home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 424 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Salford City FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Salford City FC  (Læst 7409 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Salford City FC
« : 19 Sep 2010, 10:56 »

Hej med jer

Jeg har længe kørt med en blog på FMGround.dk, men opmærksomhedskræven de som jeg er, vil jeg da forsøge at poste bloggen herinde også go få lidt flere tilskuere Smiley

Bloggen omhandler Salford City FC, som er en klub der holder til i en forstad til Manchester. Grunden til at valget faldt på netop Salford, er det faktum, at flere store Man Utd spillere er opvokset i netop Salford, bl.a. Paul Scholes, så syntes det kunne være sjovt at føre dem helt til tops.

For at kunne spille med Salford, har jeg brugt en ligaudvidelse jeg fandt på SI Games' forum. Klubben ligger helt nede i den 9. bedste engelske række, nærmere betegnet English Northern Premier League First Division North (Ja det skal jo ikke være nemt vel?) og er bestemt ikke en af de store klubber i den række.

Jeg har efterhånden været i klubben i 11 sæsoner, og har netop sikret mig oprykning til The Championship, efter to sæsoner i League One, hvor jeg startede med en 17. plads i min første sæson. En placering vi forbedrede til en 2. plads i sidste sæson og derfor altså nu skal spille i The Championship.

Mine blogs er ikke fyldt med grafik eller andet lir, derimod prøver jeg fra tid til anden, at skrive på lidt forskellige måder. Nogle gang bare kedelig beskrivende, andre gang forsøger jeg at være lidt humoristisk, og nogle gange skriver jeg det fra en vinkel, og andre gange fra en anden vinkel. Så en rigtig god blandet omgang.

Da det som sagt er et spil der har kørt over 11 sæsoner, er der en del at indhente, og jeg vil derfor nøjes med at starte ud med de seneste 2-3 opdateringer (som kommer lige herunder).

Skulle I have lyst til at læse hele bloggen forfra (god fornøjelse Peace), så finder i den på FMGround.dk

God fornøjelse Opstemt

EDIT: For ligesom at hjælpe med overblikket, får I her lidt screenshots med lidt forskellige historiske facts om min tid i klubben.

« Seneste Redigering: 19 Sep 2010, 11:30 af KongFjong » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Salford City FC
« Svar #1: 19 Sep 2010, 10:58 »

Sommeren 2019
Vi er kommet nogenlunde fornuftigt i gang med transfervinduet og opstartsfasen. Målet med at undgå for mange spillere på lån, holder forsat, selvom Man City kom med et tilbud til os pga. vores samarbejde, som vi ikke kunne afslå. Derfor lånte vi den unge italienske keeper Paqui for resten af sæsonen. Paqui er en MEGET talentfuld keeper, så vi sagde ja tak, selvom vi allerede har to talentfulde keepere. Nu er der så plads til at det hidtidige førstevalg, Mark Cooke, måske kan skibbes afsted.

Derudover er det blevet til tre handler ind i klubben, begge på permanente kontrakter. Der er tale om tre unge talenter til hhv. midtbanen og angrebet, og fælles for dem alle er, at de er hentet på fri transfer.

James Sullivan er en ung central midtbanespiller, med stor hurtighed, en god forståelse for spillet og en god arbejdsmoral.

Derek Stewart er også ung, men hører til på højrekanten. Her vil han få gavn af sin glimrende teknik og gode indlæg, ligesom han formentlig vil kunne snyde en tung League One-forsvarer eller to, med sine uventede tricks.

Nathan Kearney er den sidste af de tre og han hører til i angrebet. Kearney besidder en god hurtighed, men er især stærk på hovedet, hvor han forhåbentligt vil kunne skabe en masse ravage i modstandernes forsvar.
« Seneste Redigering: 19 Sep 2010, 11:00 af KongFjong » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Salford City FC
« Svar #2: 19 Sep 2010, 10:58 »

September 2019
Sidst der blev fortalt "historier" her fra Salford, kunne vi fortælle om, de første signings, bl.a. de tre unge lovende spillere Sullivan, Stewart og Kearney der alle var kommet til klubben på permanente kontrakter.

Nu er tiden løbet stærkt og vi har netop være igennem september og datoen siger 1. oktober 2019. Vi har spillet 13 kampe heraf 11 i ligaen, men det første jeg vil nævne, er de spillere vi har hentet til klubben i sommerens transfervindue. Det er blevet til 10 nye spillere i alt, bl.a. tre spillere på lån fra storklubber i Premier League. Men lad os starte ud med de permanente handler, og for gentagelsens skyld, får I lige de tre førnævnte igen:

James Sullivan er en ung central midtbanespiller, med stor hurtighed, en god forståelse for spillet og en god arbejdsmoral.

Derek Stewart er også ung, men hører til på højrekanten. Her vil han få gavn af sin glimrende teknik og gode indlæg, ligesom han formentlig vil kunne snyde en tung League One-forsvarer eller to, med sine uventede tricks.

Nathan Kearney er den sidste af de tre og han hører til i angrebet. Kearney besidder en god hurtighed, men er især stærk på hovedet, hvor han forhåbentligt vil kunne skabe en masse ravage i modstandernes forsvar.

Ian Breen var et talent jeg bare ikke kunne undlade at købe. Med en pris på £120.000 er han ikke bare den første spiller vi har givet penge for, han er også den dyreste spiller i klubbens historie. Og med sine 17 år og store talent, er der nok ingen tvivl om, at vi nok skal få de penge ind igen på den eller anden måde.

Richard Doherty var ikke det oplagte transfermål. Mine scouts inkl. min assistent, mener ikke han besidder nok talent til en klub på vores niveau (League One er jo tæt på den bedste række i verden...), men hans hurtighed kunne jeg ikke sidde overhørig. Med kun 19 år på bagen, er der samtidigt mulighed for at udvikle alle andre facetter af hans spil.

Owen Coates har præcis samme egenskaber som førnævnte Doherty. Et år mere på CV'et, men samme hurtighed. En anelse mere ensidig i sit spil, men niveauet taget i betragtning og når man ser på truppens sammensætning generelt, vil hans talent være yderst brugbart, da vi generelt mangler fløjtalent.

Tom Taylor er måske det største talent af dem alle. Med sin placering på den centrale midtbane, vil han styrke netop den position på banen, hvor vi i nogle sæsoner har været godt besat, men med vores hurtige opstigning af den engelske liga-stige, skal der også på den position, fornyelse til.

Og så kommer vi til vores lejeaftaler. Der er tale om tre spillere jeg meget gerne ville sikre på permanente kontrakter, men chancen for dette er formentlig forsvindende lille.

Massimo Pasqui kom til klubben tidligt i transfervinduet, som et resultat af vores samarbejdsftale med Man City. Er med det samme, trods sine kun 17 år, gået direkte ind som førstekeeper.

Emyr Andrews er lidt af et scoop synes jeg. Vi var/er ret tyndt besat på venstre back med kun Gareth McCluskey der ikke kan forventes at have nok niveau til at være med i den forsatte udvikling af klubben. Derfor var muligheden for at låne Andrews en mulighed der ikke skulle siges nej til.

Graeme Holbrook er yderligere en ung gut, som vi ikke kunne sige nej til, trods det faktum, at vi i front faktisk er nogenlunde besat. Har en hurtighed vi ikke tidligere har haft i truppen, og det giver en ny mulighed helt i front.
« Seneste Redigering: 19 Sep 2010, 11:00 af KongFjong » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Salford City FC
« Svar #3: 19 Sep 2010, 10:59 »

Oktober 2019
Og nu til lidt ligastatus. Før sæsonens start var de fleste, medier, bookmakere og andre kloge hoveder, klar med en dødsdom: I er sikre nedrykkere, som rækkens dårligste mandskab.

Måske der er nogle af disse personer i den engelske fodboldverden, der lige nu overvejer deres jobs, for faktum er, at vi efter 11 spillede runder, ligger nr. 1 i League One. Dog måske på lån, hvis Swindon vinder deres udsatte kamp. Ikke desto mindre, er det en mindre sensation at vi ligger hvor vi gør.

Det vidner dog også om en liga, der er meget tæt, for med hele fire nederlag i de 11 kampe, er det vel egentligt ikke logisk at vi ligger øverst. Vi har dog formået at finde de resterende syv kampe, og altså fået skrabet 21 point sammen, hvilket placerer os foran forhåndfavoritter som Leicester, Norwich, Swansea og Charlton.

Især Chris Old har været godt spillende når han har fået chancen. ligesom Luke Keane vanen tro, har været en fantastisk mand på højre back. Derudover har Dean Ince imponeret centralt på midtbanen, hvilket er lidt af en overraskelse for mig personligt, da han indtil nu har skuffet i sine hidtidige tre sæsoner i klubben.

Det centrale forsvar har også været mere stabilt end tidligere, med en sprudlende Robbie Bowen som styrmanden med skiftende makkere i form af Ben Hughes og Jordan Patterson. Og så har Pasqui være en god sidste skanse og Emyr Andrews og Graeme Holbrook har ikke stået tilbage for Pasqui, når man ser på de tre "leje-soldater" isoleret.

Vi er kun 1/4 inde i sæson, så der laaaang tid endnu, men vi må se om ikke vi kan levere noget mere og måske skabe sensationen og gå hele vejen...
« Seneste Redigering: 19 Sep 2010, 11:01 af KongFjong » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Salford City FC
« Svar #4: 19 Sep 2010, 10:59 »

Oktober/november 2019
Det plejer at gå galt, når jeg smider updates efter en lang serie af gode resultater, så jeg vil forsøge mig med omvendt psykologi denne gang. Ikke at vi haft en lang række af dårlige resultater, men vi har netop tabt hjemme til Bradford, som vi kæmper med om pladserne øverst i tabellen. Det skete godt nok foran et rekord stort antal tilskuere, men hvad, folk ved jo godt, at Bradford bare var psyko-heldige og at de moralske vindere uden tvivl var Salford-drengene.

Nu er vi desværre kun 1 point foran Bradford, men vi er dog stadig lunt placeret som nr. to, langt bedre end den placering som nr. 24 og sidst som medierne mente vi har "gode nok" til. Tag den møg-medier, I kan ikke bruges til andet end dørmåtte "#%€"€%£$@  Djævel

Efter 15 kampe, kan vi nemlig se tilbage på intet mindre end 9 sejre, 1 uafgjort og 5 nederlag og vi ligger kun 1 point efter Charlton på 1. pladsen. Jaja, Swindon kan (med masser af held) rykke forbi os hvis de vinder deres udsatte kamp, men det er en kendt "hemmelighed" at Swindon jo ikke er noget godt hold og at deres målscore kun er den næstbedste i rækken pga. held. Så der er vi forholdsvist rolige.

Ellers må vi jo bare sige, at vi kan tillade os at være arrogante nok, på trods af det nylige nederlag, til at melde ud, at vi går efter 1. pladsen i rækken. Jovist, vi har et ungt hold, men hvis nu får gode gamle Alan Hansen til at udtale, at man ikke vinder noget med skoledrenge på Moor Lane, lige før næste hjemmekamp, kan det ikke gå galt.
« Seneste Redigering: 19 Sep 2010, 11:02 af KongFjong » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Salford City FC
« Svar #5: 19 Sep 2010, 11:03 »

Nu skrev jeg godt nok, at jeg ville starte ud med at smide de seneste 2-3 updates fra min blog, men jeg syntes alligevel, at alle updates fra den forgangne sæson skulle med. Derfor er der lige en del flere updates der kommer løbende Smiley

Jeg har skrevet dato øverst på de første 4-5 indlæg her, så I ligesom får en fornemmelse af, hvor langt fremme vi er, håber det hjælper lidt på overblikket Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Salford City FC
« Svar #6: 19 Sep 2010, 11:55 »

Det er ganske vidst kun tre kampe siden, der sidst kom en opdatering her fra det regnfulde midtengland, men de sidste to kampe, har hver især et par gode historier at fortælle. Så det vil jeg gøre.

Efter nederlaget nævnt i sidste update, led vi endnu et nederlag, denne gang ude mod Brighton, som ellers er et midterhold, men som på dagen havde den bedste keeper og de bedste angribere. Efter to nederlag, var det ikke ligefrem en super sag, at skulle spille på udebane mod Leicester City på Walkers Stadium.

Og vi lignede da bestemt heller ikke et hold fyldt med selvtillid i 1. halvleg, hvor hjemmeholdets angriber Matt Duncan, lege kispus med os og nettede to gange. I pausen så vi os nødsaget til at skifte to mand (selvom vi sagtens kunne have skiftet mindst en mere ud), og det blev højre back Luke Keane, der ellers normalt er en sikker støtte i forsvaret, men som på dagen ikke spillede godt og som samtidigt løb rundt med en mindre skade. Og så blev det den defensive midtbane Alex Webster, der havde store problemer med at holde Leicesters midtbane i ave. Ind med Jay Spearing og Tom Taylor, og det gav pote efter godt i minutters spil i 2. halvleg.

Et udspark fra vores keeper, blev headed frem og tilbage et par gange midt på banen, men til sidste endte den hos Nathan Kearney der forsøgte at ramme Graeme Holbrook. Et meget højtstående Leicester-forsvar blev fanget på det forkerte ben og pludseligt var vores lille hurtigløber fra Chelsea, Graeme Holbrook, alene igennem og viste stor koldblodighed foran mål.

Kun fire minutter senere, formåede vi så at udligne, da højrekanten Derek Stewart, der også var et oplagt emne til udskiftning i pausen, fandt plads på fløjen og sendte et perfekt indlæg ind til bagerste stolpe, hvor fløjkollegaen Owen Coates dukkede op og satte hovedet på uden chance for Foderingham i Leicesters mål.

Så skulle man tro at Leicester spillerne var vågnet op, men godt ti minutter senere, var det så igen vores tur til at komme på måltavlen, da Kearney igen fandt Holbrook i dybden, denne gang med venstreskøjten, og Holbrook var igen iskold foran mål og pludseligt stod den 3-2 til os.

Derved blev det og vi havde således hevet en sensationel comeback-sejr i land. Ikke helt fortjent og hjemmeholdet pressede voldsomt på til sidst, bl.a. med en hel åben chance og et skud på stolpen, men alt det er glemt når dommeren fløjter af.

Den efterfølgende kamp stod på hjemmebane mod noget mere overkommelige Bury der ligger i bunden af League One. Det blev en kamp der reelt blev lukket allerede i 1. halvleg, hvor vi bragte os på 3-0. Scoringen blev indledt efter lidt mere end en halv time, da Owen Coates igen dukkede op på bagerste stolpe efter et indlæg fra højre, denne gang fra Luke Keane.

Kun tre minutter senere, øgede vi føringen da Luke Keane sendte et hjørnespark fra højre over til bagerste stolpe, hvor vores store forsvarstalent Robbie Bowen dukkede op, og sendte et kraftfuldt hovedstød ind bag den stakkels Bury-keeper.

Syv minutter senere, gentog makkerparret Keane/Bowen så kunststykket, da Keane sendte et hjørnespark til bagerste stolpe (denne gang fra venstre side) hvor Bowen igen dukkede op og smadrede bolden i kassen med pandebrasken. Dermed var kampen så godt som afgjort, og 2. halvleg blev da også knapt så spændende.

Efter tyve minutters spil i 2. halvleg, skulle det dog endnu engang blive et hjørnespark der gav os vores fjerde mål. Igen igen igen, var det Luke Keane der sendte et hjørnespark til bagerste stolpe, og igen igen igen var det Robbie Bowen der dukkede op og smækkede bolden i kassen til en 4-0 føring.

Fire mål ved indlæg til bagerste stolpe, fire oplæg fra Luke Keane, hattrick af Robbie Bowen og tre næsten identiske mål i en og samme kamp. Det er ikke hver dag man ser det. Bury fik reduceret til sidst, men det kunne også ikke forhindre os i at hive sejren i land.

Vi ligger nu placeret som nr. 2 i rækken, og skal i næste runde møde Charlton, som er det ubestridte tophold. Kunne nu være sjovt at se flere mål fra Robbie Bowen der nu har scoret vanvittige 10 mål i sæsonen (8 i ligaen) i 21 kampe. Rimeligt godt gået af en 19-årig centerforsvarer.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Salford City FC
« Svar #7: 19 Sep 2010, 12:42 »

Aahhhh... 1. januar. Ingen tømmermænd, hverken moralske eller fysiske. Kun lutter positive tanker. Lige om hjørnet, fire dage præcist, venter en super vigtig kamp: FA Cup 3. runde mod Southampton hjemme på Moor Lane. Southampton fra den bedste halvdel af The Championship, der kommer til Moor Lane som favoritter, men som kan forvente en indsats på 110%.

For selvom en kamp  i 3. runde af FA Cupen, har potentiale til at starte lidt af et eventyr, så er det trods alt ligaen der har højeste prioritet. Og man må sige, at vi forstår at prioritere rigtigt, for med en aktuel placering som nr. to, efter 28 kampe, og en form der byder på fem sejre på stribe i League One, kan vi bestemt ikke klage. Hvor gerne vi end ville :muhaha:

Det er muligt at vi ikke har det bedste forsvar, men til gengæld kan vi prale af det bedste angreb, endda i overlegen stil hvis vi kigger udelukkende på Top 6 holdene, altså de hold der er indenfor Playoff placeringerne.

Helt fantastisk bliver det, når vi kigger på den præstation vores 19-årige forsvarstalent Robbie Bowen er i gang med i det centrale forsvar. Han har allerede slået rekorden for flest kåringer som Kampens Spiller på en sæson, med 11 kåringer, heraf de 8 i ligaen. Og det er bestemt ikke ufortjent, for han er samtidig, på mærkværdig vis, klubbens topscorer med vanvittige 19! mål i 34 kampe, heraf de 14 i ligaen.

Kigger vi andre steder på holdet, er det også værd at bemærke, at nyindkøbte Owen Coates (AM L), som mange mente ville floppe, har slået til med det samme og faktisk er 3. bedst på ranglisten over gennemsnitskarakter i klubben. Coates udnytter i den grad sin hurtighed til både at lægge op til mål, men også til selv at score dem.

Ligeledes nyindkøbte Nathan Kearney (ST) har også slået til med det samme. Oftest som makker til lejesvenden Graeme Holbrook (der også har vist sig som en klar forstækning), har Kearney slået til 13 gange i sæsonen indtil videre, i 24 kampe.

Kigger vi på organisationen, har denne sæson været en sæson, hvor en masse kontrakter, både hos spillere og stab, har haft udløb. Derfor er det blevet til en ret kraftig stigning i de samlede lønudgifter. Dog ikke mere, end at vi stadig ligger et par tusinde under budgettet. Det sparsomme forbrug af lønkroner, har været medvirkende til, at vi i allerede har kunnet notere et overskud på over £850k. Her kommer en kraftig stigning i entreindtægter også ind i billedet, for med en omsætning på denne post, der allerede matche hele sidste sæsons, kan det ikke undgå at have en meget positiv effekt.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Salford City FC
« Svar #8: 19 Sep 2010, 13:42 »

11 dage inde i januar og den har allerede udviklet sig til en af sæsonens mere specielle måneder. Indledt med nederlag hjemme på Moor Lane til "selveste" Southampton på 1-3. Lidt skuffende at vi ikke var i stand til at yde bedre modstand, men at vi lukkede tre mål ind skulle vise sig desværre at være et tegn på, at vores forsvar ikke er for godt spillende pt.

Efterfølgende lukkede vi godt nok kun ét mål ind i udekampen mod Luton, en kamp som vi godt kunne have vundet, men som også kunne være tabt, så 1-1 var et ganske fair resultat alt i alt.

Men en uge efter FA Cup kampen, skulle vi opleve sæsonens mest episke kamp indtil videre. Hjemme mod Walsall , et typisk midterhold placeret som nr. 13 som vi tabte til i den omvendte kamp tidligt på sæsonen, og som slog os ud for kun en lille måned siden i Johnstone's Paint Trophy på vores egen bane. Og da den stod 1-3 ved pausen så Walsall ud til at udvikle sig til lidt af en skrækmodstander, men med et fantastisk comeback i 2. halvleg, formåede vi at vende kampen på scoringer af Nathan Kearney, Dean Ince og sejrsmål af Ewan McLeod og sikre os en episk sejr, som pressen, tilskuerne, ja hele verden, vil snakke om i.... minutvis. Sejren sikrer at vi forsat er placeret på 2. pladsen, nu et point foran Swindon og med kun to point op til Charlton.

Når det nu lige har været nytår, så skal man jo i gang med at opfylde sine nytårsforsætter, og mit nytårsforsæt i år er, at bruge færre af de lejesvende vi har og give flere af vores egne spillere mere spilletid. Med meget god afstand til nedrykningsstregen har vi formentlig allerede opfyldt sæsonen mål om at undgå nedrykning, og så er det på tide at give plads til egne spillere. Det vil være rart at rykke op, men jeg vil hellere udvikle spillere for nuværende og styrke vores økonomi løbende.
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Salford City FC
« Svar #9: 19 Sep 2010, 14:21 »

synd at du ikke har fået en kommentar endnu. God blog, er i gang med og læse det hele inde på FMG Smiley.

KIU!
Logged

Kolo Abib Touré

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Salford City FC
« Svar #10: 19 Sep 2010, 14:25 »

synd at du ikke har fået en kommentar endnu. God blog, er i gang med og læse det hele inde på FMG Smiley.

KIU!

Haha tak for sympatien Wink Og god fornøjelse med at læse det hele Smiley
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Salford City FC
« Svar #11: 19 Sep 2010, 14:30 »

Haha tak for sympatien Wink Og god fornøjelse med at læse det hele Smiley
Jotak, er kommet ret langt Smiley.
Logged

Kolo Abib Touré

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Salford City FC
« Svar #12: 19 Sep 2010, 15:21 »

The Championship!
Et godt gammel ordsprog siger: Du skal ikke skide i nælderne med mindre du har ti høns på tager eller bor i glashus. Relevansen i denne sammenhæng er: Ingen! None what so ever...

Til gengæld kan den lille Manchester-forstad, Salford, indtil nu primært kendt for at opfostre spillere som Paul Scholes og for deres rugby hold, men nu er de også kendt for deres fodboldhold, The Ammies, Salford City FC.

For med dagens sejr, på udebane over Colchester (Nr. 17), sikrede man sig sin 6. oprykning på bare 12 sæsoner, kunne manager-legenden Martin Hjort, fejre endnu en triumf i en lang række af triumfer i spidsen for Salford City. En klub der for 12 sæsoner siden, befandt sig i den 8. bedste række i det engelske ligasystem, men som nu skal bide skeer med de næstebedste i en af verdens stærkeste ligasystemer.

Hvordan er en dansk manager kommet så langt? Rent talent ville mange af de spillere der har spillet under ham nok svare. Hårdt arbejde ville nok være hans eget svar. Sandheden skal nok findes i et sted midt i mellem. Ingen tvivl om at talentet er til stedet, men uden hårdt arbejde (har trods alt brugt 36 dage, 13 timer og 53 minutter på det og opnået afhængighedsgraden "It's been a while since I've had any human contact") og uden villigheden til at lære nyt og lade sig influere fra andre (Tak til Vevest for taktikken), var den ikke gået.

Hvordan skal det ikke gå i The Championship? Ja, med profiler og talenter som Robbie Bowen, Luke Keane, Tom Taylor, Nathan Rodwell, Ian Breen, James Sullivan, Jay Spearing, Dean Ince, Derek Stewart, Ewan McLeod og Mark Cooke, er den engelske/britiske stamme ihf. på plads, spørgsmålet er så bare, om manager Maritn Hjort nu skal til at udvide sin søgen efter spillere, til andre lande, eller om de britiske øer har nok talent til at holde Salford i The Championship. Og kan man overhovedet holde på alle de største profiler og talenter? Eller vil større klubber opdage hvad der ligger gemt af skjulte skatte i Salford City FC? Disse spørgsmål, og mange flere, vil blive besvaret i de kommende opdateringer....
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Salford City FC
« Svar #13: 19 Sep 2010, 16:27 »

Forberedelserne i gang
Ikke lang tid efter, at manager Martin Hjort sendte hele truppen på ferie, er manageren selv gået i gang med forberedelserne til den kommende sæson. I følge flere rygter, er der indledt kontraktforhandling er med flere spillere heriblandt Mark Cooke, Dean Ince og Owen Coates, ja backtalentet Gareth McCluskey har allerede forlænget sin kontrakt med et enkelt år, så den nu udløber om to år, i 2022.

Flere andre spillere på holdet har kontraktudløb denne sommer og rygter vil her vide, at mindst tre af disse allerede har fået besked på, at de godt kan finde en ny klub, mens situationen skulle være den samme for Louis Almond, der dog har et enkelt år tilbage af sin kontrakt. Spørgsmålet er så, hvor stor en gambling manager Hjort vil tage, da det er vidt og bredt kendt, at truppen er den bredeste i landet, og man vil givet få brug for flere forstærkninger hvis man skal gøre sig håb om at undgå nedrykning med det samme.

For en lille uge siden annoncerede klubben dog, at man havde taget de første skridt mod det nye liv i Englands næstbedste række, ved at sætte gang i forbedringerne af både trænings- og ungdomsfaciliteter. Martin Hjort har tidligere udtalt offentligt, at det er af yderste vigtighed, at klubbens ledelse er klar over hvad der kræves af setup i klubben, hvis man vil være med i de allerhøjeste divisioner. Det ser ud til, at ledelsen er fuldt ud klar over dette.

Samtidigt arbejdes der på at finde løsninger på problemer med Moor Lane. Bystyret ønsker ikke at give tilladelse til en udvidelse af klubbens hjemmebane, da det vil kræve voldsomme ændringer i lokalplanen, men med et stadig stigende tilskuertal, denne sæson havde man i snit godt 6.00 tilskuere pr. kamp og man havde for første gang fuldt hus (8.000) til en kamp, kan og skal der ikke gå længe, før der findes en løsning.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Salford City FC
« Svar #14: 20 Sep 2010, 09:01 »

1. juli 2020
Aaahh juli måned. Enhver Football Managers yndlingsmåned. Det er her holdet formes, her man kan komme af med de døde elementer og få hentet nye friske ansigter ind. Med en oprykning til The Championsip, skal der dog nok en del nye friske ansigter ind, hvis vi ikke skal rykke ned med det samme. For ligesom at give jer et indtryk af, hvad jeg har at "rutte" med i klubben af økonomiske midler, giver jeg her fakta:

Transfersbudget: £1.535.051
Balance: £3.221.476
Lønbudget: £53.620
Lønforbrug: £33.742

Vi har sagt farvel til hele seks spillere der havde kontraktudløb, mens enkelt spiller er kommet til klubben. Det drejer sig om kantspilleren James Howe der kommer til klubben fra Manchester United for den nette sum af £220.000, det højeste beløb vi nogensinde har betalt for en spiller.



Det kan ikke udelukkes, at vi i denne sæson, vil satse en del på at hente spillere til klubben på lån. Stadion kan ikke udvides, og lønforbruget er steget kraftigt som resultat af oprykningen (25% opryknings-stigning i grundløn til alle spillere), og vi kan formentlig forvente at tilskuersnittet stiger til omkring 8.000, altså 25% mere end i sidste sæson. Da lønnen er steget mere end 25% på et halvt år cirka, skal lønforbruget ikke stige yderligere, hvis vi vil køre med overskud på økonomien som vi har forsøgt at gøre, og været i stand til, over store dele af de sidste par sæsoner.

Nå, nok med alle de kedelige ting, nu skal der handles Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010