home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 276 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bayern München Tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Bayern München Tråd  (Læst 67907 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #15: 23 Mar 2008, 21:48 »

Der er heldigvis ikke særligt mange Bayern fans Opstemt. Men man må erkende, at de ser stærke ud :/.
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #16: 24 Mar 2008, 20:38 »

Når, gutter hvad siger i til den magiske Franck Ribéry. Opstemt
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #17: 24 Mar 2008, 20:39 »

Han er syyyyg!!
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #18: 24 Mar 2008, 20:48 »

Jeg er også helt vild med ham Opstemt
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #19: 25 Mar 2008, 14:05 »

Ja toni er sgu hewller ikke dårlige
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #20: 25 Mar 2008, 19:51 »

Franck Ribéry er blevet rygtet til Chelsea men siger selv at han vil være i en liga hvor han er i top 3 over bedste spiller

det siges at Fc Bayern skulle have sagt ja til et budpå over 300 mio

men er bekærfet af vækker Chelsea eller FCB

Nok ikke sande rygtet

hvad mener i FCB skal gøre til Cl er Borovski nok forstækning eller skal der mere til

altså næste Sæson
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #21: 25 Mar 2008, 19:52 »

Har du evt et link ?
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #22: 25 Mar 2008, 19:53 »

leder
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #23: 25 Mar 2008, 19:55 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=81416

er en men det var noget jeg fik at vide idag af en ven læs selv

han sager at det var Chelsea
« Seneste Redigering: 25 Mar 2008, 19:58 af westhamfreak » Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #24: 25 Mar 2008, 19:57 »

Her er hvad han sager

Ribery: Bayern er en superklub
Franck Ribery er yderst tilfreds med at spille i Bayern München og overvejer på ingen måde at skifte væk.

Efter flere års jagt fra diverse storklubber vandt tyske FC Bayern München i sommer lidt overraskende kampen om Marseilles franskmand Franck Ribery. Allerede nu går der rygter om, at han er på vej til at blive solgt for næsten det dobbelte af hvad tyskerne gav for ham, men det afviser Ribery selv.


- Det bliver der selvfølgelig talt meget om. Men det er virkelig ikke noget, jeg tænker over, siger han til den tyske avis Welt og fortsætter.

- Jeg koncentrerer mig om mit FC Bayern og vil udfylde mine opgaver. Alle her er tilfredse med mig, og det er det vigtigste for mig. Hvad fremtiden bringer må vi vente og se. For at være ærlig, så kendte jeg ikke FC Bayern før jeg kom, men det er en superklub. Jeg har først rigtig opdaget den nu. Alt, hvad Willy Sagnol fortalte om klubben er blevet overgået, siger han.

Noget af det, som har sat gang i spekulationerne om et skifte er snak om, hvorvidt Ribery bliver udfordret nok af at spille i Bundesligaen, men det mener han selv, at han gør.

- Jeg bliver udfordret meget her. Der er mange spillere, som vil provokere mig, og som vil ødelægge mit spil. Bundesligaen er en hård skole, og det gør det spændende. Det er fint, siger Franck Ribery.



lånt fra Bold.DK
« Seneste Redigering: 25 Mar 2008, 20:02 af westhamfreak » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #25: 25 Mar 2008, 19:59 »

Når, gutter hvad siger i til den magiske Franck Ribéry. Opstemt

Han skal piskes ihjel med en ske, og det kan kun gå for langsomt! ticked off

det siges at Fc Bayern skulle have sagt ja til et budpå over 300 mio
 
hvad mener i FCB skal gøre til Cl er Borovski nok forstækning eller skal der mere til

Alt for billigt imo.. Men jeg kan da kun glæde mig over det, hvis det bliver en realitet Smiley

Jeg synes, at i skulle sende Borowski hjem til Bremen igen sammen med Miro Klose.. Hent nogen fra Bochum istedet Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


westhamfreak
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #26: 25 Mar 2008, 20:01 »

Hehe det ku du lide
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #27: 25 Mar 2008, 20:06 »

håber i kan englske  er noget fra Fc Bayern selv med Toni og Kahn

One has 21 winners’ medals from his time with Bayern, the other has yet to taste trophy success at club level. One is a few months short of ending an illustrious playing career, the other is in his prime. One prevents goals, the other scores them. Oliver Kahn and Luca Toni appear to have little in common, except for their ability to win matches at opposite ends of the park.

In Saturday’s meeting with Leverkusen, Toni’s 34th appearance for Munich, the Italian opened the scoring for the 13th time this term. He also scored the only goal of the reverse fixture last autumn. “It’s no coincidence,“ Ottmar Hitzfeld reflected, “Luca’s always on the scene in the penalty area. He’s ruthless and has an amazing nose for goal.“

Lahm’s assist, Toni’s goal

Toni struck again on the hour to make it 26 goals for the season and 16 in the Bundesliga, where he is once again out on his own as leading scorer. “Obviously I’m counting the goals,” he declared, “my job is to keep scoring and help the team win the Bundesliga and a Cup or two.“

The 30-year-old praised provider Philipp Lahm. “At half-time, I told him I’d like to score with my head and asked for his help,” the striker revealed. Twelve minutes after the restart Lahm duly served up an inch-perfect cross for the Italian to nod home.

Kahn called into action

Toni was suspended in midweek “so he was totally fired up for Saturday,“ Hitzfeld reported. The prolific marksman has made the leading scorer crown his declared target, “but also to please the team and the fans. I hope I can keep it up, or the club will start complaining!“

Toni will have gone home in good spirits on Saturday, and so will Kahn. The Bayern skipper had a relatively quiet afternoon, as Bayer only managed four shots at goal – although one of them called for Kahn to use every inch of his 6 ft 2 in frame. The keeper had already dived to his right for Bernd Schneider’s 29th-minute drive, but Sergej Barbarez applied a hefty deflection from less than ten yards out. Kahn still managed to keep out the near-unstoppable effort with the tip of his left boot.

Like a young ‘un

“It was a spectacular situation,“ Kahn reported, “it was deflected but I somehow got a foot to the ball.“ The reaction save was not all down to good fortune, the shot-stopper insisted. “If you work and train properly, you make your own luck in that kind of situation.“ Mark van Bommel emphasised the importance of the save at a time when Bayern were only 1-0 up: “It would have been a completely different game if Leverkusen had equalised before half-time.“

Even in his final season as a pro, the 38-year-old’s hunger for medals remains undiminished. “Oliver’s having a fantastic season with no errors. He played like a 25-year-old today,“ Uli Hoeneß beamed. The general manager’s words were later reported back to the keeper. “What does he mean by ‘today’?“ the veteran quipped.


når Læst det, jeg mener det lyde righte nok men hvad mener i
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #28: 25 Mar 2008, 20:32 »

er her lidt mere fra FCB

Ottmar Hitzfeld rewarded his players for beating Leverkusen by cancelling training on Easter Sunday and Monday, potentially the last time the Bayern boss will feel able to hand his men two free days in a row this term. Should Munich make it to the UEFA Cup final, the Bundesliga leaders will play twice a week from now until the end of the campaign.

However, this week is an exception, as Bayern are not due in Nuremberg until Saturday. Even so, there will be no additional rest for almost half the first-team squad, as eleven Bayern stars have been called up to represent their countries in a round of international fixtures to be played in North Africa and Europe.

Euro 2008 warm-ups

The matches may only be friendlies, but they are more significant than usual for eight Munich stars, as they offer a final chance to impress before the naming of squads for this summer’s Euro 2008 tournament in Austria and Switzerland.

As normal, Germany accounts for the single biggest Bayern contingent. Miroslav Klose, Bastian Schweinsteiger, Philipp Lahm, Lukas Podolski and Marcell Jansen have been called up by coach Joachim Löw to meet Euro co-hosts Switzerland in Basel.

Prestige at stake

Considerable pride is at stake when Franck Ribéry and his France team-mates take on England in Paris, although Willy Sagnol (neck) misses out with injury. World Cup holders Italy and Luca Toni travel to Elche in Alicante province for an equally prestige-laden meeting with Spain. Minsk is the destination for Hamit Altintop and Turkey in a run-out against Belarus.

Belgium meet Morocco in Brussels, but the home team failed to make it to Euro 2008, so Daniel van Buyten and his men will have their thoughts trained on the forthcoming qualifying contest for the next World Cup. Martin Demichelis and Argentina also face North African opposition, as the Gauchos travel to Cairo for a meeting with freshly-crowned continental champions Egypt.

No injuries, please

World Cup qualifying is already underway in South America, and the Argentines will be using the midweek fixture as preparation for their next two competitive matches in June, which include a clash with arch-rivals Brazil. The Seleçao are also in action on Wednesday, when captain Lucio leads out his men against Euro hopefuls Sweden in London.

Bayern’s current international stars are due back in Munich on Thursday, where the coaching staff will be waiting anxiously for news of any injuries. “The most important thing is that we get the players back in good health,“ commented head coach Hitzfeld.

Miroslav Klose, Bastian Schweinsteiger, Philipp Lahm, Lukas Podolski, Marcell Jansen, Franck Ribéry, Luca Toni, Hamit Altintop,
Daniel van Buyten, Martin Demichelis, Lucio

skal alle spiller landskampe
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #29: 26 Mar 2008, 16:16 »


Rostocks supertalent afviser Bayern

Det tyske supertalent Felix Kroos, lillebror til den unge Bayernspiller Toni Kroos, har afvist et tilbud fra Bayern og vil i stedet blive i Hansa Rostock.

For små to år siden hentede Bayern den dengang 16-årige Toni Kroos i Hansa Rostock. Nu forsøger de at hente hans lillebror Felix Kroos, som er 16 i dag, men selvom Felix har set storebroderen få syv Bundesligakampe hos den sydtyske storklub, har han ikke lyst til at følge i hans fodspor.


Den tyske ungdomslandsholdssp iller har således afvist Bayerns tilnærmelser og satser i stedet på en foreløbig fremtid hos sin nordøsttyske klub.

- Her på fodboldakademiet har jeg de optimale betingelser. Jeg ser min sportslige fremtid i Rostock og vil tage springet til professionel fodbold her, siger Felix Kroos ifølge Sportbild.

Bayern er ikke den eneste bundesligaklub, der er interesseret i den 16-årige spiller, men manager Uli Hoeness har erklæret, at de står forrest i køen hvis Kroos en dag ombestemmer sig og vil forlade Rostock.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010