home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1261 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skolefodbold 2010/11
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Skolefodbold 2010/11  (Læst 28313 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller

Sv: Skolefodbold 2010/11
« Svar #30: 13 Sep 2010, 16:42 »

nemlig, så derfor synes vi os det flot kun at tabe 3-1 Smiley

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #31: 13 Sep 2010, 16:50 »

Min skole (Lynghomdskolen, Farum) røg ud til 'rivlaerne' fra Stavnsholdskolen, vi havde alt spillet og kom foran 1-0, de udlignede så på et langskud, men vi kom med et drømmemål i front igen - I det sidste minut score de så til 2-2 på en Offside som ikke blev dømt ):
Og de vinder i straffe Skuffet - Vi havde ellers et solidt hold med rigtig mange talenter på diverse talenthold rundt omkring, men de havde nu banens bedste spiller som spiller for Lyngby u/17 1.

Havde ellers troet vi var gået vidre, nu hvor Egeskolen ikke er med og vi derfor slap for af møde dem Smiley

FCK

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #32: 13 Sep 2010, 16:51 »

Vi skal spille kamp i morgen. Sidste i år vandt vi i første runde. Men tabte i anden runde til dem vi skal møde i år. De har dog mistet alle deres spillere. Vi har også mistet alle vores de bedste, og har nu kun en!!!! 9. klasse med... Vi får nok høvl.

Døjer selv med et haleben der ikke kan tåle at man spurter igennem, lidt vigtigt når man skal spille angriber/off midt.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33: 14 Sep 2010, 17:55 »

Kæft en vild kamp vi havde i dag!!

Startede med at vi kom hurtigt foran 2-0 og stod godt på banen. Vi holder den så til halvleg. Mange fra holdet tror så at sejren simpelthen er sikret og jeg bliver ved med at råbe ud at de skal fokusere (var målmand). De får så en friløber som de lige får prikket forbi mig og derefter sparker han den ind. Vi sætter så en som hedder Alexander ind for at lukke kampen. Ikke særlig godt fodbold men han er danmarksmester i sin årgang i 100 meter så han løb fandme hurtigt xD
Elegant lopper han den over målmanden. 3-1. De får så et straffe for skub i ryggen som overhovedet ikke var i nærheden af straffe. Er centimeter fra at tage den. Får lige ramt den men så går den ind. Til sidst presser de på og med 2 minutter igen dumper en tilfældig bold ned i feltet. En fuldstændig umarkeret mand står 2 meter fra mit mål. Han hamrer til den og jeg får hånden på men den går ind. Så går den ud i straffe og jeg tager de første to. Ender med at vi taber 3-1 i straffekonkurencen. Men så kommer den - forhåbentlig - gode detalje. Under hele kampen har en lille dreng stået og råbt af mig bag mit mål. Efter kampen råber han "go' tur hjem" og jeg råber "God slankekur dit fede svin". MEN efter at han bliver ved og ved kommer der til sidst nærmest slåskamp i pigernes kamp hvor det går helt galt. Efter kampen står mig og de andre så og venter på at pigerne kommer ud fra omklædningsrummet. Der kommer en hel flok perkere (er selv perker i øvrigt) hen til os og over halvdelen af vores hold løber væk. De står og synger "Hvem var det der tabte i dag, det var dem fra fissen af". Så soørg jeg dem om ikke vi alle kommer derfra. Også skal jeg da lige love for at de gik amok og begynder at true mig og de andre. Til sidst står de og kaster sten efter os og ramte min lærer i nosserne med en bold. Så kommer politiet indover og vi har nu tænkt os at klage til Ekstra Bladet over at de opfører sig sådan.

PS: HAr lige fundet ud af at nogen har hacket min profil. Hvis der kommer nogle underlige indlæg osv. er det ikke mig.

I dag er der så sket det at Holbergskolen er blevet udelukket fra de baner vi spillede på i Emdrup. Derudover er der arrangeret et møde mellem repræsentanter fra begge skoler og fra Ekstra Bladet Shockeret

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

henssel
Gæst

« Svar #34: 14 Sep 2010, 18:02 »

Arsrea hvilken skole går du på  Wink

Krile
Gæst

« Svar #35: 14 Sep 2010, 18:03 »

semifinalen på fyn, jylland eller sjælland ? Smiley
Men vores piger vandt finalen på fyn & røg så ud mod Hjørning skole i semifinalen, mens drengen blev slået ud i første runde for andet år i træk ( sidste år )
i år er pigerne videre til 3. runde, hvor drengene røg ud i første runde igen  funny
Jeg har ikke været med i år pga. skade  Smiley
Fyn.
Går du på Kroggård?
Vi må hellere tage den over pb... Smiley
Edit: Semifinalen i hele turneringen
« Seneste Redigering: 14 Sep 2010, 18:06 af Krile » Logged

henssel
Gæst

« Svar #36: 14 Sep 2010, 18:08 »

Krille går du på Kroggård?   Wink

Krile
Gæst

« Svar #37: 14 Sep 2010, 18:12 »

Ja Smiley
Men som sagt må vi hellere tage den over pb, så tråden kan holde sig til sit emne.

henssel
Gæst

« Svar #38: 14 Sep 2010, 18:13 »

Ja Smiley
Men som sagt må vi hellere tage den over pb, så tråden kan holde sig til sit emne.
Iorden går på Søhusskolen  Grin

Hamza_BIF
Manager

« Svar #39: 16 Sep 2010, 11:57 »

Kæft en vild kamp vi havde i dag!!

Startede med at vi kom hurtigt foran 2-0 og stod godt på banen. Vi holder den så til halvleg. Mange fra holdet tror så at sejren simpelthen er sikret og jeg bliver ved med at råbe ud at de skal fokusere (var målmand). De får så en friløber som de lige får prikket forbi mig og derefter sparker han den ind. Vi sætter så en som hedder Alexander ind for at lukke kampen. Ikke særlig godt fodbold men han er danmarksmester i sin årgang i 100 meter så han løb fandme hurtigt xD
Elegant lopper han den over målmanden. 3-1. De får så et straffe for skub i ryggen som overhovedet ikke var i nærheden af straffe. Er centimeter fra at tage den. Får lige ramt den men så går den ind. Til sidst presser de på og med 2 minutter igen dumper en tilfældig bold ned i feltet. En fuldstændig umarkeret mand står 2 meter fra mit mål. Han hamrer til den og jeg får hånden på men den går ind. Så går den ud i straffe og jeg tager de første to. Ender med at vi taber 3-1 i straffekonkurencen. Men så kommer den - forhåbentlig - gode detalje. Under hele kampen har en lille dreng stået og råbt af mig bag mit mål. Efter kampen råber han "go' tur hjem" og jeg råber "God slankekur dit fede svin". MEN efter at han bliver ved og ved kommer der til sidst nærmest slåskamp i pigernes kamp hvor det går helt galt. Efter kampen står mig og de andre så og venter på at pigerne kommer ud fra omklædningsrummet. Der kommer en hel flok perkere (er selv perker i øvrigt) hen til os og over halvdelen af vores hold løber væk. De står og synger "Hvem var det der tabte i dag, det var dem fra fissen af". Så soørg jeg dem om ikke vi alle kommer derfra. Også skal jeg da lige love for at de gik amok og begynder at true mig og de andre. Til sidst står de og kaster sten efter os og ramte min lærer i nosserne med en bold. Så kommer politiet indover og vi har nu tænkt os at klage til Ekstra Bladet over at de opfører sig sådan.

PS: HAr lige fundet ud af at nogen har hacket min profil. Hvis der kommer nogle underlige indlæg osv. er det ikke mig.

http://ekstrabladet.dk/skolefodbold/nyheder/storkoebenhavn/article1411520.ece Det er denne kamp. Jeg er Hamza Inayat Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #40: 26 Sep 2010, 23:48 »

Benløse Drenge videre! Thumbs Up
Hahahaha, det er sgu da svært for benløse drenge at vinde i fodbold! funny

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #41: 27 Sep 2010, 15:52 »

F*ck en fed kamp... Først tager vores målmand et straffe og forsvaret redder den på stregen... 0-0 står til slut af den ordinære spilletid... Straffespark konkurrence... De startede med at skyde og målmanden tager den, sådan her gik. 0-0, 0-1, 1-1, 1-1, 2-1, 2-2, 3-2, 3-3, 4-3, 4-4, Så tager vores målmand deres sjette spark og han scorer selv på næste!!! Opstemt

FMFreaks inside you.

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #42: 27 Okt 2010, 13:34 »

Vi er i semifinalen i Nordjylland nu Smiley.. Hvor vi skal møde Hjørring Private Realskole.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #43: 27 Okt 2010, 13:46 »

En skole som ligger et par hundrede meter fra min har netop spillet kvartfinale i storkøbenhavn. Sidste update sagde at de førte 1-0 til sidst så de er nok gået videre Smiley

Heibergskolen hedder de i øvrigt.
« Seneste Redigering: 27 Okt 2010, 13:48 af Altid Brøndby » Logged

U-4-E
Manager

« Svar #44: 27 Okt 2010, 14:28 »

Min gamle skole, Lundebjergskolen, er også i kvartfinalen i Storkøbenhavn. Shockeret Vi kom sgu aldrig så langt de ti år jeg gik der.. Tunge Meen..:

07-09-2005
0-2 Lundebj.sk. mod Egebjergsk.

Fidusbamse hjemmehold: Morten Enghoff Hansen
Fidusbamse udehold: David Boysen
Målscorere, hjemmehold:
Målscorere, udehold: David Boysen 2

Så er det sgu heller ikke nemt.. Peace

EDIT: Topscoreren i hele turneringen går endda på den skole hvor jeg gik i 10. klasse. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 27 Okt 2010, 14:30 af U-4-E! » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010