home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 284 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Annonceringer
| | | | |-+  Football Manager 2011 Demo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2011 Demo  (Læst 33596 gange)
King
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #60: 22 Okt 2010, 15:47 »

Hehe demoen er altid fyldt op med fejl og bugs !! // Så ro på. Den fulde version skal nok fixe alle fejl og først der kan man bedømme det. Demo'er burde ikke bedømmes..
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #61: 22 Okt 2010, 15:49 »

Hehe demoen er altid fyldt op med fejl og bugs !! // Så ro på. Den fulde version skal nok fixe alle fejl og først der kan man bedømme det. Demo'er burde ikke bedømmes..

Selvfølgelig bør demoen bedømmes da det er det produkt folk får den 5. November at der så kommer en patch med det samme der retter mange af de fejl er så hvad det er.
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #62: 22 Okt 2010, 15:52 »

hmmm Har nu prøvet at installere, men uanset hvor jeg vælger den skal installere det hen, bliver den ved med at sige jeg skal vælge en anden destination? Jeg har Windows 7 jeg har prøvet kør som administrator...
Logged

Crespo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #63: 22 Okt 2010, 17:15 »

hmmm Har nu prøvet at installere, men uanset hvor jeg vælger den skal installere det hen, bliver den ved med at sige jeg skal vælge en anden destination? Jeg har Windows 7 jeg har prøvet kør som administrator...



Jeg har samme problem,min gamle pc med xp ingen problemer,men min nye bærebar (Købt idag d 22/10-10 med Windows 7 kan jeg ikke en skid... Huh
Logged

Så kan de lære det.....

King
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #64: 23 Okt 2010, 12:33 »

Selvfølgelig bør demoen bedømmes da det er det produkt folk får den 5. November at der så kommer en patch med det samme der retter mange af de fejl er så hvad det er.

Yee.. Men når de selv siger der er en patch garanteret på releasedatoen, så ved de fleste nok, at dette produkt mangler lidt før det er færdigt.  Thumbs Up
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #65: 23 Okt 2010, 18:46 »

Det er meget muligt der er bugs og fejl, men der er bestemt områder, der ødelægger spil-oplevelsen. Eksempelvis agentdelen. Nu har jeg spillet med både store og mindre klubber, hvor agenterne kræver fuldstændige hjernedøde ting. x spiller koster 20 mio men agenten ønsker et engangsbeløb på 15 mio. kr og et et honorar på 25 mio. kr. Desuden skal man betale løn. Det er et dødt marked i forvejen i spillet, så man kan ikke selv komme af med spillere, så den her feature betyde at man ikke kan købe eller sælge spillere. Det er fint at man gerne vil gøre spillet så realistisk som overhovedet muligt men mig bekendt er alle agenter i verdenen ikke urimelige, hvilket man næsten skulle tro. Man kan ikke forny kontrakter, sælge spillere eller købe nye uden at klubben får et enormt underskud uanset om der er tale om store eller små klubber. Sådan er det trods alt ikke IRL med undtagelse af de største klubber, der enorme underskud.

HELT ENIG!!!

Det er stort set umuligt at få solgt nogle af de dyrere halv-stjerne spillere - hvilket jo egentligt er realistisk nok. Det er dog fuldstændig umuligt at holde styr på økonomien samtidig med, at man skal forlænge eller lave nye kontrakter! Sur
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #66: 23 Okt 2010, 20:49 »

Har nu spillet til December 2010, hvorefter jeg ikke kan spille videre.... Burde man ikke kunne spille bare én sæson, eller er det bare sådan i FM's demoer ? Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #67: 23 Okt 2010, 21:01 »

Sådan er det bare Smiley

De skal jo lokke dig til, at købe spillet Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #68: 23 Okt 2010, 21:16 »

Hvem sys i personligt er den bedste spiller i FM. Eller måske den mest spændende, lovende og overraskende spiller. Altså tænker på spillerne, der ligger lige under Messi og C. Ronaldo Opstemt
Logged

Alex-abbott
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #69: 24 Okt 2010, 03:56 »

Lidt mere kritik fra min side, hold kæft, hvor er jeg bare skuffet.

Uanet hvem man interagerer med i det her spil, så resulterer det i uro og had. Man kan ikke bede sine spillere om noget som helst uden at de bliver teenagefornærmede. Man kan ikke sælge eller leje en spiller ud uden alle hans tøse-veninder, skaber ballade i truppen. Hans slimede agent kræver mere end, hvad spiller koster alene i honorar og hvis man ikke opfylder disse fantatiske krav, så kommer man på hans hade-liste bogstavlig talt.

Ens bestyrelse i klubben, siger nej til stor set alting uanset om man spørger om flere penge, bedre faciliteter eller en ny rugeklub.

Med mindre man er City, Shakthar eller Real Madrid, altså klubber, så kan man ikke undgå at ens respektive klub giver underskud, da man ærlig talt ikke kan overleve økonomisk uden en rigmands penge i spillet. Jeg foretrækker eksotiske klubber som Colo Colo,  River Plate og Danubio og den slags klubber kan hverken sælge, investere eller tilbyde deres spillere nye kontrakter uden at klubben går fallit.

Det ødelægger virkelig spiloplevelsen for undertegnet. Man bliver frusteret, hvis man ikke kan holde på sine bærende spiller fordi en agent ønsker et hjernedødt beløb, som intet har med spillerens løn at gøre. Jeg fatter simpelthen ikke, hvorfor man skal betale agenten for disse ydelser mig bekendt er det spilleren og agenten, der skal aftale, hvad agenten skal have i honorar ikke den købende klub. Hver gang man ønsker at investere i en spiller, så bliver handlen stoppet fordi agentens egne krav, er større end spillerens ditto. Ifølge min optik, er majoritten af agenter i spillet utålmodige og grådige pr. automatik, hvilket ikke er tilfældet i virkeligheden. Der enkelte meget grådige agenter, men flertallet ønsker vægter vel spillerens ønsker højere end deres salær.

ØV, hvor er det en latterlig feature. Ideen er rigtig god, men udførelsen, er på ingen måde gennemtænkt, hvilket generelt er kendetegnet for dette års version.

Value for money - NO fucking Way!





Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #70: 24 Okt 2010, 18:24 »

Sådan er det bare Smiley

De skal jo lokke dig til, at købe spillet Smiley

Jeg har forudbestilt det Peace

Orker bare ikke at vente på at det udkommer Grin
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #71: 24 Okt 2010, 18:57 »


Det ødelægger virkelig spiloplevelsen for undertegnet. Man bliver frusteret, hvis man ikke kan holde på sine bærende spiller fordi en agent ønsker et hjernedødt beløb, som intet har med spillerens løn at gøre. Jeg fatter simpelthen ikke, hvorfor man skal betale agenten for disse ydelser mig bekendt er det spilleren og agenten, der skal aftale, hvad agenten skal have i honorar ikke den købende klub. Hver gang man ønsker at investere i en spiller, så bliver handlen stoppet fordi agentens egne krav, er større end spillerens ditto. Ifølge min optik, er majoritten af agenter i spillet utålmodige og grådige pr. automatik, hvilket ikke er tilfældet i virkeligheden. Der enkelte meget grådige agenter, men flertallet ønsker vægter vel spillerens ønsker højere end deres salær.
 

Enig - det har jeg også oplevet flere gange i mit BIF-spil...  Skuffet
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #72: 25 Okt 2010, 18:25 »

Er ved at være godt træt af demoen. Synes der er nogle problemer, der desværre ser ud til at være helt skæve. I kampmotoren presser forsvarerne jo ofte ikke, de bakker bare og løber endda i nogle tilfælde væk fra angriberen - Helt hen i hegnet!!

Mine rådgivere er også helt skæve på den, sidst sagde den ene, at jeg burde sætte Forlan på bænken grundet dårlig form - hans sidste 5 kampe havde et snit på 7,32 og 5 mål til følge, ikke just til en bænkevarmer skulle jeg mene..

Men glæder mig nu stadig til det nye spil...
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #73: 27 Okt 2010, 11:50 »

Ligegyldig hvor dårlig den nye opdatering af spillet er, så køber jeg det troeligt hvert år, og når man først kommer igang med spillet, så er det jo skide sjovt.

De nye tiltag er der en del af, og nogen er bedre end andre. Agentdelen ved køb har jeg ikke haft de store problemer med. Jeg nedsætter altid hans krav til lige under 10% af prisen på spilleren, og de har accepteret hver gang. Til gengæld syntes jeg signonfee er steget MEGET, hvilket gør det til en dyr omgang at købe de store stjerner. Kampmotoren syntes jeg kører godt, og det er da fedt at se når spillerne fejrer en scoring med en ordentlig dans, eller det modsatte når de brænder en stor chance....underhold ende. De første par gange jeg snakkede med en spiller var ikke den store succes. Sådan som det fungerede i FM2010 er nok heller ikke realistisk, da man jo bare kunne give en spiller den store skideballe uden det gjorde det mindste. Nu skal man starte lidt på listefødder, og så se hvordan han reagerer. Jeg syntes det er MEGET mere realistisk, og har gjort interaktioner med spillerne til en større og vigtigere del af spillet. Men er det ikke også sådan i den virklige verden med alle de krukkede stjernespillere?

Men kort fortalt glæder jeg mig til den nye version, især efter mit favorithold Liverpool har fået nye ejere. Det må have hjulpet på økonomien, så der forhåbentlig er råd til et par spillere til den smalle trup. Angrebet og mitbanen trænger nemlig gevaldigt til et par nye ansigter. Til trods for dette, så har jeg i demoen kun tabt 1 kamp ud af 13 i ligaen indtil videre.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Incestic
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #74: 28 Okt 2010, 14:18 »

Nu har jeg efterhånden spillet en halv sæson med Liverpool og jeg kan kun være enig med de ovenstående indlæg. Agentdelen er et skide godt initiativ og det skaber da også en vis realisme i spillet, men det er bare langt fra gennemtænkt. Det virker umuligt at køre en overskudsforretning i nogen klub, for ligegyldigt om man satser på ungdomstalenter, superstjerner eller de store spillerkup er agenternes honorar og spillernes signon-fee så vandvittig urealistisk højt.

SI-Games skal passe på med at deres spil ikke bliver for realistisk. Ja, det er sikkert skide svært at være manager i den virkelige verden og SI-Games prøver selvfølgelig at skabe mere realisme i spillet. Men en del af spillet er også at det er tilgængeligt for alle, og at man ikke behøver at være den skarbeste kniv i skuffen for at spille spillet. Hvis de laver spillet ALT for detaljeret, fjerner de spilleglæden ved spillet. Jeg er i hvert fald en af den type managere der ikke orker pressekonferencer o.l. men det virker som om jeg ikke har noget valg i demoen og at jeg er nødt til at fokusere mere på at tale med mine spillere og deres agenter, mere end rent faktisk at spille spillet.

Derudover er der en lang række småfejl. Man kan ikke se lønnen man tilbyder den pågældende spiller i kontrakten, dårlig oversigt på "home" skærmen osv.
- Og så har Joe Cole hysterisk dårlige stats i forhold til hvor vild han er i virkeligheden Opstemt

De har i hvert fald meget at forbedre til den endelige udgivelse!
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010