home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 415 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Annonceringer
| | | | |-+  Football Manager 2011 Demo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2011 Demo  (Læst 33633 gange)
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #45: 21 Okt 2010, 11:45 »

jeg er stadig kun igang med at downloade spillet, så jeg ved ikk helt hvordan spillet er, men er da 99% sikker på man kan bruge taktikker fra demoen, til det rigtige spil, og man kan sandsynligvis også bruge dem fra FM10 Smiley Og glæder mig til demoen er downloadet færdig!! Opstemt
Logged

Aldrig alene!

Barrett17
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #46: 21 Okt 2010, 11:59 »

Hvordan og hvorhenne kan jeg downloade FM 2011???
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #47: 21 Okt 2010, 11:59 »

Hvordan og hvorhenne kan jeg downloade FM 2011???

På steam Smiley
Logged

Barrett17
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #48: 21 Okt 2010, 12:02 »

Jeg takker Smiley
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #49: 21 Okt 2010, 12:22 »

Hvad sker der lige for at der ikke er nogen tribuner? Huh kan heller ikke se de der huse og andre bygninger som der skulle være i baggrunden.. Skuffet
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Lega
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #50: 21 Okt 2010, 12:28 »

Hvad sker der lige for at der ikke er nogen tribuner? Huh kan heller ikke se de der huse og andre bygninger som der skulle være i baggrunden.. Skuffet


Sæt grafikken op under options. Hvis du ikke kan det, så er det høst sansynlig din pc det er galt med.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #51: 21 Okt 2010, 12:36 »

Herligt Sur

Men tak for hjælpen.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #52: 21 Okt 2010, 12:41 »

Herligt Sur

Men tak for hjælpen.

frem med dankortet
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #53: 21 Okt 2010, 14:04 »

frem med dankortet

Ikke alligevel. Fik dt til at virke Opstemt

Skulle bare ind i indstillingerne og sætte det hele til.

Har også fået gamet lidt. Valgte Brøndby og min første kamp vandt jeg 8-0 i en venskabskamp og min defensiv fungerede fint i kampene (urealistisk). Første mål jeg lukke ind var i min første betydningsfulde kamp i EL mod Teteks fra Makedonien. Den vandt jeg 12-1. Slog dem sammenlagt 18-1 hvilket er meget godt når jeg stillede med reserver over hele linjen... Har også vundet begge mine ligakampe i ligaen så det er startet fint. Bruno og Agger er EL-topscorere Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

ghgh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #54: 21 Okt 2010, 17:41 »

Jeg kan forstå at en gemmer i demo'en er kompatibel med den rigtige udgave, så man kan bare køre videre på sin demo-gemmer. Men vil der ik stadig ikke være stor forskel ved fx at starte en rigtig gemmer med det nye spil?
Logged

Thomas K
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #55: 21 Okt 2010, 17:44 »

Jo, for der er mange begrænsninger i demo'en. Lille database/få spillere og kun den ene valgte liga du kan spille.
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #56: 21 Okt 2010, 19:41 »

Så har man spillet FM 11 fra imorges til nu, og det er vil på tide at komme med en lille tanke eller to om det.

Spillet minder for mig utrolig meget om de sidste par års versioner. Ja, spillet virker fint og selve "interfacet" er lavet om. Jeg er nu ikke helt solgt på det nye interface, men man lærer vel at bruge det. Det virker simpelt, og alligevel ikke. Nyhedsmeddelser kommer ikke længere op over hinanden, men er nu "på siderne" så at sige. Igen en smule forvirrende. Savner dog utrolig meget snart noget nyt i denne serie, ja agent delen er spændende, men ikke revolutionerende og spørgsmålene til pressemøderne er det samme som i FM10- har hvertfald ikke set noget nyt hidtil.

Ja det er en demo og de udelader med vilje noget ting. Men for pokker jeg savner et slags modspil til FM. Det kunne være sundt og være med til at skabe noget lidt mere "nyt" år efter år.

3D er dog forbedret, men igen hvis man bliver imponeret over det, så skal der ikke så meget til. Det er flottere og virker mere "glat", men stadig en anelse unaturligt. Stadions er okay, og fansene er....stadig håbløse at kigge på.

En ting er dog sikkert. Spillet bliver købt, men nok mere pga. afhængigheds problemer til spillet.  Thumbs Up

3/5 ikke noget nyt. Ikke noget "wow" efter min mening.

Glæder mig til den fulde version så man kan bedømme spillet en anelse bedre:)
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #57: 21 Okt 2010, 19:45 »

Glæder mig til den fulde version så man kan bedømme spillet en anelse bedre:)
Hvordan? Dynamic League Reputation, men ellers...?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #58: 21 Okt 2010, 19:51 »

Hvordan? Dynamic League Reputation, men ellers...?
Tænker på flere spillere i databasen, flere ligaer, og især Dynamic League Reputation som du selv nævner.
Men ellers er der vel storset alle funktioner i demoen. Er bare ikke særlig positiv omkring det.  Smiley
Logged

Alex-abbott
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #59: 22 Okt 2010, 15:44 »

Hold da op, hvor er jeg skuffet!

Det er FM 2010 blot med flere fejl. Man skal passe på, når man ikke, har prøvet den færdige version, men er virkelig virkelig skuffet. Demoen er noget værre lort, hvor spillere er konstant skadet og man ikke engang spille mere end 1-2 mdr - hvilket er at snyde sine forbrugere. Mit spil lukket automatisk ned efter det første transfervindue. Pressekonferencerne indeholder de samme spørgsmål blot i anden rækkefølge og spillerne er konstant utilfredse, giver man dem et råd om et eller andet, som de ikke bryder sig om, så bliver de pr. automatik sure og spreder negativ stemning i truppen.

Designet er en smule klarere end tidligere, hvilket er et fornuftigt valg og agentdelen (som også virker ufærdig) samt 3D implementeringen, er det eneste nye - som er positivt. Alt andet er næsten identisk med sidste års udgave, hvilket betyder at man føler sig snydt, hvis man giver x antal kroner hvert år. Har købt spillet de sidste 5 år og jeg syntes ikke, der har, været en gennemgående progression i spillet, det er, synd der, ikke er et alternativ til dette spil, da det muligvis vil resultere i bedre spil af denne type.








Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010