home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:00:58 Shanesag Fodbold Atlético Madrid tråden
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23534
  0 Brugere, 1120 Gæster Online.

Indlæg: 1133929 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: arweqah
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FmFreaks NFL franchise
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks NFL franchise  (Læst 27949 gange)
Bimmand
Gæst
 
FmFreaks NFL franchise
« : 23 Sep 2010, 18:47 »

Hey alle NFL fans her på Freaks.

Jeg har lavet en franchise i Madden 11, det er på Playstation 3.
Man vælger hold efter først til mølle princippet.
Der er plads til 32 hold.
Man spiller kampe Søndag og Tirsdag/Onsdag.
Jeg siger når i kan handle spillere med hinanden, men i kan kun handle fra Week 1 til Week 6
Jeg regner med der kommer præmier til dem der kommer i Super Bowl.

Sådan joiner i ligaen.

I madden 11 er der noget der hedde Online vælg det ->  Gå ind i Online og vælg join Franchise -> ligaen hedder fmfreaks og koden er freaks123.

Kampene begynder Onsdag den 29 September, men folk kan joine ligaen indtil uge 6 i spillet.
Også kan man joine igen når play off går igang, dog kan man ikke joine de hold der er i playoff, der må man vente til en ny sæson


Hilsen Bimmand.

Tilmeldte :

Bimmand : New England Patriots
BenjaBabs : Baltimore Ravens
Enged : Atlanta Falcons
Frenzy : Minnesota Vikings
Inferno : ?
Gerre : Tennessee Titans
Schleidt : Dallas Cowboys
Gunger : San Francisco 49ers
« Seneste Redigering: 04 Okt 2010, 15:00 af Enged » Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks NFL franchise
« Svar #1: 23 Sep 2010, 18:52 »

Ville sgu ellers gerne være med... Men er desværre på efterskole, så det må blive uden mig Skuffet Men ønsker ham der vælger Packers held og lykke Wink
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks NFL franchise
« Svar #2: 23 Sep 2010, 18:58 »

Jeg vil gerne være med Smiley

Jeg melder mig ind i ligaen senere Smiley Selvom jeg ikke er den bedste er jeg selvfølgelig klar på en sjov franchise med jer på freaks Smiley
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: FmFreaks NFL franchise
« Svar #3: 23 Sep 2010, 19:09 »

det er også kun for sjovt, jeg er heller ikke den bedste, men gør det for sjovt
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks NFL franchise
« Svar #4: 23 Sep 2010, 19:22 »

btw mit PSN er benjababs, ved ikke om det skal bruges, men så kan man i hvert fald aftale nærmere om kampene og hvad tid osv :p

EDIT: Hvad skille er AI på? Vi får næppe 32 med på idéen selvom det kunne være fedt..  Smiley
« Seneste Redigering: 23 Sep 2010, 19:25 af BenjaBabs » Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks NFL franchise
« Svar #5: 23 Sep 2010, 19:29 »

Jeg er med nu, jeg har valgt Ravens Wink Good Luck everybody, see you in SuperBowl? Opstemt
« Seneste Redigering: 23 Sep 2010, 19:34 af BenjaBabs » Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: FmFreaks NFL franchise
« Svar #6: 23 Sep 2010, 19:37 »

Der er vist Pro, nej men så må de hold der ikke bliver valgt CPU hold.

Tidsfrist for tilmeldningen bliver Tirsdag eller onsdag i næste uge.
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks NFL franchise
« Svar #7: 23 Sep 2010, 21:49 »

Er det nødvendigt at lave en tilmeldings frist? Ville det ikke være nemmere at sige, vi starter tirsdag eller onsdag, også kan folk bare joine et par uger inde i sæsonen hvis det er det de vil? Også sige at fra uge 6 er der lukket for tilmelding, men at den åbner igen inden off season eller at man kun kan tage hold der ikke er i playoffs? Smiley
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: FmFreaks NFL franchise
« Svar #8: 24 Sep 2010, 08:06 »

jo det var en god ide
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks NFL franchise
« Svar #9: 24 Sep 2010, 08:59 »

Jeg vil godt være med men jeg er næsten ikke hjemme i Oktober måned. Tror at jeg er hjemme i ca. en uge af Oktober så tror desværre ikke at det går Skuffet
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Bimmand
Gæst
 
Sv: FmFreaks NFL franchise
« Svar #10: 25 Sep 2010, 18:21 »

Vi skal havde flere med Smiley
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks NFL franchise
« Svar #11: 25 Sep 2010, 19:09 »

Har du lagt det på andre sider? Smiley Kunne være en ide at smide det på pcmfreaks, og se om man kan finde nogle der også Smiley det er jo trodsalt søstersiden Opstemt
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: FmFreaks NFL franchise
« Svar #12: 25 Sep 2010, 19:22 »

har ikke en bruger derinde, evt du kan ligge du op derinde så
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks NFL franchise
« Svar #13: 25 Sep 2010, 19:24 »

Kan jeg godt, men bliver lidt senere Smiley
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks NFL franchise
« Svar #14: 25 Sep 2010, 21:03 »

Så er den smidt på pcmfreaks, jeg skriver hvis der er nogle tilmeldte derfra, så du lige kan opdatere tråden Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010