home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 918 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skolefodbold 2010/11
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Skolefodbold 2010/11  (Læst 28290 gange)
Hamza_BIF
Manager

Skolefodbold 2010/11
« : 02 Sep 2010, 16:55 »

Hey drenge! Har prøvet at søge og fandt skam en skolefodbold-tråd men der var ikke skrevet i den i 4 år.. laver lige en ny for denne sæson Thumbs Up

Går selv på Randersgades Skole på Østerbro. Vi er kun gået videre én gang på 20 år Shockeret
Men i år er jeg med for første (og sidste gang da jeg går i 9.) så det skal nok gå xD

Skriv lidt om jeres skole og kampe evt. jeres egne præstationer.. min første (og nok sidste) kamp er d. 13. September mod Holbergskolen. Nogen der kender den? crazy

Ved f. eks at michaelk her fra sitet scorede det første mål i hele turneringen Opstemt

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Chamberlain15
Manager

Sv: Skolefodbold 2010/11
« Svar #1: 02 Sep 2010, 17:02 »

Min skole nåde ikke at melde sig til crazy Vi havde alligevel fået tæv Opstemt

Jeg kiggede inde på ekstrabladet hvad dine holdkammerater hed og der ser jeg at i har to Islændinge Opstemt Thumbs Up

Er de gode? Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #2: 02 Sep 2010, 17:02 »

Gymnasiefodbold osv. hører det ind under begrebet "skolefodbold"? Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #3: 02 Sep 2010, 17:04 »

Ekstra Bladets Skolefodboldturneri ng Thumbs Up

Men du er velkommen til at skrive..

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #4: 02 Sep 2010, 17:05 »

Ekstra Bladets Skolefodboldturneri ng Thumbs Up

Men du er velkommen til at skrive..

Regner ikke med at skrive om det, var bare for at opklare det, skolefodbold er jo et vidt begreb  Thumbs Up

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #5: 02 Sep 2010, 17:07 »

Jeg er med for 3. år i træk og går nu i ottende klasse, hvilket vil sige, at jeg har været med siden sjette. Det første år jeg var med, gik vi til 5. runde inden vi tabte til et rent niendeklassehold. Jeg scorede det første mål for holdet. Sidste år var der en masse gode, som var taget til eliteidrætsklassern e. Vi spillede de andre baglænsudad banen, men vi brændte vores ti friløbere. Så laver vores midterforsvar en Jesper Olsen, og vi taber 1-0, hold kæft hvor surt, men blev kampens spiller.

I dag spillede vi så imod Starup Skole, hvor vi fik lammetæv. Jeg er den eneste på skolen der går til fodbold, og hele Starups startopstilling spiller fodbold. Jeg var selvfølgelig anfører, men kunne ikke forhindrer et 8-0 nederlag Skuffet

Hamza_BIF
Manager

« Svar #6: 02 Sep 2010, 17:07 »

Min skole nåde ikke at melde sig til crazy Vi havde alligevel fået tæv Opstemt

Jeg kiggede inde på ekstrabladet hvad dine holdkammerater hed og der ser jeg at i har to Islændinge Opstemt Thumbs Up

Er de gode? Smiley

TO!? Shockeret Troede kun vi havde en Grin

Men går udfra du mener Ivar og Anton? Ham Ivar er rimelig ringe. Ikke den store fodboldspiller.. Liverpool fan i øvrigt (er du ikke Arsenal fan?)

Anton er så ringe at det ikke kan beskrives! helt utroligt. Knægten står konstant og snakker med målmanden (mig) og jeg siger 930 gange pr. træning til ham at han skal gå op og holde linjen i stedet for at stå og hænge. Han stpr 40 meter bag forreste angriber. Mister bolden 99/100 gange og jeg fatter slet ikke hvordan han kan være med. Kostede også mere eller mindre sejren sidste år.. men ellers en meget sympatisk fyr crazy
« Seneste Redigering: 26 Apr 2011, 15:56 af Hamza_BIF » Logged

Chamberlain15
Manager

« Svar #7: 02 Sep 2010, 17:09 »

TO!? Shockeret Troede kun vi havde en Grin

Men går udfra du mener Ivar og Anton? Ham Ivar er rimelig ringe. Ikke den store fodboldspiller.. Liverpool fan i øvrigt (er du ikke Arsenal fan?)

Anton er så ringe at det ikke kan beskrives! helt utroligt. Knægten står konstant og snakker med målmanden (mig) og jeg siger 930 gange pr. træning til ham at han skal gå op og holde linjen i stedet for at stå og hænge. Han stpr 40 meter bag forreste angriber. Mister bolden 99/100 gange og jeg fatter slet ikke hvordan han kan være med. Kostede også mere eller mindre sejren sidste år.. men ellers en meget sympatisk fyr crazy

Jeg er Arsenal fan, jo Wink

Nå. Det ligger ellers lige til at være god fodbold spiller når man er fra Island  Hævet Øjenbryn

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Hamza_BIF
Manager

« Svar #8: 02 Sep 2010, 17:10 »

Næh.. bare sjove jubelscener! Opstemt

Chamberlain15
Manager

« Svar #9: 02 Sep 2010, 17:12 »

Næh.. bare sjove jubelscener! Opstemt

Bare vent! Vi slår Danmark på tirsdag Kys

Men ja det med jubelscener er vi også gode til Wink

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #10: 02 Sep 2010, 17:13 »

Bare vent! Vi slår Danmark på tirsdag Kys

Men ja det med jubelscener er vi også gode til Wink

Gør I sikkert ;-) tbh jeg vil hellere hører Amalie fra Paradise synge live 1,5 time fremfor at se vores landshold spille fodbold - ja også ved man det står SLEMT SLEMT SLEMT til !  funny  Thumbs Up

Hamza_BIF
Manager

« Svar #11: 02 Sep 2010, 17:18 »

Har vi overhovedet nogen på sitet som er gået videre? vi skal jo forsvare fmfreaks' farver Opstemt

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #12: 02 Sep 2010, 17:20 »

Vores skole røg ud med 6-0 til drengene og 7-0 til pigerne. I drenge fodbold var det dog det værste hold i lang tid vi havde med. Jeg var ikke selv med, da jeg har noget med knæet, men det burde have været let at komme på. Til sidst endte det dog med vi fik to gule kort, da der var en lille flabet unge, som sagde han kedede sig fra deres hold. Han haltede ud af banen til sidst, så mon ikke han holder sin mund næste gang han spiller.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Hamza_BIF
Manager

« Svar #13: 02 Sep 2010, 17:24 »

Vores skole røg ud med 6-0 til drengene og 7-0 til pigerne. I drenge fodbold var det dog det værste hold i lang tid vi havde med. Jeg var ikke selv med, da jeg har noget med knæet, men det burde have været let at komme på. Til sidst endte det dog med vi fik to gule kort, da der var en lille flabet unge, som sagde han kedede sig fra deres hold. Han haltede ud af banen til sidst, så mon ikke han holder sin mund næste gang han spiller.

Grin

Vi leder stadig efter en FMF skole som er gået videre... crazy

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #14: 02 Sep 2010, 17:31 »

Spiller for Sofiendalskolen fra Aalborg. Vi skal spille første kamp i morgen mod Gistrup Skole.

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010