home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1255 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skolefodbold 2010/11
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Skolefodbold 2010/11  (Læst 28328 gange)
Krile
Gæst

Sv: Skolefodbold 2010/11
« Svar #15: 02 Sep 2010, 17:45 »

Vores skole kom til fjerde/femte runde sidste år inden vi blev slået ud, mens pigerne nåede semifinalen. I år ved jeg faktisk ikke om vi er meldt til, for jeg tror ikke vi har spillet endnu Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #16: 13 Sep 2010, 15:41 »

Kæft en vild kamp vi havde i dag!!

Startede med at vi kom hurtigt foran 2-0 og stod godt på banen. Vi holder den så til halvleg. Mange fra holdet tror så at sejren simpelthen er sikret og jeg bliver ved med at råbe ud at de skal fokusere (var målmand). De får så en friløber som de lige får prikket forbi mig og derefter sparker han den ind. Vi sætter så en som hedder Alexander ind for at lukke kampen. Ikke særlig godt fodbold men han er danmarksmester i sin årgang i 100 meter så han løb fandme hurtigt xD
Elegant lopper han den over målmanden. 3-1. De får så et straffe for skub i ryggen som overhovedet ikke var i nærheden af straffe. Er centimeter fra at tage den. Får lige ramt den men så går den ind. Til sidst presser de på og med 2 minutter igen dumper en tilfældig bold ned i feltet. En fuldstændig umarkeret mand står 2 meter fra mit mål. Han hamrer til den og jeg får hånden på men den går ind. Så går den ud i straffe og jeg tager de første to. Ender med at vi taber 3-1 i straffekonkurencen. Men så kommer den - forhåbentlig - gode detalje. Under hele kampen har en lille dreng stået og råbt af mig bag mit mål. Efter kampen råber han "go' tur hjem" og jeg råber "God slankekur dit fede svin". MEN efter at han bliver ved og ved kommer der til sidst nærmest slåskamp i pigernes kamp hvor det går helt galt. Efter kampen står mig og de andre så og venter på at pigerne kommer ud fra omklædningsrummet. Der kommer en hel flok perkere (er selv perker i øvrigt) hen til os og over halvdelen af vores hold løber væk. De står og synger "Hvem var det der tabte i dag, det var dem fra fissen af". Så soørg jeg dem om ikke vi alle kommer derfra. Også skal jeg da lige love for at de gik amok og begynder at true mig og de andre. Til sidst står de og kaster sten efter os og ramte min lærer i nosserne med en bold. Så kommer politiet indover og vi har nu tænkt os at klage til Ekstra Bladet over at de opfører sig sådan.

PS: HAr lige fundet ud af at nogen har hacket min profil. Hvis der kommer nogle underlige indlæg osv. er det ikke mig.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Chamberlain15
Manager

« Svar #17: 13 Sep 2010, 15:48 »

Kæft en vild kamp vi havde i dag!!

Startede med at vi kom hurtigt foran 2-0 og stod godt på banen. Vi holder den så til halvleg. Mange fra holdet tror så at sejren simpelthen er sikret og jeg bliver ved med at råbe ud at de skal fokusere (var målmand). De får så en friløber som de lige får prikket forbi mig og derefter sparker han den ind. Vi sætter så en som hedder Alexander ind for at lukke kampen. Ikke særlig godt fodbold men han er danmarksmester i sin årgang i 100 meter så han løb fandme hurtigt xD
Elegant lopper han den over målmanden. 3-1. De får så et straffe for skub i ryggen som overhovedet ikke var i nærheden af straffe. Er centimeter fra at tage den. Får lige ramt den men så går den ind. Til sidst presser de på og med 2 minutter igen dumper en tilfældig bold ned i feltet. En fuldstændig umarkeret mand står 2 meter fra mit mål. Han hamrer til den og jeg får hånden på men den går ind. Så går den ud i straffe og jeg tager de første to. Ender med at vi taber 3-1 i straffekonkurencen. Men så kommer den - forhåbentlig - gode detalje. Under hele kampen har en lille dreng stået og råbt af mig bag mit mål. Efter kampen råber han "go' tur hjem" og jeg råber "God slankekur dit fede svin". MEN efter at han bliver ved og ved kommer der til sidst nærmest slåskamp i pigernes kamp hvor det går helt galt. Efter kampen står mig og de andre så og venter på at pigerne kommer ud fra omklædningsrummet. Der kommer en hel flok perkere (er selv perker i øvrigt) hen til os og over halvdelen af vores hold løber væk. De står og synger "Hvem var det der tabte i dag, det var dem fra fissen af". Så soørg jeg dem om ikke vi alle kommer derfra. Også skal jeg da lige love for at de gik amok og begynder at true mig og de andre. Til sidst står de og kaster sten efter os og ramte min lærer i nosserne med en bold. Så kommer politiet indover og vi har nu tænkt os at klage til Ekstra Bladet over at de opfører sig sådan.

PS: HAr lige fundet ud af at nogen har hacket min profil. Hvis der kommer nogle underlige indlæg osv. er det ikke mig.

Lyder satme vildt Shockeret

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #18: 13 Sep 2010, 15:49 »

Har vi overhovedet nogen på sitet som er gået videre? vi skal jo forsvare fmfreaks' farver Opstemt

Ja, vi er da nogen som er gået videre Opstemt Var godt nok ikk med i vores første kamp, men skal være med i vores anden kamp i morgen. Heldigvis på udebane, så vi slipper for en del timer Opstemt

Aldrig alene!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #19: 13 Sep 2010, 15:56 »

Jeg går ikke selv i folkeskole mere, men ved min fokeskole er i 3. runde. :-)

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #20: 13 Sep 2010, 16:06 »

Jeg går ikke selv i folkeskole mere, men ved min fokeskole er i 3. runde. :-)

Vi vandt 11-0 E.  Tunge

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #21: 13 Sep 2010, 16:07 »

Vi vandt 11-0 E.  Tunge
Så er i vel også i 3. runde? Wink

Hamza_BIF
Manager

« Svar #22: 13 Sep 2010, 16:13 »

I øvrigt tabte vores piger også 3-2. På et straffe i overtiden som ALDRIG bør være dømt.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #23: 13 Sep 2010, 16:15 »

Jeg spiller også imorgen for Humlebæk skolens drenge Smiley

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #24: 13 Sep 2010, 16:16 »

Så er i vel også i 3. runde? Wink

Jaja  Wink

Fernando
Gæst

« Svar #25: 13 Sep 2010, 16:25 »

Benløse Drenge videre! Thumbs Up

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #26: 13 Sep 2010, 16:29 »

Vores skole kom til fjerde/femte runde sidste år inden vi blev slået ud, mens pigerne nåede semifinalen. I år ved jeg faktisk ikke om vi er meldt til, for jeg tror ikke vi har spillet endnu Smiley
semifinalen på fyn, jylland eller sjælland ? Smiley
Men vores piger vandt finalen på fyn & røg så ud mod Hjørning skole i semifinalen, mens drengen blev slået ud i første runde for andet år i træk ( sidste år )
i år er pigerne videre til 3. runde, hvor drengene røg ud i første runde igen  funny
Jeg har ikke været med i år pga. skade  Smiley

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #27: 13 Sep 2010, 16:34 »

semifinalen på fyn, jylland eller sjælland ? Smiley
Men vores piger vandt finalen på fyn & røg så ud mod Hjørning skole i semifinalen, mens drengen blev slået ud i første runde for andet år i træk ( sidste år )
i år er pigerne videre til 3. runde, hvor drengene røg ud i første runde igen  funny
Jeg har ikke været med i år pga. skade  Smiley

Det hedder jo ikk Hjørring skole, men Holmegaardskolen! Bor så også i Hjørring, så måske er det derfor jeg ved det Opstemt
« Seneste Redigering: 13 Sep 2010, 16:35 af Brøndby_4ever » Logged

Aldrig alene!

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #28: 13 Sep 2010, 16:35 »

Sorry, vi fik bare afvide det var Hjørring skole Peace

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #29: 13 Sep 2010, 16:37 »

Sorry, vi fik bare afvide det var Hjørring skole Peace

Fair nok Peace Og ikk så underligt  i røg ud, for alle, lige undtagen et par stykker, spiller også i Fortuna Hjørring, som er Danmarks klart bedste kvindefodboldhold! Opstemt

Aldrig alene!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010