home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 914 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FmFreaks NFL franchise
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks NFL franchise  (Læst 23315 gange)
Gungner
Gæst

Sv: FmFreaks NFL franchise
« Svar #45: 04 Okt 2010, 14:44 »

SÅ er jeg meldt til med favorit holdet, San Francisco 49'ers.

Første kamp var ude mod Seahawks, der blev slået med de nette cifre, 28-0!  Smiley

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #46: 05 Okt 2010, 11:27 »

Hvornår går vi en uge videre Smiley

Gungner
Gæst

« Svar #47: 05 Okt 2010, 12:53 »

Tjah, der står at næste kamp er på mandag

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #48: 05 Okt 2010, 15:34 »

nå okay, havde jeg ikke lige fået set Smiley Det var mere jeg ved at Bimmand kan få den til at gå en uge, nu når alle alligevel har spillet deres kampe(?) Men vi kan også bare vente, kan være der kommer flere med på vognen.. Smiley

Gungner
Gæst

« Svar #49: 05 Okt 2010, 16:41 »

Ja, efter 28-0, er jeg indstillet på at sparke mere røv så hurtigt som muligt Grin

Schleidt
Reserveholdsspiller

« Svar #50: 06 Okt 2010, 00:41 »

Så har jeg netop færdiggjort min anden kamp mod Bears. Det blev en fornuftig sejr på 31-7, eneste minus var at jeg tillod dem 173 yards (heraf 169 passing yards). Men det er noget jeg arbejder på, så jeg er fortrøstningsfuld alligevel Smiley

Romo: 144,5, 17/21, 193 yards, 4 TD
Barber rushing: 15 att, 85 yards, 5.6 avg.
Miles Austin: 3 receptions, 83 yards, 2 TD
Derudover et touchdown fra Witten og Barber

Defence:

Ratliff: 4 tackles, 2 sacks
Newman: 4 tackles, 1 interception

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #51: 06 Okt 2010, 09:26 »

Ravens vs Bengals - Uge 2

Så er det tid til anden spille runde, hvor Bengals er på menuen.
Allerede på første drive viser Bengals deres stærke passinggame, men overraskende brænder Nugent, et nemt field goal.
På stort set samme måde kommer vi hurtigt ned i redzone, vi formår dog ikke at konvertere vores 3. down, så vi må nøjes med et field goal. 3-0
som i sidste uge,  beviser vores deffense igen hvorfor de er en af ligaens bedste! Forced fumble, vi har bolden!
Endnu engang, formår vi dog ikke at komme hele vejen til endzone, og vi må se os tilfredse med et fieldgoal. 6-0
Men vi skulle da ikke snydes for at TD inden pausen, dejlig langt kast til Boldin i endzone! 13-0
Nu ville vorfes speciel team også vise tænder! Fumble på det efter følgende kickoff, hvilket giver os mulighed for endnu en scoring med kun 2 sek tilbage! Vi tog det sikkre field goal, og kan nu gå til pause med en føring på 16-0

Vi starter anden halvleg med et TD RAY RICE! 26 yard løb. 23-0. Vi var ikke færdige endnu, endnu et godt drive, som ender ud i et field goal. 26-0. Vi troede kampen var slut og der ikke ville ske mere end nogle halv sløje forsøg fra Bengals, det skete ikke, de nogede kun et sløjt spil og så var der interception til TD. 33-0.
Kampen skulle også sluttes med et SACK! det var det, en sikker sejr på 33-0

Vi fik ændret på det svage offense fra sidst, en stor succes, og vores deffense spillede fortsat, helt fantastisk!

Lidt stats:

QB:

Flacco/ Rating: 120,3 - Yards 261 - 1 TD

HB:

Rice/ 12 forsøg - 63 yards - 1 TD

WR:

Boldin/ 4 receptions - 72 yards - 1 TD
Heap/ 3 receptions - 76 yards - 0 TD
Housmandzadeh/ 2 reception - 36 yards - 0 TD
Mason/ 3 receptions - 51 yards - 0 TD
Ray Rice/ 3 receptions - 24 yards - 0 TD

Deffense:

McClain/ 1 sack
Gregg/ 1 sack
Foxworth/ 1 Interception
Nakamura/ 1 forced fumble
Landry/ 1 Forced fumble
Dickson/ Fumble recovered
Wilson/ Fumble recovered
« Seneste Redigering: 10 Okt 2010, 14:44 af BenjaBabs » Logged

Bimmand
Gæst

« Svar #52: 06 Okt 2010, 18:40 »

Andne runde er op, skal spilles førdig indne søndag klokken 1500

Jeg tabte selv min kamp, men og bliver stoppet (1 yard lined 2 intc, og med med 10 sek kaster jeg bolden til

Gungner
Gæst

« Svar #53: 06 Okt 2010, 20:45 »

Så er anden runde spillet med mit San Francisco 49'ers hold.

Modstanderen var New Orleans Saints, der startede som lyn og torden, men i sidste ende kunne jeg hive en fortjent 38-26 sejr hjem.

PS: jeg tror dette var min sidste online kamp, da jeg ganske enkelt ikke gider betale 60 kr for at lov at gå online i Madden

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #54: 06 Okt 2010, 20:47 »

Skal man da heller ikke?

Gungner
Gæst

« Svar #55: 06 Okt 2010, 20:56 »

Der står jeg har 5 dage tilbage af min online trial, derefter skal jeg købe Madden Online Pass for 59,95 kroner

Frenzy
Lilleputspiller
*

« Svar #56: 07 Okt 2010, 09:51 »

Uge 2 - Miami Dolphins - Minnesota Vikings

Starter med at receive, men efter et dårligt drive og en fumble som blev recovered igen endte det med at jeg punted bolden væk. Starter dårligt med defense og tillader dem en masse yardage ned til min 28 linie hvor jeg får dem stoppet og de ender med et field goal.
3-0
Kommer så stærkt igen og har en stærk tro på min Running Back Adrian Peterson som ender med et touchdown efter nogen plays.
3-7
Sparker bolden ned til venstre hjørne og tager kontrollen over CB Asher Allen som for løbet udenom blockerne og laver en rygbrækkende tackling på Dolphins KR som ender i en forced fumble som Greg Lewis får fat i bolden på Dolphins 15 yard linie.
kort og brutalt og iskoldt af Brett Favre kaster han en hård bold til Bernard Berrian som griber den i luften og der er touchdown
3-14
Efter den flotte drive bliver jeg lidt for selvsikker og Dolphins kommer ned og scorer et Field goal til.
6-14
Og endnu en gang med 1 minut tilbage af 2nd quarter bliver jeg overmodige og på 4 down og 2 vælger jeg at løber bolden i stedet for at punte og det ender med at jeg bliver tacklet centimeter fra linjen.
Dolphins for den på 35 yard linjen og vælger at tage skyde Field goal med det samme og scorer.
9-14
3rd quarter starter ikke så godt. De kommer langt ned på min banehalvdel, men mirakuløst kommer jeg tilbage og laver to sacks lige efter hinanden med henholdsvis Kevin Williams og Ray Edwards. De prøver et field goal men rammer stolpen og ryger væk.
Kommer godt igang med offense og slutter af med et fantastisk kast til Sidney Rice som er helt fri dybt på banen.
9-21
Starter godt i defense med en tackle fra Kevin Williams som ender i en fumble og Ray Edwards for fat på den først. Ender med at punte den væk efter nogen dårlige plays. Efter nogen plays og Dolphins er halvejs på egen halvdel kommer Vikings defence stærkt igen med en sack, en incomplete pass og to ekstra sacks fær jeg bolden på dolphins halvdel. Kaster et kort kast til Kim Kleinsasser som scorer touchdown.
9-28
For så en sack mere og de har 3rd and long med halvt minut igen og jeg vælger så at blitzer men kommer ikke ind og sacket quarterbacken inden han sender bolden meget dybt til sin receiver i endzone som jeg synes helt klart var out of bounds men dommerne dømmer den inde. Valgte at challenge dommen men de dømte den stadig inde.
16-28

Player of the Game
Kevin Williams

Facts
Passing:
Brett Favre: QB rating: 142, 10/14, 137 yards, 3 TD

Running:
Adrian Peterson: 18 carries, 97 yards, 1 TD

Receiving:
Sidney Rice: 3 rec, 34 yards, 1 TD
Adrian Peterson: 3 rec, 32 yards
Bernard Berrian: 2 rec, 34 yards, 1 TD
Tony Richardson: 1 rec, 23 yards
Jim Kleinsasser: 1 rec, 14 yards, 1 TD

Defense:
Kevin Williams: 4 tackles, 4 sacks, 1 forced fumble
Cedric Griffin: 4 tackles
Ray Edwards: 3 tackles, 2 sacks, 1 fumble rec
Pat Williams: 2 tackles, 1 sack
Asher Allen: 2 tackles, 1 forced fumble
Greg Lewis: 1 fumble rec

Glæder mig til næste kamp mod mine rivaler Detroit Lions på Humprey Metrodome
V-I-K-I-N-G-S
« Seneste Redigering: 07 Okt 2010, 12:02 af Frenzy » Logged

Enged
Gæst

« Svar #57: 07 Okt 2010, 10:31 »

@Gunger kig på bagsiden af din manual, der står den kode du skal bruge.

Bimmand
Gæst

« Svar #58: 10 Okt 2010, 11:44 »

Husk nu man godt må handle spillere, jeg vil genre trade nogle mine spillere men kom med bud på hvem vi kan trade i en pb.

Husk nu når sæsonen er færdig så bliver man ved, regner med vi skal spille mange sæsoner, hvis folk har tid og lyst til det?

Husk at der er deadline klokken 15 idag på 2 week

Enged
Gæst

« Svar #59: 10 Okt 2010, 11:47 »

Arg. Jeg har en køretime her klokken 12, så jeg når næppe min kamp inden, men hvis jeg spiller den lige bagefter er det vel okay? Peace

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010