home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 908 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bayern München Tråd
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Bayern München Tråd  (Læst 71933 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #90: 16 Jun 2008, 14:38 »

Altså med det hold i har, kunne i sætte min tante til at være træner og stadig blive mestre... Jeres hold er simpelthen så komplet at jeg umuligt kan forestille mig andet end et mesterskab til Bayern Smiley

Bliver i det ikke, er det i min bog en af de største fodbold fiaskoer igennem de sidste 20-30 år i Tyskland!
Hvis ikke nogensinde...
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #91: 16 Jun 2008, 14:39 »

Hvis ikke nogensinde...
Ja men så langt husker jeg ik tilbage Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bennybenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #92: 16 Jun 2008, 14:41 »

Altså med det hold i har, kunne i sætte min tante til at være træner og stadig blive mestre... Jeres hold er simpelthen så komplet at jeg umuligt kan forestille mig andet end et mesterskab til Bayern Smiley

Bliver i det ikke, er det i min bog en af de største fodbold fiaskoer igennem de sidste 20-30 år i Tyskland!
Ja regner godt nok også stærkt med at mesterskabet havner ved Bayern igen. Men ja, det ville virkelig være en kæmpe fiasko. Tror heller ikke det vil ske, når man tænker på hvordan de har spillet i denne sæson, og stjernerne bliver bedre spillet ind og med mulige forstærkninger bliver den næste sæson da mere vanvittig Smiley
Logged

Fc Bayern - Stern des Südens

SoAP
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #93: 16 Jun 2008, 14:47 »

Haha, ja drøm videre, så vinder I sikkert også CL næste sæson.. Opstemt

Jep jep . Fred kommer jo Opstemt
Logged

bennybenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #94: 25 Jun 2008, 10:39 »

Jep jep . Fred kommer jo Opstemt
Hvis han gør, må det godt nok være et skridt tilbage for ham Smiley
Logged

Fc Bayern - Stern des Südens

Mika Karppinen
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #95: 08 Dec 2008, 21:30 »

Er skuffet over at den har stået stille så længe, så jeg liver den lidt op.


http://www.fcbayern.t-home.de/de/aktuell/news/2008/17985.php?fcb_sid=7b2b46b2eee52e82cf6c6480c380687c

Det må har været mega sjovt at se dem være i cirkus.



http://www.fcbayern.t-home.de/de/aktuell/news/2008/17982.php?fcb_sid=7b2b46b2eee52e82cf6c6480c380687c

Det kunne ikke være andre end Ribéry der kunne få den.


Når ja hvad mener i at Ivica Olic bliver sat samme med Bayern, dog tror og håber jeg ikke det ske
Logged

Mika Karppinen
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #96: 11 Dec 2008, 11:55 »

2 - 3 over Lyon ikke værst eller hvad mener vi lød dem kommer for nemt tilbage i kampe.

dog fik vi dem stoppet og vandt, en god kamp af Ribéry(verdens bedste nu er det sagt)
og to mål af Klose nu er han oppe på 5mål og det hjælpe os især mod Gomez og co.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #97: 11 Dec 2008, 12:02 »

2 - 3 over Lyon ikke værst eller hvad mener vi lød dem kommer for nemt tilbage i kampe.

dog fik vi dem stoppet og vandt, en god kamp af Ribéry(verdens bedste nu er det sagt)
og to mål af Klose nu er han oppe på 5mål og det hjælpe os især mod Gomez og co.

Arhhhh det mener du vel ikke alvorligt Peace

Enig i det andet, men Ribery er ikke verdens bedste... Men stadig en klassespiller naturligvis  Smiley...

Samtidigt kan man vel heller ikke sige at den tyske liga er ret god i forhold til den spanske og engelske, så det er måske svært at bedømme ham ud fra det..

Gad godt se ham i en storklub i f.eks spanien, for at se om han i virkeligheden har hvad der skal til på den helt store scene hvor han ikke er STJERNEN Smiley..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mika Karppinen
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #98: 11 Dec 2008, 12:11 »

Arhhhh det mener du vel ikke alvorligt Peace

Enig i det andet, men Ribery er ikke verdens bedste... Men stadig en klassespiller naturligvis  Smiley...

Samtidigt kan man vel heller ikke sige at den tyske liga er ret god i forhold til den spanske og engelske, så det er måske svært at bedømme ham ud fra det..

Gad godt se ham i en storklub i f.eks spanien, for at se om han i virkeligheden har hvad der skal til på den helt store scene hvor han ikke er STJERNEN Smiley..

Kun den Engelske liga er bedre end den Tyske og jo jeg mener det alvorligt at han er "verdens bedste" det skal jeg som fan af Bayern.

Vil derimod sige at jeg vil se Messi i England og vise hans værd og at en Zlatan kan bliver set bedre end Ribéry er mig en gåde.

Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #99: 11 Dec 2008, 12:24 »

Når ja, men ingen tvivl om at den tyske er en dårlig liga slet ikke, der er mange gode hold, og mange gode spillere ( og en lækker fighter kultur Cool) men hvis man ser på hvad tyske hold igennem de seneste år har præsteret i de europæiske turneringer, mener jeg det lader meget tilbage at ønske...

Desværre, for kan selv rigtig godt lide tysk fodbold Smiley

Men klart at du som Bayern fan mener at han er verdens bedste, dog mener jeg også at man skal være en smule objektiv i sådan en vurdering, og der mener jeg altså ikke at han er verdens bedste Peace

Spillere som Xavi, Iniesta, Fabregas, Casillias, samt Agüero, finder jeg bedre end Ribery Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #100: 11 Dec 2008, 12:32 »

Kun den Engelske liga er bedre end den Tyske

Tbh. så er den spanske og italienske en tand over den tyske..

Ribery er en klasse spiller, ja, men der et par spillere som er bedre end ham, hvilket Ballon titlen da også viser Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


bennybenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #101: 11 Dec 2008, 12:34 »

Selvom jeg er Bayern fan, vil jeg ikke sige at Ribery er verdens bedste, men han er meget tæt på at blande sig i top 5. Mener det er skandaløst at han kun får en 16. plads, som verdens bedste. Der er kant spillere, som er bedre end Ribery, og det er logisk at jeg tænker Messi og Ronaldo der.. hvis Ribery fortsætter med at præstere på denne måde er jeg egentlig ikke ret meget i tvivl om, at Real kommer med et nyt "Zidane" bud på Ribery..
Men en fantastisk sejr igår. Kampen var dog klart delt op, hvor Bayern spillede fantastisk i første halvleg, mens anden halvleg var Lyons. Dog er jeg utrolig glad for at Bayern henter sådan en sejr, selvom en katastrofal indsats i anden halvleg..
Logged

Fc Bayern - Stern des Südens

Mika Karppinen
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #102: 11 Dec 2008, 20:42 »

Tbh. så er den italienske en tand over den tyske..

 funny funny
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #103: 11 Dec 2008, 21:12 »

funny funny


Der er skam intet at griner over... At påstå at den tyske liga er bedre end den italienske finder jeg forkert...

Jeg vil faktisk kalde dem på højde med hinanden...

Men jeg vil gerne høre argumentet for at den tyske skulle være bedre, siden at du ligefrem griner af det, zone siger Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #104: 11 Dec 2008, 21:23 »

Kun den Engelske liga er bedre end den Tyske og jo jeg mener det alvorligt at han er "verdens bedste" det skal jeg som fan af Bayern.

Vil derimod sige at jeg vil se Messi i England og vise hans værd og at en Zlatan kan bliver set bedre end Ribéry er mig en gåde.


Omg...hav lige de ultragrimme Bayern-briller på. Den spanske liga er klasser over. Jeg tror, at både Barcelona, Real Madrid, Valencia, Villarreal og Atlético vil kunne slå Bayern, hvis de mødte dem europæisk. I øvrigt er der meget langt fra Bayern til de andre hold, hvor der er 5-6 hold i Spanien der kan blive mestre, hvis alt går rigtigt. Ribéry er en klassespiller og uden tvivl i top 10, men nu når du siger, at du gerne vil se Messi i England, så vil jeg gerne se Ribéry i England. For jeg er sikker på, at de begge vil få stor succes. At Zlatan kan blive set bedre end Ribéry er dog også mig en gåde. Mht. til Serie A-Bundesliga, så vil jeg mene, at Serie A har en lille fordel. Deres tophold er simpelthen bedre end Tysklands bortset fra Bayern.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010