fan-gear.

Men jeg går heller ikke i mit fan-gear, de steder hvor jeg muligvis kan føle mig alt for udsat. Fx som når jeg tager i byen, hvor der er mange stive personer, lader jeg min FCK-trøje ligge i skabet. Det er lidt mere besværligt med en tattoo Smiley
Logged


Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #36: 08 Aug 2008, 20:15 »

Jeg skal have en når jeg impulsiv nok, og så skal jeg lige have fyldt 18? Der er under et år endnu, men jeg får den nok aldrig...

Det ku' være så nice hvis jeg fik denne her: 銀牙 流れ星 銀
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Tatoo
« Svar #37: 08 Aug 2008, 20:44 »

Som betyder? Opstemt
Logged

minimee1
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #38: 11 Aug 2008, 12:43 »

Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men hvornår er det set?

Nu er det ikke sket i danmark endnu, så vidt jeg ved, men i england og holland er personer blevet overfaldet pga. tilhørs forhold til en fanklub, hvor tuschen er synlig.
Logged

En gang Brøndby, altid Brøndby
Loyal i modgang, stærk i medgang

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #39: 11 Aug 2008, 13:15 »

Som betyder? Opstemt

Det er vist noget med en bestemt (tegneserie ?) hund  ??
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #40: 12 Aug 2008, 13:34 »

Tror det er hunden SILVER Opstemt
Logged


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #41: 13 Aug 2008, 08:43 »

Hvis nogen af os skulle fortryde, så er her værktøjet til at få den fjernet igen:


Wink
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #42: 19 Aug 2008, 16:05 »

Jeg har en tattovering der fylder hele bagsiden af min overarm, der har jeg fået skrevet mit efternavn/øgenavn Smiley
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #43: 19 Aug 2008, 17:57 »

Tror jeg skal have en tatoo om 5 år Opstemt

Bare en lille en hvor der skal stå; nysted
Logged

I ain't playin', nigga

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #44: 20 Aug 2008, 04:23 »

Jeg har en tattovering der fylder hele bagsiden af min overarm, der har jeg fået skrevet mit efternavn/øgenavn Smiley

Er det noget der er muligt at få et billede af?

Jeg går selv stadig med overvejelser om en tatovering. Overvejer at få tatoveret familie ned af min ene underarm, så bare på hebraisk eller sådan noget. Familien betyder meget for mig, og vil selvfølgelig også gøre det, når det kommer til at der kommer børn og kone.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010