home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 357 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tatoveringer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Tatoveringer  (Læst 227809 gange)
Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tatoo
« Svar #15: 19 Aug 2006, 21:54 »

Desuden vil jeg lige supplere mit eget indlæg op med, at jeg kun synes det er fedt, at have et klublogo tattoveret, specielt hvis de rykker ned eller bliver opløst. Fx. kunne det være stort at have en tatto med en af de klubber som fushioneret og blev til FCK.. Smiley

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #16: 19 Jul 2008, 02:37 »

er der nogen herinde som siden denne tråd blev oprettet har fået lavet en tatovering? Jeg går stadig med tanken om en tatovering. Men omkring Spurslogoet er jeg blevet lidt i tvivl. Har fundet ud af noget jeg skal have lavet, og det er noget skrift på indersiden af underarmen Wink .. Der skal stå noget omkring familie, formentlig på hebraisk eller sådan noget, altså gider ikke bare have skrevet det på dansk Grin

Grunden til at jeg overvejer ang. Spurs logoet er, at jeg ikke kan finde ud af hvordan det kan komme til at se ordentligt ud, og gider have noget der ikke ser ordentlig ud.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #17: 19 Jul 2008, 04:51 »

Har gået og samlet inspiration ind de sidste par år. Nu er det så endelig ved at være tid til jeg skal rejse en del rundt og opleve verden, og der er det klart min plan at få min. en tatoo i hvert land jeg besøger. Også skal jeg starte og slutte med at få en i Danmark.

Indtil videre har jeg til bagsiden af begge underarme, bagsiden af den ene overarm på den ene side af brystkassen (den del af brystkassen, der også rammer din arm) ovenpå brystkassen (venstre side) Og noget skrift mellem skulderbladene.

Heldigvis har jeg tatoo connections over det meste af verden, pga en ven der ejer sin egen biks og rejser rundt til konferencer hele tiden, så prisen bliver ikke et problem Smiley
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #18: 19 Jul 2008, 11:24 »



Min lille tattoo.
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #19: 19 Jul 2008, 11:26 »

Fatter sku ikke folk der får tatoveret deres kærester eller deres favoritklubber, om 10 år kan klubben være opløst, rykket ned eller alt muligt andet. Har mit efternavn tatoveret ned af venstre overarm.

Har du ikke fået lavet en Newcastle-tatovering for nylig?

Spez, din rocker.
Logged



Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #20: 19 Jul 2008, 11:37 »

Newcastle har postet denne her for nogen tid siden, men det står ikke om det er hans;

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=789.msg430396#msg430396
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #21: 19 Jul 2008, 11:39 »

Ja det var den jeg tænkte på. Jeg er da ret sikker på at det er hans, han har snakket om det på IRC Smiley
Logged



seven4
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tatoo
« Svar #22: 04 Aug 2008, 12:14 »

jeg har en på indersiden af underarmen  med Arsenal
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: Tatoo
« Svar #23: 04 Aug 2008, 12:23 »

ved ikke om det bare er mig, men kan ikke åbne dem?
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Tatoo
« Svar #24: 04 Aug 2008, 12:28 »

ved ikke om det bare er mig, men kan ikke åbne dem?
Åbne hvad? Huh
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: Tatoo
« Svar #25: 04 Aug 2008, 12:30 »

bare glem det, ved ikke hvad der skete for min com lige før
Logged

minimee1
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #26: 06 Aug 2008, 20:39 »

Nu har jeg selv 2 tatoo's og jeg skal da klart have nogle flere. Men jeg ved da, at jeg aldrig vil have brøndbys logo på kroppen.
Nu ikke for at snakke ondt om nogle klubbers fanskare, men der er sgu nogen der kan misforstå sådan en tusch og så begynde at banke løs, da man er kommet "ind" på deres område. Det lyder måske plat. Men det trods alt kun min holdning. Men det er set. Men behøver man at vise sin kærlighed til sin favorit klub på den måde. Bare man har den i hjertet, det er vel det vigtigste.
Logged

En gang Brøndby, altid Brøndby
Loyal i modgang, stærk i medgang

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #27: 06 Aug 2008, 21:54 »

Nu har jeg selv 2 tatoo's og jeg skal da klart have nogle flere. Men jeg ved da, at jeg aldrig vil have brøndbys logo på kroppen.
 Nu ikke for at snakke ondt om nogle klubbers fanskare, men der er sgu nogen der kan misforstå sådan en tusch og så begynde at banke løs, da man er kommet "ind" på deres område. Det lyder måske plat. Men det trods alt kun min holdning. Men det er set. Men behøver man at vise sin kærlighed til sin favorit klub på den måde. Bare man har den i hjertet, det er vel det vigtigste.


Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men hvornår er det set?
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tatoo
« Svar #28: 06 Aug 2008, 22:09 »

Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men hvornår er det set?

Tja, min fætter kørte på et tidspunkt rundt med et FCK-batch i bagruden. Og af en eller anden grund fik han bil ca. hver anden måde en rids. Og hver gang han fik lavet ridsen (som altså koster kassen) så kom der nogle uger efter en ny. Da han en dag fjernede FCK-batchen, hvad tror du så der skete? Han har ikke fået en rids siden.

Det er selvfølgelig intet bevis, men nogle mennersker er bare for dumme. Derudover blev jeg for 1 år siden truet i Kolding da jeg gik i min FCK-trøje. Nogle folk ville sikkert reagere på samme måde hvis det var en tusch.
Logged


ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tatoo
« Svar #29: 06 Aug 2008, 22:19 »

Jeg har fået lavet mit navn på hebraisk, da min far kommer fra Israel. Syntes det kunne være meget fedt at få lavet sådan den, for at vise lidt rødder i Israel, eller hvad man siger. Hehe... Den er dog lavet så man kan dække den til med en t-shirt, hvis nu der er nogen der får ondt i røven over at jeg er af Israelsk afstamning.



Billedet er taget et par dage efter den blev lavet, derfor den ser hævet ud og huden omkring er rød.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010