home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:32:17 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 698 Gæster Online.

Indlæg: 1132880 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bayern München Tråd
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Bayern München Tråd  (Læst 71922 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #105: 11 Dec 2008, 21:29 »

Omg...hav lige de ultragrimme Bayern-briller på. Den spanske liga er klasser over. Jeg tror, at både Barcelona, Real Madrid, Valencia, Villarreal og Atlético vil kunne slå Bayern, hvis de mødte dem europæisk. I øvrigt er der meget langt fra Bayern til de andre hold, hvor der er 5-6 hold i Spanien der kan blive mestre, hvis alt går rigtigt. Ribéry er en klassespiller og uden tvivl i top 10, men nu når du siger, at du gerne vil se Messi i England, så vil jeg gerne se Ribéry i England. For jeg er sikker på, at de begge vil få stor succes. At Zlatan kan blive set bedre end Ribéry er dog også mig en gåde. Mht. til Serie A-Bundesliga, så vil jeg mene, at Serie A har en lille fordel. Deres tophold er simpelthen bedre end Tysklands bortset fra Bayern.

Men omvendt er de nuværende midterhold i bundesligaen en klasse over dem i serie A... Lige bortset fra Roma selvfølgeligt Peace

Bundholdende er svært... Nok også et plus til Italien, men er helt enig i at de italienske TOPHOLD, er bedre end TOPHOLDET i Tyskland... Hvilket bare viser at Serie A har flere hold med flere verdensstjerne, mens Tyskland reelt set kun har Bayern... Bremen har dog Diego, men så er det vel også ved at ophøre med stjernerne i bundesligaen Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #106: 11 Dec 2008, 21:31 »

Men omvendt er de nuværende midterhold i bundesligaen en klasse over dem i serie A... Lige bortset fra Roma selvfølgeligt Peace

Bundholdende er svært... Nok også et plus til Italien, men er helt enig i at de italienske TOPHOLD, er bedre end TOPHOLDET i Tyskland... Hvilket bare viser at Serie A har flere hold med flere verdensstjerne, mens Tyskland reelt set kun har Bayern... Bremen har dog Diego, men så er det vel også ved at ophøre med stjernerne i bundesligaen Smiley
Det er rigtigt, men jeg tæller topholdende vigtigere. Roma må dog normalt også siges at blive betragtet som et tophold. Det er få midterhold der vinder sølv 2 år i træk. Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #107: 11 Dec 2008, 21:36 »

Det er rigtigt, men jeg tæller topholdende vigtigere. Roma må dog normalt også siges at blive betragtet som et tophold. Det er få midterhold der vinder sølv 2 år i træk. Wink

Sandt var også lige ved at dumme mig, ved at skrive 4 gode tophold  Grin...

Men det er nu også sket for Brøndby, hvilket dog er irrelevant i denne sammenhæng Wink...

Det skal dog til den tyske ligas ros sige, at jeg også finder denne rigtig god, og nyder altid at se tysk fodbold, fordi folk går til stålet, og der bliver altid holdt et flot tempo i kampene, lidt ala PL Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mika Karppinen
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #108: 12 Dec 2008, 17:32 »

VK: To ting gør budesligaer bedre end Serie A, som jeg ser det.

Serie A er lig med skandale, Juventus, Milan, Fioertina, ja selvfølgelig kan det også ske i tyskland også men vi er ikke blevet taget inu og det er vist nok 2 gang det sker.

Kedeligt fodbold især Inter og Juventus.

men vil sige at tysklands problem er at FcB er det eneste stærke hold, må indrømme jeg savener de mesteskabs kampe med Dortmund(dog elsker jeg at vi vinder alt)
Men undervurder ikke Werder Bremen de kan spille med de største(heldigvis gør de det ikke tit).




Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #109: 12 Dec 2008, 17:53 »

VK: To ting gør budesligaer bedre end Serie A, som jeg ser det.

Serie A er lig med skandale, Juventus, Milan, Fioertina, ja selvfølgelig kan det også ske i tyskland også men vi er ikke blevet taget inu og det er vist nok 2 gang det sker.

Kedeligt fodbold især Inter og Juventus.

men vil sige at tysklands problem er at FcB er det eneste stærke hold, må indrømme jeg savener de mesteskabs kampe med Dortmund(dog elsker jeg at vi vinder alt)
Men undervurder ikke Werder Bremen de kan spille med de største(heldigvis gør de det ikke tit).


Ret enig... Ledelsemæssigt, mener jeg også at den tyske er bedre, eller i al fald mere stabil... Italien har nu igennem de seneste mange mange år, blevet taget i den ene skandale efter den anden... Bare se de senere år.. Allerede tilbage i 80'erne var det mafiaen som betalte for, at Maradona kunne skifte til Napoli, for en syditaliensk klub, ville under INGEN omstændigheder have haft en chance for at få sådan en spiller, fra de rige klubber i nord Smiley..

Så man kan godt sige at den Tyske liga har været mere for de helt store skandaler.. Der var selvfølgeligt Hoyzer, men det har jo intet med klubberne at gøre, og bortset fra det erindrer jeg ikke en skandale Peace...

Hvis man ser på spillermateriallet mener jeg dog det er bedre i Italien, hvilket også symboliseres ved at tyske hold igennem de seneste mange år, har haft det mere end svært i europa Smiley... Jeg mener simpelthen at bredden af klassespiller i Serie A er bedre, mens der i Tyskland render alt alt for mange spillere rundt, som vel ikke høre til.. Kan ikke give dig konkrette eksempler, men det er mit indtryk de gange jeg har set bundesliga, hvilket faktisk skete hver weekend, da jeg havde viasat Wink

Samtidigt mener jeg heller ikke du kan bedømme de ud fra spillestil... En defensiv spillestil behøver ikke være dårligere end en offensiv.. Det vil jeg snarere kalde smag og behag, for jeg kender faktisk en del, som godt kan lide en god taktisk serie a kamp!... Samtidigt viser de Italienske hold også at det er den strategi man gør sig bedst med i Europa..

Dog skal jeg personligt erkende at jeg hellere vil se en bundesliga kamp, da jeg elsker det tempo som bundesligaen lægger for dagen..

Og enig i det med Dortmund.. Dortmund hører til i toppen af tysk fodbold, men indtil de får en ledelse der har samme plan, så får vi dem nok ik at se der Smiley

Bremen er som du siger et godt hold, men det er imo ALT ALT for ustabile.. Den ene weekend slår de Inter, og den næste kan de ikke slå Hannover (Bare et eks)...
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mika Karppinen
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #110: 13 Dec 2008, 10:29 »

Husk Tv2Sport kl 15:25 VfB Stuttgart - Bayern München.

En god kamp venter os,

Gomez vs Klose

Hilbert vs Ribéry udsat glemte at Ribéry ikke er med

Lehmann vs Bayern

Bliver ikke meget bedre end dette sidste kamp i 2008 og nu må vi hvem der bliver efterårsmester.

Harmit få vi nok at se i kampe idag og vil tror han kommer ind efter der er spillet 80minutter.

kampe ender 2 - 0 til os, mål af Toni og Harmit
« Seneste Redigering: 13 Dec 2008, 10:34 af Mika Karppinen » Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #111: 13 Dec 2008, 10:57 »

Serie A er lig med skandale, Juventus, Milan, Fioertina, ja selvfølgelig kan det også ske i tyskland også men vi er ikke blevet taget inu og det er vist nok 2 gang det sker.

Kedeligt fodbold især Inter og Juventus.

men vil sige at tysklands problem er at FcB er det eneste stærke hold, må indrømme jeg savener de mesteskabs kampe med Dortmund(dog elsker jeg at vi vinder alt)
Men undervurder ikke Werder Bremen de kan spille med de største(heldigvis gør de det ikke tit).

1) At Serie A har skandaler gør ikke Bundesligaen bedre? Det var sgu da et underligt argument. Specielt når man tænker på at det ikke var ret mange år siden, at der var en dommerskandale i Tyskland vel?

2) At Serie A er kedelig, er igen et meget uholdbart argument. Det kan godt være at de fleste hold i Bundesligaen er ustabile, og derved gør ligaen spændende, men det betyder jo ikke at Tyskland er bedre, vel?
Du burde se hvad der sker i fx CL, hvor de italienske hold generelt spiller noget mere stabilt end tyske hold. Du siger selv at Bayern er det eneste stærke hold, og det er skam ikke ligefrem fordi de har imponeret i hverken liga en CL.

Om igen.
Logged


bennybenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #112: 13 Dec 2008, 11:16 »

og det er skam ikke ligefrem fordi de har imponeret i hverken liga en CL.
Arg, nu må du lige tage dig sammen.. Der er ingen tvivl om starten af denne sæson, var skandaløs! Det var hvis den dårligste start i 31 år, men så prøv at se hvordan det går nu. I de sidste 10 kampe i Bundesligaen er 8 vundet og 2 uafgjorte..
Og i champions league i år er 4 kampe vundet og 2 uafgjorte.. Kan ikke se hvad der er skuffende ved det? Smiley
Logged

Fc Bayern - Stern des Südens

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #113: 13 Dec 2008, 11:21 »

Arg, nu må du lige tage dig sammen.. Der er ingen tvivl om starten af denne sæson, var skandaløs! Det var hvis den dårligste start i 31 år, men så prøv at se hvordan det går nu. I de sidste 10 kampe i Bundesligaen er 8 vundet og 2 uafgjorte..
Og i champions league i år er 4 kampe vundet og 2 uafgjorte.. Kan ikke se hvad der er skuffende ved det? Smiley

Jeg sad og tænkte på det generele set over 2 år. Der synes jeg ikke de har imponeret. Og selvom de har spillet godt i CL, så har de været meget heldige i Bundesligaen. Fx deres uafgjorte mod Hoffenheim var heldig.

Men det var slet ikke det som jeg ville pointere i mit indlæg, kom lidt på sidespor, men netop at Serie A er stærkere end Bundesligaen.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #114: 13 Dec 2008, 11:57 »

Bayern var så ik med i CL sidste år Wink...

Men er forholdsvist enig med dig Spez, dog vil jeg hellere se en bundesliga kamp end serie a, men sådan er man jo så forskellig Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #115: 13 Dec 2008, 12:07 »

Bayern var så ik med i CL sidste år Wink...

Men er forholdsvist enig med dig Spez, dog vil jeg hellere se en bundesliga kamp end serie a, men sådan er man jo så forskellig Peace

Jeg vil hellere se SAS-liga end Bundeliga. Men det har intet med niveau at gøre - kun interesse.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #116: 13 Dec 2008, 12:09 »

Enig, det var også bare hvis jeg endeligt skulle vælge mellem de to ligaer Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mika Karppinen
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #117: 13 Dec 2008, 20:24 »

så har de været meget heldige i Bundesligaen. Fx deres uafgjorte mod Hoffenheim var heldig.

Vi vandt godt nok 2 - 1 men fuck det

tilbage til tråde.

Stuttgart var heldige idag, men set over en sæson er denne kamp ikke så vigtigt.
Logged

Mika Karppinen
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #118: 18 Dec 2008, 15:06 »

Logged

Mika Karppinen
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #119: 19 Dec 2008, 12:24 »

Bayern München - Sporting Lissabon i CL

En dejlig modstader som vi skal forbi, hvis vi skal nå målet for sæsoner
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010