home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1264 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FmFreaks NFL franchise
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks NFL franchise  (Læst 23370 gange)
Schleidt
Reserveholdsspiller

Sv: FmFreaks NFL franchise
« Svar #90: 11 Okt 2010, 19:59 »

Så har jeg spillet min 3. kamp med Cowboys mod Texans. Det blev en komfortabel 26-0 sejr, dog efter en elendig kicker-præstation fra min side af. Missede 2 extra points, + 2 field goals i redzone. Har aldrig oplevet noget lignende.

Romo: 29/37, 312 yards, 128.8 rating, 3 TD
Witten: 17 rec, 168 yards, 1 TD
Austin: 5 rec, 119 yards
Barber: 2 TD

Defence:

J. Ratliff: 5 tackle for loss, 3 sacks, 1 forced fumble
I. Olshansky: 3 tackles, 1 forced fumble

Har byweek i næste uge, hvorefter jeg tørner sammen med Titans, hvor jeg må diske op med et eller andet for at stoppe CJ

Mike34
Lilleputspiller
*

« Svar #91: 12 Okt 2010, 01:34 »

Jeg vil da helt klart prøve kræfter med dette, tilmelder mig lige nu Opstemt

Mike34
Lilleputspiller
*

« Svar #92: 12 Okt 2010, 01:39 »

Så er jeg tilmeldt, har valgt San Diego Chargers  Cool

Mike34
Lilleputspiller
*

« Svar #93: 12 Okt 2010, 02:29 »

Så er 3. kamp i sæsonen spillet, Chargers vandt 37-11 over Seahawks, i en kamp hvor Seattle kun blev tilladt 75 offensive yards.

Offense:
Rivers: 15/20 med en rating på 135,4, 284 yards, 3 TD, INT
Gates: 9 REC, 119 yards, TD
Jackson: 3 REC, 79 yards
Crayton: 2 REC, 65 yards, 2 TD
Sproles: 17 ATT, 75 yards, TD
Mathews: 5 ATT, 17 yards, TD

Defence:
L. English: 2 Tackles for loss, sack
D. Stuckey: INT
L. Castillo: 1 Tackle, Sack

I næste kamp venter Arizona Cardinals

Altid FCK
Manager

« Svar #94: 12 Okt 2010, 09:29 »

Ville det ikke være en ide, at sætte niveauet op? Synes alle vinder kæmpe stort Smiley

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #95: 12 Okt 2010, 13:10 »

Ville det ikke være en ide, at sætte niveauet op? Synes alle vinder kæmpe stort Smiley

Synes jeg også vi skulle, men jeg ved ikke om det er muligt at gøre nu..  Smiley

Bimmand
Gæst

« Svar #96: 12 Okt 2010, 13:26 »

Ser om jeg kan sætte det når jeg komme rhjem om en times tid?

Har alles spillet runde for så skifte rjeg idag?

Enged
Gæst

« Svar #97: 12 Okt 2010, 13:33 »

Inferno og jeg har endnu ikke spillet vores kamp, vi har lidt problemer med at connecte, men det burde blive løst.

Bimmand
Gæst

« Svar #98: 12 Okt 2010, 19:08 »

Nivuet er skiftet fra Pro til ALL-Pro

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #99: 13 Okt 2010, 16:28 »

Er det idag der bliver skiftet week?

Bimmand
Gæst

« Svar #100: 13 Okt 2010, 16:35 »

ja, det gør der inden for 5 min, men kan se at Inferno ikke har spillets sin 3 week kamp

Bimmand
Gæst

« Svar #101: 13 Okt 2010, 16:39 »

Så er du skiftes

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #102: 13 Okt 2010, 19:06 »

Ravens vs. Steelers - Uge 4

Så var det tid til Steelers, et hold vi frygtede på forhånd, de var dog 0-3, men de var sultne, og skal til at vågne op hvis de ikke vil komme for langt bagud.

På første drive, skulle en meget vigtig beslutning tages, vi valgte at bevæge bolden stille og roligt frem af banen og spise tid, hvilket vi gjorde flot, vi stod nu på 1 yardlinjen, med en fjerde down. Vi tog en våget beslutning og gik på den, og det viste sig at være smart. Fordi helt inde i endzone var HEAAAAAP helt fri, og TD.
7-0
Steelers første angrebsserie, blev en tre og ud uden yards overhoved! Utrolig godt passrush og fremragende spil af vores secondary!
Endnu et stærkt drive fra vores side, ender ud i et TD, denne gang et godt pass til Ray Rice.
14-0
På efterfølgende kick off, kommer vi 5 mand flyvende og får lavet en kanon tackling på Randle El, og Fumble! og vi har den igen!
Det skal vi da også udnytte, hvilket vi også gør! God hurtig angrebs serie, som ender i et 5 yard TD løb af Ray Rice!
21-0
Endnu engang blev steelers holdt. Vi har nu 20 sek tilbage af anden quarter, og skal modtage bolden, kan vi nå endnu mere? Det kunne vi ikke, og må tage til pausen i front 21-0

Så kunne man endelig mærke det er et af ligaens bedste forsvar vi er oppe imod. Flaccos første INT i år er en realitet, Ike Taylor læser den fremragende og kommer hoppende ind ig får interceptet den. Farlig position Steelers har den i nu. Men på spillet lige efter, gør vi det helt onde ved en såret mand.. Big ben med en INT, fremragende forsvarsspil af Josh Wilson.
Nej nej nej.. Nu lavede Flacco så en int, mens han er ved at tage et hit kaster han den, lige i hænderne på Gay..
Så tog big ben et hurtigt kast til ward, også kunne FB Johnson ellers nemt tage et 2 yards løb til TD
21-7
Det her minder om noget man har set før! Nu gør Flacce præcis det samme igen, INT mens han var ved at blive tacklet.
Men deffense viser stærkt spil! først en tackling for minus, og derefter et sack! vigtig 3. down nu, incomplete! De går på denne fjerde down, men nej det må ikke ske! Vi har en mand der dækker Ward 100% men han over satser og giver et TD til steelers.
21-14
Nu skal der ikke flere dumme fejl, små sikkre kast, og løb og den her skal bare i hus. Vi vælger at punte fremfor et 54 yard fieldgoal, hvilket skulle vise sig at være rigtig smart, vi får stoppet den på 5 yardlinjen, og på spillet efter INT Josh Wilson igen! og denne gang tager han den hele vejen !
28-14
Nu har Steelers ikke meget tid, og et meget vigtigt sack af vores unge fyr Terrence "Mount" Cody! 31 sek tilbage. og på spillet bagefter endnu et sack! Og nu er det turnover on downs. Sejren er i hus..

En sejr på 28-14 mod en modstander med lidt selvtillid, det kunne man også mærke, men de bidte stadig fra sig, og viste sig som det super bowl hold man kender dem som, en gang imellem. Vi kan ikke se os helt tilfredse, vores deffense spiller som en drøm igen, men Flacce levere en forfærdelig indsats på trods af en fremragende start¨

Lidt stats:

Player of the game: Josh Wilson

QB:
Flacco/ 181 yards - 2 TD - 3 INT
HB:
Ray Rice/ 13 forsøg - 48 yards - 1 TD
Receiving:
Houshmandsadeh/ 4 rec - 34 yards
Ray Rice/ 3 rec - 20 yards - 1 TD
Heap/ 3 rec - 43 yards - 1 TD
Boldin/ 2 rec - 26 yards
Mason/ 2 rec - 48 yards
McClain/ 1 rec - 10 yards

Deffense:

Cody 1 sack
Pryce 1 sack
Washington 1 sack
Josh Wilson 2 INT - 1 TD
Zbikowski 1 Forced Fumble
Donte Stallworth Fumble recovered to TD

Uanset hvad bliver man nød til at være tilfreds med vores sæsonstart, ubesejrede efter 4 kampe må siges at være tilfredsstillende og kunne opfylde vores mål, at komme i PO. Og sejr over alle i divisionen må også siges at være meget tilfredsstillende!

Enged
Gæst

« Svar #103: 13 Okt 2010, 21:05 »

Efter mit skrivebordsnederlag til Inferno var jeg lidt fortørnet, men efter min kamp mod Gunger er det fortrængt.
Gunger startede kampen med et 47 yard kast til Michael Craptree og der blev jeg lidt nervøs, men det viste sig at det ikke var nødvendigt. Jeg fik stoppet ham i red zone og det blev kun til et field goal. Derefter marcherede Falcons med Ryan i spidsen ned ad banen og et touchdown blev sat ind. Rent faktisk lykkedes det ikke for 49ers at stoppe Falcons på et eneste drive, og da de samtidig selv kastede to, user picked Wink, interceptions og ellers havde svært ved at komme gennem forsvaret endte kampen med knusende 35-3 til Falcons i en kamp hvor Matt Ryan ramte på 15 ud af 18 kast for 287 yards, 4 touchdowns og derfor en QB rating på maksimale 158,3.
Defensivt var det pass deflections der var flest af, men Sean Weatherspoon fik ram på boldføreren 5 gange og lavet et enkelt sack. FS Thomas Decoud fik desuden lavet to interceptions i en kamp hvor der burde have været flere fra min side.

Gungner
Gæst

« Svar #104: 13 Okt 2010, 21:08 »

Efter din anden TD gav jeg op, og havde erkendt nederlaget, hehe

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010